Dat klopt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
In Groningen worden ze echt gesloopt.
Oh diequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar dat zijn het wel. Gele plank tussen spoorstaven = ERTMS balise, gele plank tegen één spoorstaaf = ATB-Vv baken.
Ja, in de oude uitvoering, niet die bij Stavoren.quote:
Wauw, dat is nog es een baken!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit soort apparaten in ieder geval![]()
[ afbeelding ]
In Zwolle staan geen stellen terzijde meer. Die stellen die je ziet rijden normaal gewoon rond. Die in Onnen staan wel terzijde, maar kunnen als de nood aan de man komt snel worden opgelapt om ingezet te worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
In haren staan er flink wat ja.. In zwolle staat ook nog genoeg.
Ah, dat is de winterreserve?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Zwolle staan geen stellen terzijde meer. Die stellen die je ziet rijden normaal gewoon rond. Die in Onnen staan wel terzijde, maar kunnen als de nood aan de man komt snel worden opgelapt om ingezet te worden.
Niet een directe, maar wel indirecte winterreserve. Wat nog in Maastricht stond is opgelapt en kan zo ingezet worden. Mochten er dan stellen nodig zijn dan plukken ze Dijksgracht leeg. Als dat nog niet voldoende is dan komen ze bij Onnen uit.quote:
Leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet een directe, maar wel indirecte winterreserve. Wat nog in Maastricht stond is opgelapt en kan zo ingezet worden. Mochten er dan stellen nodig zijn dan plukken ze Dijksgracht leeg. Als dat nog niet voldoende is dan komen ze bij Onnen uit.
Uiteraard is er het DDM-1 ook nog waarvan tien stammen ingezet worden en eventueel nog een elfde stam geformeerd kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wat was daar zo uitdagend aan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:32 schreef Yreal het volgende:
Jaja, het is gelukt, ik sta op laan v noi op de trein te wachten
He jammer, tegen de tijd dat die hier is is het donkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:45 schreef Ireyon het volgende:
Lololol, 4x Plan V als IC naar Zwolle. Rsd v 16:51
Hij bedoelt vast dit:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat was daar zo uitdagend aan?![]()
Leuke foto's dakgoot
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekker 2 uur langer onderweg![]()
![]()
Ik ga zo toch maar weer eens de trein pakken, ben echt al heeeeeeel lang niet meer in een VIRM of koploper geweest![]()
Gebeurt er blijkbaar toch nog iets goeds met al onze steunmiljardenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:54 schreef James1988 het volgende:
According to the Ministry of Development, at 1 491 km Spain has more routes equipped with ETCS that any other country in Europe.
Spanje is het eerste serieuze land wat naar de kelder zal gaan, samen met Italië dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:11 schreef Igen het volgende:
Over welke steunmiljarden heb je het? Die voor Griekenland, Ierland en Portugal? Wat heeft Spanje daarmee te maken?
de bus, tram , trein, trein, tram pakken is zo moeilijk met een motor voor de deurquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat was daar zo uitdagend aan?![]()
Leuke foto's dakgoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |