ik had normaal ingezet op ruim 6.000 kilometer dit jaar, maar ik vrees dat ik dat niet meer ga halen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef Bitlord het volgende:
Ben eind van het jaar wel benieuwd naar de statistieken van de treinreizigers hier. 2011 gaat voor mij bedroevend laag utivallen vermoed ik.
Voor mij is dit ook een overgangsjaar, nog druk met revalidatie en vooral de verhuizing. Ben gisteren net over de 35.000 km heen gegaan voor dit jaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef Bitlord het volgende:
Ben eind van het jaar wel benieuwd naar de statistieken van de treinreizigers hier. 2011 gaat voor mij bedroevend laag utivallen vermoed ik.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij is dit ook een overgangsjaar, nog druk met revalidatie en vooral de verhuizing. Ben gisteren net over de 35.000 km heen gegaan voor dit jaar
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nee man. Doe niet alsof dit heel veel is
Ik zit nu rond de 40.000 km. Ik heb het 2 maanden bijgehouden, en toen gestopt. Volgend jaar beterquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:49 schreef Bitlord het volgende:
lekker 2 uur langer onderwegquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef Ireyon het volgende:
Awesome, mijn Beneluxtrein wordt omgeleid. Den Haag HS - Utrecht - Breda - Roosendaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |