Wanneer die vulkaan in IJsland weer eens uitbarst wel jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 03:22 schreef Bitlord het volgende:
Twee Fyra's gekoppeld bij de Ansaldo-fabrieken. Zou het ooit zo druk worden op de HSL? Laten we het hopen.
Dan is het goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:57 schreef greavy het volgende:
Oja, jou berekening klopt ook niet helemaal. Er gaat ook regelmatig maar één drietje of viertje naar Rotterdam, terwijl Den Haag het dubbele heeft.
Ging ie maar zo snel...quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef James1988 het volgende:
Cabride Fyra Breda - Rotterdam over de HSL:
Wat een verschrikkelijk lang stuk gewoon spoor zeg...quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef James1988 het volgende:
Cabride Fyra Breda - Rotterdam over de HSL:
Ja, debiel hè... Eigenlijk zouden ze pas toeslag moeten rekenen vanaf het moment dat je de HSL op gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk lang stuk gewoon spoor zeg...
Wie zegt dat ze dat niet doen dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, debiel hè... Eigenlijk zouden ze pas toeslag moeten rekenen vanaf het moment dat je de HSL op gaat.
Ik. Ze durven tenslotte toeslag te vragen voor Amsterdam - Schiphol, alleen al vanwege het superieure Fyra-comfort.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat niet doen dan?
Wat ontstaat doordat al die SOV-schooiers geweerd worden, en verder nergens doorquote:
Ik betaal wel toeslag als het echt reistijd scheelt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ontstaat doordat al die SOV-schooiers geweerd worden, en verder nergens door
Jij staat geen model voor de gemiddelde reiziger.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik betaal wel toeslag als het echt reistijd scheelt.
En mijd ik VIRM
Ja, okee. Daar heb je wel weer gelijk inquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij staat geen model voor de gemiddelde reiziger.
Gelukkig staat er een PI bij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ontstaat doordat al die SOV-schooiers geweerd worden, en verder nergens door
Ik word altijd heel breed als mensen me niet laten uitstappen. En dan kijken ze nog beledigd ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Gelukkig staat er een PI bij.
Want in mijn ervaring is aso-gedrag niet aan klasse gebonden. De meest opvallende voorbeelden die me opvielen toen ik van vakantie naar een beschaafd land terugkwam: Een man die z'n chipsvingers aan de stoel naast zich afveegde (geen wonder dat stoffen bekleding bij NS niet werkt!) en die was de de 40 zeker al gepasseerd, een vrouw die in de VIRM zich de trap naar boven in perst terwijl er nog tal van mensen langs moeten om uit te stappen en zij en haar man zouden qua leeftijd en accent enzo niet misstaan in de Amsterdamse schouwburg, enz. Allemaal juist geen SOV-publiek dus.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:15 schreef greavy het volgende:
Breed gaan staan, en extra langzaam als ik geen haast heb. En de mensen die in de weg staan gewoon een duw meegeven.
Voor zij die reizen willen gaan plannen.twitter:NSHispeed twitterde op maandag 17-10-2011 om 10:33:19Komende nacht vanaf 3.00u kunnen reizen na 10 december 2011 geboekt worden. Zie http://t.co/d0F0dkLD voor info. Ontloop drukte, boek vroeg! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |