Als die er nog niet is mag je 'm gewoon zelf maken hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef RobbieBoy het volgende:
Stanley van der Brugh zekerweten. Raar dat hij nog geen eigen topic heeft
Mogen er pics bij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:03 schreef iBenny het volgende:
4 van de 6 audities zitten erop, de teams zitten al voor meer dan de helft gevuld.
Welk team en kandidaat geef jij de meeste kans op de winst? en wie is jouw favoriet?
Hieronder een overzicht:
Team Angela Groothuizen (9/16)
Rodney Elzer
Laura Estevez
Niels Geusebroek
Milan Kin
Lara Mallo
Demi Matenahoru
Erwin Nyhoff
Jenny van Wateringen
Lennie van Zandwijk
Team Marco Borsato (9/16)
Joyce Aarsman
Christina Bohorquez
Stanley van der Brugh
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris Kroes
Luca Savazzi
Team Nick & Simon (10/16)
Jody Berghuis
Jeevan Chopra
Sakina Dalal
Maria Goosen
Chris Hordijk
Charly Luske
Daan Meijer
Marloes van Ommen
Danjil Tuhumena
Tom Wesselink
Team VanVelzen (9/16)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Joyce Bloemers
Mirjam van der Loo
Christopher Max
Chahra-Z Msellek
Paul Turner
Wouter Vink
Anuschka Westmaas
Ik zal ff voor je kijken hoe ik dat het makkelijkst kan doen.quote:
Oja, okay thanx.....quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal ff voor je kijken hoe ik dat het makkelijkst kan doen.
Tot die tijd kun je ze ook hier vinden: http://www.thevoiceofholland.com/talenten-coaches/#
Wat is er in godsnaam mis met Marco Borsatoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
(Al vind ik het verschil tussen team Nick & Simon en Marco echt heel klein, maar dan mag ik Marco ook gewoon écht niet, dus ja.)
Dat gaat echt mijn ergernis factor worden dit seizoen.quote:
Nee, dat absoluut niet..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:59 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam mis met Marco Borsato![]()
Of is dat weer een gevalletje van te lang heel succesvol en dan gunnen sommige mensen je niets meer?
Damn, jij neemt het allemaal wel HEEL erg serieusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:13 schreef UltraR het volgende:
Update Persoonlijk favorietenlijstje na alle blind auditions:
Alle kandidaten waarvan ik puur op gezicht me kan herinneren dat ik ze bijzonder goed vond, waarna ik hun audities nogmaals heb teruggeluisterd om een ranglijst te maken.
Om een ranglijstje van teams te kunnen maken geef ik punten gebaseerd op in hoeverre ik onder de indruk was van de auditie.
1. Guy Barzily (VV) 5 punten
2. Charly Luske (N&S) 5
3. Erwin Nyhoff (Angela) 5
----------------------------------------------
4. Christina Bohorquez (Marco) 4
5. Sharon Doorson (Marco) 4
6. Iris Kroes (Marco) 4
-----------------------------------------------
7. Marloes van Ommen (N&S) 3
8. Loisa Jade Christensen (VV) 3
9. Lennie van Zandwijk (Angela) 3
-------------------------------------------------
10. Jody Berghuis (N&S) 2
11. Lara Mallo (Angela) 2
--------------------------------------------------
12. Emmanuel Anning (N&S) 1
13. Christopher Max (VV) 1
14. Dominique Eissing (Marco) 1
Teams:
1. Marco: 13 punten
2. N&S: 11
3. Angela: 10
4. VanVelzen: 9
Zal wel geen indruk gemaakt hebben, geen idee wie het is.quote:Op zondag 13 november 2011 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
Bij een hoop mensen met een lange lijst zie ik geen Nora voorkomen, is dat omdat ze geen indruk heeft gemaakt en dus bij jullie niet 'door de selectie' is gekomen?
En Iris dan? We zijn het nu zo eens met elkaar dat we het over haar eigenlijk ook eens moeten zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb maar 3 échte favorieten:
Paul Turner
Charly Luske
Erwin Nyhoff
Daar heb ik echt zo'n lekker-hyper-yes-woei-wat-tof-ik-ben-fan gevoel bij
Bij die Guy dan weer totaal niet. En de rest interesseert me zó weinig dat ik hun namen amper nog weet
Die vind ik okay-ishquote:Op zondag 13 november 2011 15:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En Iris dan? We zijn het nu zo eens met elkaar dat we het over haar eigenlijk ook eens moeten zijn.
Ik vond haar stem tijdens de auditie ontroerend en geweldig. Alleen werkte de samenwerking in de Battle met Miguel niet. En ik denk dat ze met harp ook beter is qua zang omdat ze dan niet op het publiek hoeft te letten. Maar mocht ze in een Sing-off terecht komen dan mag ze gelukkig in haar eentje.quote:Op zondag 13 november 2011 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vind ik okay-ish
Kan er niets bijzonders aan ontdekken als ze niet met die harp er bij in de weer is
Ik heb eigenlijk alleen Charly en Erwinquote:
Ik heb Gianna in de lijst, terwijl ze er tegen Paul uit is gegaanquote:Op zondag 13 november 2011 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn favo's in willekeurige volgorde:
• Guy Barzily
• Charly Luske
• Erwin Nyhoff
• Gianna Tam
• Gino Emnes
• En dat meisje van vorige week met die hoedMichelle Flemming
• Elles Springs
En dit is daar het juiste topic voor omdat...?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:06 schreef lolcat8811 het volgende:
Even tussendoor: ook in Vlaanderen is The Voice begonnen.
Fragmentje:
http://vtm.be/the-voice-v(...)barst-van-het-talent
quote:Op zondag 27 november 2011 18:57 schreef iBenny het volgende:
3. Chris Hordijk - Ook hij gaat verrassen en dan niet door zijn zus.
Team Angela als favoriete teamquote:Op zondag 27 november 2011 18:55 schreef Dizer het volgende:
In volgorde van favoriete teams.
In volgorde favoriete kandidaten per team.
Team Angela:
1. Niels Geusebroek
2. Gino Emnes
3. Daniel van der Zee
4. Laura Estevez
5. Erwin Nyhoff
6. Rodney Elzer
Je gaat dit jaar niet weer beginnen he?quote:Op zondag 27 november 2011 20:19 schreef UltraR het volgende:
[..]
Team Angela als favoriete teamen dan Erwin op 5.
die laatste zakte vrijdag aardig door het ijs (gewoon 2 keer ook) dus die gan ik vervangen door Paul Turnerquote:Op donderdag 24 november 2011 10:13 schreef Symphonic het volgende:
Even tot nu toe:
1. Rodney Elzer
2. Chris Hordijk
3. Guy Barzily
Precies. Team Angela staat bij mij trouwens ook op 2, vooral omdat daar twee grote favorieten van mij in zitten en in de teams van Marco en Nick & Simon zitten wel sterke kandidaten, maar ik heb er over het algemeen niet zo veel mee.quote:Op maandag 28 november 2011 06:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat dit jaar niet weer beginnen he?
Ieder zijn eigen smaak..
Natuurlijk wel. Het is niet half zo leuk als ik niet iemand heb om me gigantisch aan te ergeren. Dit jaar valt die eer te beurt aan Angela, en in haar gevolg haar hele team.quote:Op maandag 28 november 2011 06:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat dit jaar niet weer beginnen he?
Ieder zijn eigen smaak..
quote:Op maandag 28 november 2011 07:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die laatste zakte vrijdag aardig door het ijs (gewoon 2 keer ook) dus die gan ik vervangen door Paul Turner
quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef UltraR het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is niet half zo leuk als ik niet iemand heb om me gigantisch aan te ergeren. Dit jaar valt die eer te beurt aan Angela, en in haar gevolg haar hele team.![]()
Mee eens; ik vind zijn sing-off optreden zijn beste tot nu toequote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef UltraR het volgende:
[..]Ik vond zijn sing-off versie van True Colors nog(!) beter dan in de auditie...
Het glazuur bleef met moeite op m'n tandenquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef UltraR het volgende:
Ik vond zijn sing-off versie van True Colors nog(!) beter dan in de auditie...
Echt? Ik vond het juist minderquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef UltraR het volgende:
[..]Ik vond zijn sing-off versie van True Colors nog(!) beter dan in de auditie...
er zaten twee niet zo heel fraaie uitglijders inquote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef UltraR het volgende:
Nog steeds deze 3, maar daar is Wouter Vink bij gekomenquote:Op zondag 13 november 2011 15:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb maar 3 échte favorieten:
Paul Turner
Charly Luske
Erwin Nyhoff
Daar heb ik echt zo'n lekker-hyper-yes-woei-wat-tof-ik-ben-fan gevoel bij
Bij die Guy dan weer totaal niet. En de rest interesseert me zó weinig dat ik hun namen amper nog weet
Die twee jankbroers?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog steeds deze 3, maar daar is Wouter Vink bij gekomen
En oh wat zonde van die broer nog steeds, daar had ik nog wel even naar willen kijken..
Ja veel beters is er ook niet eigenlijk, erg jammer weerquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:51 schreef Greys het volgende:
daar had ik nog wel even naar willen kijken..
Ik zag Guy op het clipje van Koffietijd, van gister, ik heb er nog steeds niks mee... Ja het is een goeie zanger, maar ik voel geen klik ofzo, hopelijk komt het nogquote:Op dinsdag 29 november 2011 08:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zaten twee niet zo heel fraaie uitglijders in
Doorson.quote:
Jaquote:
Ik vond die ene die tegen die meid met dat rode haar moest (die jongen met dat halflange haar) ook wel kinda schattig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja veel beters is er ook niet eigenlijk, erg jammer weer
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:06 schreef lolcat8811 het volgende:
Even tussendoor: ook in Vlaanderen is The Voice begonnen.
Fragmentje:
http://vtm.be/the-voice-v(...)barst-van-het-talent
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:00 schreef iBenny het volgende:
Angela:
1. Erwin
2. Laura
3. Niels
4. Rodney
Nick & Simon:
1. Marloes van Ommen
2. Chris Hordijk
3. Charly Luske
4. Danjil Tuhumena
Marco:
1. Sharon Doorson
2. Marieke Dollekamp
3. Ivanildo Kembel
4. Iris Kroes
5. Nora Dalal
6. Bart Brandjes
VanVelzen:
1. Guy Barzily
2. Paul Turner
3. Christopher Max
4. Sacha van Beek
5. Michelle Flemming
6. Wouter Vink
Teams:
1. Nick & Simon
2. VanVelzen
3. Marco
4. Angela*
Angela had een goed team, maar in de battles heeft ze dat helemaal verpest.
Dat woordje superstem past niet met Guy...quote:Op donderdag 15 december 2011 14:55 schreef J-net het volgende:
Paul vind ik vooral erg leuk, maar ik vind hem niet supergoed. Hij is meer een entertainer dan iemand met een superstem als bv Charly en Guy
Nope, bij mij is hij in ieder geval goed door het ijs gezaktquote:Op vrijdag 16 december 2011 07:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat woordje superstem past niet met Guy...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |