Je gaat er al vanuit dat-ie wegens een storing niet verder rijdt dan .. ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:50 schreef James1988 het volgende:
Morgen en overmorgen ga ik kijken hoe betrouwbaar de Fyra is om op m'n werk te komen (Hoofddorp).
Wens me sterkte.
Het is niet de meest betrouwbare trein van Nederland, nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat-ie wegens een storing niet verder rijdt dan .. ?
Niet het mooiste gebouw dat ik heb gezien, het nieuwe Rotterdam Centraal vind ik mooier.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:11 schreef JDude het volgende:
http://www.bredavandaag.n(...)al-breda-goedgekeurd
Gekkenhuis. Straks gaan ze 'm nog echt bouwen ook.
Vertel hier vast eens wat meer over?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:31 schreef Socios het volgende:
Morgenochtend heel vroeg vertrek ik voor een 5 dagen durende treinreis door Europa met "Interrail".
Naast Duisland keertje paar landen erbij waar ik nog nooit geweest ben.
Zonder context is 't net een spookverhaalquote:Op woensdag 27 juli 2011 07:56 schreef James1988 het volgende:
Uitgestapt en naar dat perron gelopen, waar het bord leeg was. Geen Fyra-personeel te zien, maar de trein stond er, deuren open en al. Dus maar gewoon ingestapt... en hij rijdt.
in de voorwaarden staat dat het om een dagretour gaat en niet 1 die geldig is vanaf 9:00quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:04 schreef Ireyon het volgende:
Waar staat de tegenstrijdigheid dan? Je krijg een dagretour die doordeweeks geldig is vanaf 09:00 uur, dus 't lijkt me niet dat je vóór 09:00 daarmee mag reizen..
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
in de voorwaarden staat dat het om een dagretour gaat en niet 1 die geldig is vanaf 9:00
quote:Voor dat bedrag krijgt u een e-ticket Dagretour voor de trein (te gebruiken van maandag tot en met vrijdag vanaf 09.00 uur ’s ochtends en in het weekend de hele dag)
Het lijkt me logisch dat ze in de voorwaarden doelen op het e-ticket Dagretour zoals erboven beschreven.quote:Deze aanbieding bevat een e-ticket Dagretour van NS
rondje nederland wat niks kost? wat heb ik gemistquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk die spoordeelweken
Rondje Nederland dat helemaal niets kost
Ergens in augustus maar eens doen, want ik heb nog een dagkaart liggen die voor half september op moet
de kaartjes zijn volgens mij niet geldig i.c.m. andere actie's?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
ik ga wat kaartjes en dergelijke combineren, waardoor het wat aangenamer wordt.
Een tweede persoon kan zelfs helemaal gratis meereizen.
neuh, maar ik heb nog een gewone dagkaart liggenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]
de kaartjes zijn volgens mij niet geldig i.c.m. andere actie's?
ow... okequote:Op woensdag 27 juli 2011 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, maar ik heb nog een gewone dagkaart liggen
Is de Fyra tegenwoordig zo druk?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef James1988 het volgende:
Handig, 2 van de 6 rijtuigen van de Fyra waar ik nu in zit zijn defect. Tussen Schiphol en Rotterdam zaten de twee andere tweedeklas rijtuigen dus stampvol... maar er werd niet gedeclasseerd. Beetje jammer.
Wie om 8 uur 's ochtends in een hogesnelheidstrein zit die al bijna nooit rijdt, vraagt om roestrijdenquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:08 schreef James1988 het volgende:
Opvallend: de Fyra waar ik nu in zit (911, V Breda 7.54) rijdt rechterspoor naar Rotterdam. Normaalgesproken wordt op de zuidtak van de HSL-Zuid linkerspoor gereden omdat men in België ook links rijdt (bij Rotterdam wordt al gewisseld).
Edit: in de tunnel bij Barendrecht werd er gewisseld naar linkerspoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |