De OBB rijtuigen? Of zit je een uur te vroeg ?:Pquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Ireyon het volgende:
Heerlijk toch, non-stop HS - Utrecht en Utrecht - Breda. Misschien spot ik Socios wel.
Ja hij leeft digitaal weer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Ireyon het volgende:
Heerlijk toch, non-stop HS - Utrecht en Utrecht - Breda. Misschien spot ik Socios wel.
Jup. [WAARSCHUWING] Mensen die zich voordoen als Sociosquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja hij leeft digitaal weer.
Ik was gister wat aan het bladeren door de jaarcijfers van de Turkse spoorwegen en daarin stond ook een stukje over internationale statistieken. Het blijkt dat de NS van alle spoorwegmaatschappijen het meeste aantal treinkilometers per werknemer haalt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:45 schreef greavy het volgende:
WHAHAHA. Stroomstoring bij Dordrecht. WEER hetzelfde probleem als de vorige keren
De lol is er inmiddels wel een beetje vanaf zou je denkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:49 schreef greavy het volgende:
[..]
Jup. [WAARSCHUWING] Mensen die zich voordoen als Socios
Heb die van 15:53 v A'dam. De ÖBBs vertrokken om 16:30 uit HS de andere kant op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef greavy het volgende:
[..]
De OBB rijtuigen? Of zit je een uur te vroeg ?:P
heee, dat klinkt als overheidquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef greavy het volgende:
Chronologie van Dordrecht (zonder data):
- Stroomstoring Dordrecht. ProFail vervangt wat zekeringen.
- Dezelfde avond klapt het er weer uit. Ditmaal voor meer dan een dag.
- Een dag later weer hetzelfde probleem.
- 2 Weken daarna klapte de stroom er weer uit. De oorzaak? Dezelfde storing. ProRail zegt het opgelost te hebben.
- 1,5 week later alweer, opgelost binnen 6 uur.
- Het probleem leek opgelost. 6 Weken geen storing. Opnieuw dezelfde storing. Duur: Anderhalve dag. Beperkt sporengebruik; Onderdeel is tijdelijk vervangen door iets tijdelijks. Na een week was het nieuwe onderdeel geplaatst.
- Toen duurde het 4 weken voor een nieuwe storing
- En na 11 weken (nu) klapte het er weer uit. De oorzaak? Hetzelfde...
Dan heb je veel meer begroeiing tussen de sporen staanquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:00 schreef James1988 het volgende:
Godsamme, kan DB Netze het niet over komen nemen?
Ach, dan komt Nederland ook nog eens in the picturequote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb je veel meer begroeiing tussen de sporen staan
Is hij weer eens terug van Interrailen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja hij leeft digitaal weer.
Gif spuiten lijkt idd een van de kerncompetenties van ProRail.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb je veel meer begroeiing tussen de sporen staan
Daar worden we op geselecteerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Gif spuiten lijkt idd een van de kerncompetenties van ProRail.
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ach, dan komt Nederland ook nog eens in the picture
Ik weet niet wat 'ie doen was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is hij weer eens terug van Interrailen?
Haha, grappig dat je dat zegt. Ik vind het Nederlandse spoor er altijd wel wat professionele/strakker overkomen qua begroeiing/afwerking van de bovenbouw. Duitse sporen zien er altijd zo ghetto uitquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb je veel meer begroeiing tussen de sporen staan
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Daar worden we op geselecteerd.
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, #340 11 augustus bezoek Crailooquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'ie doen was.
Maak er dan tenminste een fatsoenlijke rel van of zo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeiend. Iedereen heeft er weleens een tijdje geen zin in
Daar heeft ook lang niet iedereen lol in hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maak er dan tenminste een fatsoenlijke rel van of zo.
Nee, dat is meestal met een rel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heeft ook lang niet iedereen lol in hoor
Nee, dat heeft idd totaal geen nut. Dan kun je de "quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het een beetje onzinnig om eerst de boel op te blazen en dan heel dramatisch te gaan blèren "Dat je dan wel weg gaatJullie moeten mij toch niet
Nou moeten jullie zonder mij verder
" etc.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef greavy het volgende:
Ik gok de Schlüchsee-Brücke.
Edit: Toch niet. Die is elektrisch.
Is het dan het Ravennaviadukt?
Edit: Ook niet.
Klopt het dat dit wél in het Schwarzwald is? Dat zegt m'n gevoel..
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:38 schreef Igen het volgende:
Ziet eruit als Tsjechische Poolse seinpalen ja.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 88401 SGMM 05:53 Zl 07:09 Lw MDWDVZZ 88402 SGMM 07:25 Lw 08:15 Mp MDWDVZZ 88403 SGMM 08:20 Mp 09:36 Gn MDWDVZZ 88404 SGMM 10:09 Gn 11:51 Zl MDWDVZZ 88405 SGMM 11:59 Zl 13:42 Gn MDWDVZZ 88406 SGMM 13:49 Gn 14:48 Mp MDWDVZZ 88407 SGMM 15:08 Mp 16:09 Lw MDWDVZZ 88408 SGMM 16:21 Lw 17:33 Zl MDWDVZZ 88409 SGMM 22:54 Amf 23:41 Zl M-WDVZZ 88409 SGMM 23:54 Amf 00:42 Zl -D----- 88410 SGMM 17:38 Zl 18:16 Amf MDWDVZZ |
Ik denk niet dat het uitmaakt qua prijs, dus zou ik gewoon uit de automaat halen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat is nou slimmer, via ns hispeed tickets boeken voor Venlo - Dusseldorf? of in venlo aan de automaat? Enn ik moet een P&R kortingskaartje hebben omdat ik mn auto in Venlo parkeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |