De OBB rijtuigen? Of zit je een uur te vroeg ?:Pquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Ireyon het volgende:
Heerlijk toch, non-stop HS - Utrecht en Utrecht - Breda. Misschien spot ik Socios wel.
Ja hij leeft digitaal weer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Ireyon het volgende:
Heerlijk toch, non-stop HS - Utrecht en Utrecht - Breda. Misschien spot ik Socios wel.
Jup. [WAARSCHUWING] Mensen die zich voordoen als Sociosquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja hij leeft digitaal weer.
Ik was gister wat aan het bladeren door de jaarcijfers van de Turkse spoorwegen en daarin stond ook een stukje over internationale statistieken. Het blijkt dat de NS van alle spoorwegmaatschappijen het meeste aantal treinkilometers per werknemer haalt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:45 schreef greavy het volgende:
WHAHAHA. Stroomstoring bij Dordrecht. WEER hetzelfde probleem als de vorige keren
De lol is er inmiddels wel een beetje vanaf zou je denkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:49 schreef greavy het volgende:
[..]
Jup. [WAARSCHUWING] Mensen die zich voordoen als Socios
Heb die van 15:53 v A'dam. De ÖBBs vertrokken om 16:30 uit HS de andere kant op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef greavy het volgende:
[..]
De OBB rijtuigen? Of zit je een uur te vroeg ?:P
heee, dat klinkt als overheidquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef greavy het volgende:
Chronologie van Dordrecht (zonder data):
- Stroomstoring Dordrecht. ProFail vervangt wat zekeringen.
- Dezelfde avond klapt het er weer uit. Ditmaal voor meer dan een dag.
- Een dag later weer hetzelfde probleem.
- 2 Weken daarna klapte de stroom er weer uit. De oorzaak? Dezelfde storing. ProRail zegt het opgelost te hebben.
- 1,5 week later alweer, opgelost binnen 6 uur.
- Het probleem leek opgelost. 6 Weken geen storing. Opnieuw dezelfde storing. Duur: Anderhalve dag. Beperkt sporengebruik; Onderdeel is tijdelijk vervangen door iets tijdelijks. Na een week was het nieuwe onderdeel geplaatst.
- Toen duurde het 4 weken voor een nieuwe storing
- En na 11 weken (nu) klapte het er weer uit. De oorzaak? Hetzelfde...
Dan heb je veel meer begroeiing tussen de sporen staanquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:00 schreef James1988 het volgende:
Godsamme, kan DB Netze het niet over komen nemen?
Ach, dan komt Nederland ook nog eens in the picturequote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb je veel meer begroeiing tussen de sporen staan
Is hij weer eens terug van Interrailen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja hij leeft digitaal weer.
Gif spuiten lijkt idd een van de kerncompetenties van ProRail.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar worden we op geselecteerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Gif spuiten lijkt idd een van de kerncompetenties van ProRail.
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ach, dan komt Nederland ook nog eens in the picture
Ik weet niet wat 'ie doen was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is hij weer eens terug van Interrailen?
Haha, grappig dat je dat zegt. Ik vind het Nederlandse spoor er altijd wel wat professionele/strakker overkomen qua begroeiing/afwerking van de bovenbouw. Duitse sporen zien er altijd zo ghetto uitquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Daar worden we op geselecteerd.
Het treinpics, -nieuws en -praattopic, #340 11 augustus bezoek Crailooquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat 'ie doen was.
Maak er dan tenminste een fatsoenlijke rel van of zo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Boeiend. Iedereen heeft er weleens een tijdje geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |