De OBB rijtuigen? Of zit je een uur te vroeg ?:Pquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Ireyon het volgende:
Heerlijk toch, non-stop HS - Utrecht en Utrecht - Breda. Misschien spot ik Socios wel.
Ja hij leeft digitaal weer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Ireyon het volgende:
Heerlijk toch, non-stop HS - Utrecht en Utrecht - Breda. Misschien spot ik Socios wel.
Jup. [WAARSCHUWING] Mensen die zich voordoen als Sociosquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja hij leeft digitaal weer.
Ik was gister wat aan het bladeren door de jaarcijfers van de Turkse spoorwegen en daarin stond ook een stukje over internationale statistieken. Het blijkt dat de NS van alle spoorwegmaatschappijen het meeste aantal treinkilometers per werknemer haalt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:45 schreef greavy het volgende:
WHAHAHA. Stroomstoring bij Dordrecht. WEER hetzelfde probleem als de vorige keren
De lol is er inmiddels wel een beetje vanaf zou je denkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:49 schreef greavy het volgende:
[..]
Jup. [WAARSCHUWING] Mensen die zich voordoen als Socios
Heb die van 15:53 v A'dam. De ÖBBs vertrokken om 16:30 uit HS de andere kant op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef greavy het volgende:
[..]
De OBB rijtuigen? Of zit je een uur te vroeg ?:P
heee, dat klinkt als overheidquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef greavy het volgende:
Chronologie van Dordrecht (zonder data):
- Stroomstoring Dordrecht. ProFail vervangt wat zekeringen.
- Dezelfde avond klapt het er weer uit. Ditmaal voor meer dan een dag.
- Een dag later weer hetzelfde probleem.
- 2 Weken daarna klapte de stroom er weer uit. De oorzaak? Dezelfde storing. ProRail zegt het opgelost te hebben.
- 1,5 week later alweer, opgelost binnen 6 uur.
- Het probleem leek opgelost. 6 Weken geen storing. Opnieuw dezelfde storing. Duur: Anderhalve dag. Beperkt sporengebruik; Onderdeel is tijdelijk vervangen door iets tijdelijks. Na een week was het nieuwe onderdeel geplaatst.
- Toen duurde het 4 weken voor een nieuwe storing
- En na 11 weken (nu) klapte het er weer uit. De oorzaak? Hetzelfde...
Dan heb je veel meer begroeiing tussen de sporen staanquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:00 schreef James1988 het volgende:
Godsamme, kan DB Netze het niet over komen nemen?
Ach, dan komt Nederland ook nog eens in the picturequote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb je veel meer begroeiing tussen de sporen staan
Is hij weer eens terug van Interrailen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja hij leeft digitaal weer.
Gif spuiten lijkt idd een van de kerncompetenties van ProRail.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar worden we op geselecteerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Gif spuiten lijkt idd een van de kerncompetenties van ProRail.
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ach, dan komt Nederland ook nog eens in the picture
Ik weet niet wat 'ie doen was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is hij weer eens terug van Interrailen?
Haha, grappig dat je dat zegt. Ik vind het Nederlandse spoor er altijd wel wat professionele/strakker overkomen qua begroeiing/afwerking van de bovenbouw. Duitse sporen zien er altijd zo ghetto uitquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Daar worden we op geselecteerd.
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, #340 11 augustus bezoek Crailooquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'ie doen was.
Maak er dan tenminste een fatsoenlijke rel van of zo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeiend. Iedereen heeft er weleens een tijdje geen zin in
Daar heeft ook lang niet iedereen lol in hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maak er dan tenminste een fatsoenlijke rel van of zo.
Nee, dat is meestal met een rel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heeft ook lang niet iedereen lol in hoor
Nee, dat heeft idd totaal geen nut. Dan kun je de "quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het een beetje onzinnig om eerst de boel op te blazen en dan heel dramatisch te gaan blèren "Dat je dan wel weg gaatJullie moeten mij toch niet
Nou moeten jullie zonder mij verder
" etc.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef greavy het volgende:
Ik gok de Schlüchsee-Brücke.
Edit: Toch niet. Die is elektrisch.
Is het dan het Ravennaviadukt?
Edit: Ook niet.
Klopt het dat dit wél in het Schwarzwald is? Dat zegt m'n gevoel..
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:38 schreef Igen het volgende:
Ziet eruit als Tsjechische Poolse seinpalen ja.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 88401 SGMM 05:53 Zl 07:09 Lw MDWDVZZ 88402 SGMM 07:25 Lw 08:15 Mp MDWDVZZ 88403 SGMM 08:20 Mp 09:36 Gn MDWDVZZ 88404 SGMM 10:09 Gn 11:51 Zl MDWDVZZ 88405 SGMM 11:59 Zl 13:42 Gn MDWDVZZ 88406 SGMM 13:49 Gn 14:48 Mp MDWDVZZ 88407 SGMM 15:08 Mp 16:09 Lw MDWDVZZ 88408 SGMM 16:21 Lw 17:33 Zl MDWDVZZ 88409 SGMM 22:54 Amf 23:41 Zl M-WDVZZ 88409 SGMM 23:54 Amf 00:42 Zl -D----- 88410 SGMM 17:38 Zl 18:16 Amf MDWDVZZ |
Ik denk niet dat het uitmaakt qua prijs, dus zou ik gewoon uit de automaat halen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat is nou slimmer, via ns hispeed tickets boeken voor Venlo - Dusseldorf? of in venlo aan de automaat? Enn ik moet een P&R kortingskaartje hebben omdat ik mn auto in Venlo parkeer.
Wat is nou een lekkerder wijf? Koningin Elisabeth of Britney Spears?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat is nou slimmer, via ns hispeed tickets boeken voor Venlo - Dusseldorf? of in venlo aan de automaat?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:08 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het uitmaakt qua prijs, dus zou ik gewoon uit de automaat halen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is nou een lekkerder wijf? Koningin Elisabeth of Britney Spears?
Dat laatste natuurlijk, zonder elke twijfel
Kloptquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
moet ik zeker weer zo'n zusatzticket en nog zoiets hebben toch? De vorige keer was er een aardige man op venlo die ons hielp.(vorige keer was het Eindhoven - Keulen. Erg leuke rit trouwens.
)
ik kwam er niet goed uit toen, was niet helemaal thuis in de termen op de DB automaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KloptNou en? Het is niet alsof je in vloeiend Roemeens een inburgeringscursus cum laude dient te halen of zo hoor
Übung macht den Meisterquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kwam er niet goed uit toen, was niet helemaal thuis in de termen op de DB automaat.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 | Alkmaar Amsterdam Centraal Alkmaar Hoorn Alkmaar Schagen Alkmaar Zaandam Amersfoort Utrecht Centraal Amersfoort Utrecht Centraal Amstelstation Centraal Station Amsterdam Amstel Utrecht Centraal Amsterdam Amstel Utrecht Centraal Amsterdam Bijlmer... Amsterdam Bijlmer Amsterdam Centraal Amsterdam Amstel Amsterdam Centraal Amsterdam Centraal Amsterdam Centraal Rotterdam Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Anna Paulowna Utrecht Centraal Apeldoorn Utrecht Centraal Arnhem Arnhem Arnhem Utrecht Centraal Delft Rotterdam Centraal Deventer Utrecht Centraal Driebergen-Zeist Arnhem Driebergen-Zeist Ede-Wageningen Eindhoven Utrecht Centraal Eindhoven Utrecht Centraal Groningen Utrecht Centraal Haag Centraal(Den) Utrecht Centraal Haag Centraal(Den) Utrecht Centraal Haag Centraal(Den) Utrecht Centraal Haag Centraal(Den) Utrecht Centraal Haag HS (Den) Utrecht Centraal Haag HS (Den) Utrecht Centraal Harderwijk Utrecht Centraal Helder (Den) Utrecht Centraal Hertogenbosch ('s) Utrecht Centraal Hertogenbosch ('s) Utrecht Centraal Hilversum Sportpark Utrecht Centraal Houten Castellum Geldermalsen Leeuwarden Utrecht Centraal Leiden Centraal Haag Centraal(Den) Lelystad Centrum Weesp Maastricht Utrecht Centraal Maastricht, Station Valkenburg, Station Nijkerk Harderwijk Nijmegen Lent Arnhem Zuid Rotterdam Blaak Haag Centraal(Den) Rotterdam Centraal Breda Rotterdam Centraal Schiphol Rotterdam Centraal Utrecht Centraal Rotterdam Centraal Utrecht Centraal Rotterdam Centraal Utrecht Centraal Schagen Utrecht Centraal Schiphol Utrecht Centraal Tiel, Station Arnhem, Station NS Utrecht Centraal Alkmaar Utrecht Centraal Alkmaar Utrecht Centraal Alkmaar Utrecht Centraal Alkmaar Utrecht Centraal Alkmaar Utrecht Centraal Amersfoort Utrecht Centraal Amsterdam Amstel Utrecht Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Amsterdam Centraal Utrecht Centraal Arnhem Utrecht Centraal Eindhoven Utrecht Centraal Groningen Utrecht Centraal Haag Centraal(Den) Utrecht Centraal Haag Centraal(Den) Utrecht Centraal Haag HS (Den) Utrecht Centraal Hertogenbosch ('s) Utrecht Centraal Hertogenbosch ('s) Utrecht Centraal Houten Castellum Utrecht Centraal Leiden Lammenschans Utrecht Centraal Maastricht Utrecht Centraal Nijmegen Utrecht Centraal Rotterdam Alexander Utrecht Centraal Rotterdam Alexander Utrecht Centraal Rotterdam Centraal Utrecht Centraal Rotterdam Centraal Utrecht Centraal Rotterdam Centraal Utrecht Centraal Schagen Utrecht Centraal Schagen Utrecht Centraal Tiel Utrecht Centraal Utrecht Centraal Utrecht Centraal Utrecht Centraal Utrecht Centraal Utrecht Centraal Utrecht Centraal Utrecht Centraal Utrecht Centraal Vleuten Utrecht Centraal Voorburg Utrecht Centraal Woerden Utrecht Centraal Zwolle Valkenburg, Station Maastricht, Station Veenendaal-de Klomp Utrecht Centraal Weesp Utrecht Centraal Woerden Utrecht Centraal Woerden Utrecht Centraal Wormerveer Utrecht Centraal Zoetermeer Utrecht Centraal |
1 2 3 4 | 93Utrecht Centraal Utrecht Centraal 94Utrecht Centraal Utrecht Centraal 95Utrecht Centraal Utrecht Centraal 96Utrecht Centraal Utrecht Centraal |
quote:
Die dingen hebben toch geen ATB?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:52 schreef greavy het volgende:
Krijg nou de klappers. De 6701 en 6705 worden weer gerestaureerd en komen in dienst bij Locon (Goederenvervoerder)..
Edit: Alle 6700'jes zijn verkocht aan Locon. De 6701, 6702, 6703 en 6705. Er worden 2 als plukloc gebruikt en de andere 2 gereactiveerd.
Ook de 2 V60D's 6003+6005 gaan naar Locon.
Krijgen ze ook ingebouwd. De V60D's worden rangeerlocomotieven en krijgen geen ATB. Bijvoorbeeld voor Apeldoorn-Apeldoorn VAM zal een V60D gebruikt worden.quote:
Vroegah was dat niet zo, en toen was het gebruikelijk dat allerlei gratiswillende schooiers bij de roltrappen stonden te wachten "Heeft er iemand nog een Wochenendticket wat je niet meer nodig hebt?"quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wel vreemd dat ik mn naam d'r op moest zetten.uhh okee.
als dat moet.
Wat, ATB in die oude krengen? Alsof je ergens een ATB-kast uit het schap trekt...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:15 schreef greavy het volgende:
[..]
Krijgen ze ook ingebouwd. De V60D's worden rangeerlocomotieven en krijgen geen ATB. Bijvoorbeeld voor Apeldoorn-Apeldoorn VAM zal een V60D gebruikt worden.
Er gaat genoeg Mat '64 met pensioen, de ATB-kasten daarvan zijn grof geld waard.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat, ATB in die oude krengen? Alsof je ergens een ATB-kast uit het schap trekt...
Is dat Fase 3 of Fase 4? Fase 3 is volgens mij lastig onderhoudbaar. Kun je beter Fase 4 hebben. En dan nog moet je er ATB-Vv bijklussen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er gaat genoeg Mat '64 met pensioen, de ATB-kasten daarvan zijn grof geld waard.
Volgens mij is dat nog Fase 3, dat weet ik echter niet zeker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat Fase 3 of Fase 4? Fase 3 is volgens mij lastig onderhoudbaar. Kun je beter Fase 4 hebben. En dan nog moet je er ATB-Vv bijklussen...
ATB-VV is toch nooit gekomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat Fase 3 of Fase 4? Fase 3 is volgens mij lastig onderhoudbaar. Kun je beter Fase 4 hebben. En dan nog moet je er ATB-Vv bijklussen...
In haren staan er flink wat ja.. In zwolle staat ook nog genoeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er gaat genoeg Mat '64 met pensioen, de ATB-kasten daarvan zijn grof geld waard.
Maar dat zijn het wel. Gele plank tussen spoorstaven = ERTMS balise, gele plank tegen één spoorstaaf = ATB-Vv baken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Schuingeplaatste plankjes werden in de stoomtijd al gebruikt om seinen aan te kondigenDus dat hoeven niet per se Vv bakens te zijn, denk ik dan?
In Zwolle worden ze enigszins gesloopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In haren staan er flink wat ja.. In zwolle staat ook nog genoeg.
In Groningen worden ze echt gesloopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
In Zwolle worden ze enigszins gesloopt.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
In Groningen worden ze echt gesloopt.
Oh diequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar dat zijn het wel. Gele plank tussen spoorstaven = ERTMS balise, gele plank tegen één spoorstaaf = ATB-Vv baken.
Ja, in de oude uitvoering, niet die bij Stavoren.quote:
Wauw, dat is nog es een baken!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit soort apparaten in ieder geval![]()
[ afbeelding ]
In Zwolle staan geen stellen terzijde meer. Die stellen die je ziet rijden normaal gewoon rond. Die in Onnen staan wel terzijde, maar kunnen als de nood aan de man komt snel worden opgelapt om ingezet te worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In haren staan er flink wat ja.. In zwolle staat ook nog genoeg.
Ah, dat is de winterreserve?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Zwolle staan geen stellen terzijde meer. Die stellen die je ziet rijden normaal gewoon rond. Die in Onnen staan wel terzijde, maar kunnen als de nood aan de man komt snel worden opgelapt om ingezet te worden.
Niet een directe, maar wel indirecte winterreserve. Wat nog in Maastricht stond is opgelapt en kan zo ingezet worden. Mochten er dan stellen nodig zijn dan plukken ze Dijksgracht leeg. Als dat nog niet voldoende is dan komen ze bij Onnen uit.quote:
Leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet een directe, maar wel indirecte winterreserve. Wat nog in Maastricht stond is opgelapt en kan zo ingezet worden. Mochten er dan stellen nodig zijn dan plukken ze Dijksgracht leeg. Als dat nog niet voldoende is dan komen ze bij Onnen uit.
Uiteraard is er het DDM-1 ook nog waarvan tien stammen ingezet worden en eventueel nog een elfde stam geformeerd kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wat was daar zo uitdagend aan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:32 schreef Yreal het volgende:
Jaja, het is gelukt, ik sta op laan v noi op de trein te wachten
He jammer, tegen de tijd dat die hier is is het donkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:45 schreef Ireyon het volgende:
Lololol, 4x Plan V als IC naar Zwolle. Rsd v 16:51
Hij bedoelt vast dit:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat was daar zo uitdagend aan?![]()
Leuke foto's dakgoot
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekker 2 uur langer onderweg![]()
![]()
Ik ga zo toch maar weer eens de trein pakken, ben echt al heeeeeeel lang niet meer in een VIRM of koploper geweest![]()
Gebeurt er blijkbaar toch nog iets goeds met al onze steunmiljardenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:54 schreef James1988 het volgende:
According to the Ministry of Development, at 1 491 km Spain has more routes equipped with ETCS that any other country in Europe.
Spanje is het eerste serieuze land wat naar de kelder zal gaan, samen met Italië dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:11 schreef Igen het volgende:
Over welke steunmiljarden heb je het? Die voor Griekenland, Ierland en Portugal? Wat heeft Spanje daarmee te maken?
de bus, tram , trein, trein, tram pakken is zo moeilijk met een motor voor de deurquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat was daar zo uitdagend aan?![]()
Leuke foto's dakgoot
Görlitz, aan de grens met Polen. Jammer dat daar de PKP treinen weg zijn en het vervangen is door een dieseltreinstelletje van de DBquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef bork het volgende:
Raadplaatje, (stomme zon!, aan de andere kant zaten er takken voor) waar sta ik?![]()
[ afbeelding ]
Dat is tussen Almelo en Mariënberg, in de buurt van Daarlerveen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:57 schreef bork het volgende:
Raadplaatje, (stomme zon!, aan de andere kant zaten er takken voor) waar sta ik?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |