De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vind het wel interessant maar het is geen passie.
Dan zou het Yahweh van (der-) Plas / Oranje zijn.quote:
59 seconden vind ik te lang.quote:
Ik vind het anders niet zo leuk, ik vind het meer een beetje verzieken van de SC en het opkrikken van je postsquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Dat is leuk dan laat ik mijn aanwezigheid merken
je moeder lolquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Integraalfiets het volgende:
Ja nou. Wat wordt nu het centrale onderwerp in dit deel?
Centrale onderwerpen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Integraalfiets het volgende:
Ja nou. Wat wordt nu het centrale onderwerp in dit deel?
Gast, ik quote geen random postsquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet zo leuk, ik vind het meer een beetje verzieken van de SC en het opkrikken van je posts
Sinds ik binnenkwam waren 3/5 posts die ik zag quotes zonder iets erbij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Gast, ik quote geen random posts
Dat waren quotes waarvan ik vond dat die inhoud gaven aan de tekst. Maar, dat is mijn eigen mening natuurlijk. En misschien heb ik dat niet zo moeten doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Sinds ik binnenkwam waren 3/5 posts die ik zag quotes zonder iets erbij.
Je bent nu al beter dan P_Z, jij gaat tenminste geen random PR's hiervoor doen en maakt een goed argument in deze discussie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Dat waren quotes waarvan ik vond dat die inhoud gaven aan de tekst. Maar, dat is mijn eigen mening natuurlijk. En misschien heb ik dat niet zo moeten doen
Maar, jij werkt toch ook aan die UDOWU site? Hoe staat het ervoor?
[/volwassenmode]
Mooi zo, ik ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je bent nu al beter dan P_Z, jij gaat tenminste geen random PR's hiervoor doen en maakt een goed argument in deze discussie. [ afbeelding ] [/volwassenmode]
Het gaat redelijk goed, BBQ moet nog een paar dingetjes afmaken en dan ga ik de code opruimen, en dan zijn we denk ik klaar voor release. Ik voel me vandaag alleen een beetje ziekjes, dus ik denk dat ik vandaag niet veel aan de site ga doen, als ik me morgen wat beter voel heb ik de tijd om alle zooi af te maken, en met alles in gedachte denk ik dat alles woensdag af kan zijn als we flink gaan doorwerken.
Dan ben je niet de enigequote:Op zondag 16 oktober 2011 17:13 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Mooi zo, ik ben benieuwd naar het resultaat.
Okeej.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:15 schreef TWP het volgende:
[..]
Even boodschappen doen. Zijn moeder had nog oude kaas nodig voor het dessert.
Ik ben er trots opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
Ik moet trouwens wel zeggen dat veel lager dan P_Z gewoon niet mogelijk is, op Nectar, Zolder en Conscience na dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je bent nu al beter dan P_Z, jij gaat tenminste geen random PR's hiervoor doen en maakt een goed argument in deze discussie. [ afbeelding ] [/volwassenmode]
Het gaat redelijk goed, BBQ moet nog een paar dingetjes afmaken en dan ga ik de code opruimen, en dan zijn we denk ik klaar voor release. Ik voel me vandaag alleen een beetje ziekjes, dus ik denk dat ik vandaag niet veel aan de site ga doen, als ik me morgen wat beter voel heb ik de tijd om alle zooi af te maken, en met alles in gedachte denk ik dat alles woensdag af kan zijn als we flink gaan doorwerken.
Sterkte.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Thuis, lerende.Maar ik kijk om de 10 minuten op fb of fok
nectar is leukquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel zeggen dat veel lager dan P_Z gewoon niet mogelijk is, op Nectar, Zolder en Conscience na dan.
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van 2 uur slapen vannacht. En verder doe ik vooral heel veel niet-productieve dingen.quote:
Waarom maar 2 uur danquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van 2 uur slapen vannacht. En verder doe ik vooral heel veel niet-productieve dingen.
Ik was om 7 uur thuis uit de stad. En toen tot half 10 geslapen en toen werd ik weer wakker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom maar 2 uur danIn die tijd dat je bijkomt kan je net zo goed slapen
Ah op die manier. Mensen die dutjes onderschattenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik was om 7 uur thuis uit de stad. En toen tot half 10 geslapen en toen werd ik weer wakker.Maar als ik nu ga slapen wordt ik helemaal verrot wakker dus ik blijf lekker wakker.
KEDOEI.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah op die manier. Mensen die dutjes onderschatten![]()
![]()
Mja, ik ga weer verder
Terechte klachtquote:
Wat is het verschil tussen een chatbox en een shoutbox?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:24 schreef Dalando het volgende:
Ik heb de chatshoutbox helemaal zelf gemaakt
In een shoutbox kun je echt dingen schreeuwen naar elkaar vet handig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een chatbox en een shoutbox?
Hij was terug, maar hij heeft alweer een ban.quote:
Chatbox is bedoelt om live te chatten met iedereen, shoutbox is bedoelt om een reactie achter te laten, maar dan wel live, gewoon om even te schreeuwen enzo. Maar hij kan meer gebruikt worden als chatbox, dat welquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een chatbox en een shoutbox?
IK.quote:
Whahaaquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was terug, maar hij heeft alweer een ban.
Jij hebt toch stage waar je maandag heen moet?quote:
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt toch stage waar je maandag heen moet?
FOK!ken en vakantie aan elkaar gelijk stellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jamaar daar kan ik gewoon FOK!ken dus dat is ook vakantie.
Eindelijk vakantie hebben en dan door school/werkritme niet meer weten wat uitslapen isquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK!ken en vakantie aan elkaar gelijk stellen.Vakantie en uitslapen aan elkaar gelijk stellen.
Oh, daar heb ik geen last van. Ik kan altijd gelijk omschakelen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk vakantie hebben en dan door school/werkritme niet meer weten wat uitslapen is
Ik niet helaas. Wel prettig aan een kantquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van. Ik kan altijd gelijk omschakelen.
Dag Flipquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga er van tussen, fijne avond heren
We weten allemaal over wie dit gaat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik krijg dreigmailtjes over lapohunts terwijl ik niet aan lapohunts doe! 1 keer een lastpost gehad hier en dat was per ongeluk jadat het duidelijk is voor de TR fan.
Jij natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
We weten allemaal over wie dit gaat.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik snap het niet, Dalando loopt nog steeds 600 posts voor op mij, ik denk dat hij cheat.
Goed plan.quote:
spel het ff uit zodat het ook voor de mods en admins duidelijk isquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
We weten allemaal over wie dit gaat.
Dimens stuurt alleen die link omdat hij weet dat hij bij monkyyy in de buurt woont zodat hij het zelf bij haar kan bezorgen en een neuqdate regelen.quote:
Waarom Dalando, waarom veraden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dimens stuurt alleen die link omdat hij weet dat hij bij monkyyy in de buurt woont zodat hij het zelf bij haar kan bezorgen en een neuqdate regelen.
Of niet soms?
gelijk heeft ie. of niet soms.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dimens stuurt alleen die link omdat hij weet dat hij bij monkyyy in de buurt woont zodat hij het zelf bij haar kan bezorgen en een neuqdate regelen.
Of niet soms?
sjieneesquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mexicaans is lekker
wat wordt ut
t-mobile heeft eigen netwerk dacht ik? vandaar K.U.T. voor mobiel 3g internet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:47 schreef monkyyy het volgende:
Als T-mobile mijn provider is, op welk netwerk zit ik dan?
Het spijt mij zeer. Succes met de date.quote:
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereikquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:47 schreef monkyyy het volgende:
Het netwerk van t-mobile.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:47 schreef monkyyy het volgende:
Was het lekker?quote:
Maar wat was het?quote:
quote:
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus bij "Provider" zet ik T-Mobile.
En bij "Netwerk" zet ik T-Mobile.
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus bij "Provider" zet ik T-Mobile.
En bij "Netwerk" zet ik T-Mobile.
quote:
Boh, ik een half uur lang zoeken op internet naar deze info, ik ben dom.quote:
Dat maakt je echt niet meteen dom.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Boh, ik een half uur lang zoeken op internet naar deze info, ik ben dom.
Pics van die chimeid, dan pas geloven we je.quote:
Boomstammetje, gebakken aardappelschijfjes en sla.quote:
Is ook zo, "onwetend" is een beter woord.quote:
Terecht argument.quote:
ze maken het de klant gewoon te moeilijk. allemaal vage pakketten, voorwaarden, en dan zou je ook nog het netwerk moeten weten? come onquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Boh, ik een half uur lang zoeken op internet naar deze info, ik ben dom.
opgezegd: nee, einddatum: leeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu we toch bezig zijn, wat zet je bij "Einddatum" als je prepaid hebt? Gewoon leeg laten nemen ik aan?
Onwetend is helemaal niet erg, zo begint iedereen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is ook zo, "onwetend" is een beter woord.
Okay, thx.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
opgezegd: nee, einddatum: leeg.
zo heb ik het gedaan toen ik naar t-mobile overging. zij hebben het contract opgezegd voor me. bij prepaid maakt het al helemaal niet uit denk ik.
Hi.quote:
Hallonquote:
ah kay. kpn netwerk heeft wel beter 3g en goede dekking op meer plekken. klantenservice kpn voor consumers vonk niets, maar dat zal wel een andere afdeling zijn dan HI.quote:
KPN en HI is hetzelfde.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah kay. kpn netwerk heeft wel beter 3g en goede dekking op meer plekken. klantenservice kpn voor consumers vonk niets, maar dat zal wel een andere afdeling zijn dan HI.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:
Ik blijf gewoon bij Vodafone, ik heb nog nooit problemen gehad.
De storing laatstquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:
Ik blijf gewoon bij Vodafone, ik heb nog nooit problemen gehad.
quote:
Jawel, toen ik bij Hi zat ben ik naar de winkel van Hi gegaan en die heeft mij doorgestuurd naar KPN. Tevens is ook de simkaart die je krijgt van KPN.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
netwerk wel, maar klantenservice niet gok ik?
Goddamn inderdaad, ik kan er niks van verstaanquote:
tijdje geleden hoor, m'n 1e schoolweek volgensmij.quote:
Hier wel, maar dat was het enige probleem wat ik ooit met Vodafone heb gehad.quote:
Of je kijkt wat er gebeurt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Goddamn inderdaad, ik kan er niks van verstaan
ow ok. nou ik vond de klantenservice van kpn beneden de maat, zeker als je dan ook nog eens kijkt naar wat ze in rekening brengen voor je abo. t-mobile heeft goede klantenservice imo, alleen de 3g dekking valt hier en daar wat tegen door een tekort aan zendmasten (bij 3g heb je er meer nodig relatief)quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jawel, toen ik bij Hi zat ben ik naar de winkel van Hi gegaan en die heeft mij doorgestuurd naar KPN. Tevens is ook de simkaart die je krijgt van KPN.
Korte storing dan, niets van gemerkt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier wel, maar dat was het enige probleem wat ik ooit met Vodafone heb gehad.
bbq is boos.quote:
niet erg dankzij hem hangt er een onterechte ban boven mijn hoofd omdak een grappig bedoelde 'vanaf hier lapo huntquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
TR's hebben geen zin, je collega vinkt ze af, en laat deze reeks verpauperen. Prima, dan niet. Dan ben ik hier weg.
echt wtf filmpje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maargoed dat die vrouw hem wegghaalde voordat die kleine vrachtwagen eraan kwam..
Terechte klacht.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
Wat voor tyfus mongool ben je dan, eerst kind aanrijden, dan nog vrolijk er over heen. Martelen dat soort mensen
Godverdomme.quote:
Het is patatquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:38 schreef Intronic het volgende:
Denk dat ik zo nog een frietje doe, soep was toch niet genoeg.
Ik ga nu ook friet eten ja, net wel hoop hapjes opquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:38 schreef Intronic het volgende:
Denk dat ik zo nog een frietje doe, soep was toch niet genoeg.
Oke vooruit, alleen omdat UDOWUquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het mag allebei. is dat ook weer opgelost toch?
patatje oorlog
Wie jij bent?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:47 schreef Integraalfiets het volgende:
Hallon hallon haj haj
Ik zou ook wel graag een plekje in den OP willen
ik word overal in en uitgekotst omda ik koffie drink
ja
echt
eng he
maar daar gaat het nu niet om
ik ga de helen abend in de UDOWU posten ja leuk
met jullie
hep er sin inn
tod faaanaaafont !!
Dan moet je veel posts maken in UDOWU. Maar NIET spammen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:45 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik hoop dat de andere vaste users ook vanavond op UDOWU komen, lijkt mij lachen zoals gewoonlijk.
Oh ja mag ik ook in de OP staan
Doe ik toch alquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan moet je veel posts maken in UDOWU. Maar NIET spammen.
Voor de rest gewoon lekker meedoen, en dan kom je er vanzelf in.quote:
Je komt er vanzelf in, daar hoef je geen debiele posts voor te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:47 schreef Integraalfiets het volgende:
Hallon hallon haj haj
Ik zou ook wel graag een plekje in den OP willen
ik word overal in en uitgekotst omda ik koffie drink
ja
echt
eng he
maar daar gaat het nu niet om
ik ga de helen abend in de UDOWU posten ja leuk
met jullie
hep er sin inn
tod faaanaaafont !!
Niemand kan MK overtreffenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef Rezania het volgende:
Ik kom steeds dichter in de buurt bij MK qua posts in UDOWU.
Oh ja mensen hebben vakantiequote:Op zondag 16 oktober 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar, ik heb vakantie, zij niet.
Dat is wel beter inderdaad! Had ik bij Willem II, maarja stelt niets meer voor nu.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had business kaarten wat collega kent al die spelers, na de wedstrijd naar boven handjes schudden met de selectie enzo. Was baas
Welkom terug pizza.quote:
Zeker!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Welkom terug pizza.
Damn als ik elke keer jouw naam lees, krijg ik trek in pizza...
Is dat jouw superkracht ofzo
quote:
Welke soort pizza?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeker!
Vanavond eet ik pizza
[..]
IK ken je niet wat doe je hoe oud ben je waar kom je vandaan geslacht afkomst etcetcquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef JellyBeanz het volgende:
Tja omdat je het zo lief vraagt
Hallon,
Ik ben JellyBeanz.
Meeste mensen hier in UDOWU kennen mij al
Informatie verkrijgbaar bij andere MK en coban
met vriendelijk groet,
JB.
Ps. Aangenaam kennis te maken.
Bolognesequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Welke soort pizza?![]()
Ik eet nu vla
Avond eten was Çorek (deeg met spinazie en gehakt met allerlei dingen erin, turks gerecht) was nog steeds niet vol, dus at ik daarna patat
Hij zegt toch JB=Justin Bieber, die man heeft een wikipedia paginaquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef FreezePop het volgende:
[..]
IK ken je niet wat doe je hoe oud ben je waar kom je vandaan geslacht afkomst etcetc
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef FreezePop het volgende:
[..]
IK ken je niet wat doe je hoe oud ben je waar kom je vandaan geslacht afkomst etcetc
Geslachtquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:18 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Turkse afkomst.
17 jaar.
leeftijd 1 tot 3 hier in nederland geleefd daarna leeftijd 3-9 in Turkije gewoond en sinds mijn 9de weer terug in NL.
Ehm beide ouders Turks (duidelijk)
Doe Mbo niveau 4 Logistiek supervisor.
Wat wil je nog meer weten?
Doe niet zo beledigd man jezus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:18 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Turkse afkomst.
17 jaar.
leeftijd 1 tot 3 hier in nederland geleefd daarna leeftijd 3-9 in Turkije gewoond en sinds mijn 9de weer terug in NL.
Ehm beide ouders Turks (duidelijk)
Doe Mbo niveau 4 Logistiek supervisor.
Wat wil je nog meer weten?
Ik voel me helemaal niet beledigdquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Doe niet zo beledigd man jezus.. Ik vraag je gewoon wat dingen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet beledigd
Sorry dat je het zo verkeerd opvat
quote:
Shemale?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik heb een piemel.
De rest reken jij maar uit
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nu wel.quote:
Dan dacht je goed.quote:
De lucht is hier van geur veranderd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Meid/Jongen toch!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef JellyBeanz het volgende:
Heb zin in pizza.
Maar geen geld, krijg salaris morgen pas
En wat nu?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef JellyBeanz het volgende:
Heb zin in pizza.
Maar geen geld, krijg salaris morgen pas
Wat doe je voor wek?quote:
Jongensprostitutie voor een pizza, pizzasletje ipv breezersletje.quote:
Verhongeren en wachten tot maandag todat ik mijn salaris krijg van de AH (waar ik onlangs ben ontslagen, laatste inkomen dus maar vrees niet ik heb al andere baan en ik verdien 2x zoveel en krijg de salaris daarvan de week eropquote:
Mijn vriend was ontslagen daar omdat hij gratis kaas ging jattenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:26 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Verhongeren en wachten tot maandag todat ik mijn salaris krijg van de AH (waar ik onlangs ben ontslagen, laatste inkomen dus maar vrees niet ik heb al andere baan en ik verdien 2x zoveel en krijg de salaris daarvan de week erop)
Ik mag daar eventueel werken/stage (omdat passend bij mijn opleiding, maar krijg gewoon uurloon van een medewerker 7 euro nog wat ofzo) En ik maak 40 uur per week, reken maar uit.quote:
Heeft jouw papa nooit verteld dat je altijd 10% van je loon opzij moeten zetten voor noodgevallen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:26 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Verhongeren en wachten tot maandag todat ik mijn salaris krijg van de AH (waar ik onlangs ben ontslagen, laatste inkomen dus maar vrees niet ik heb al andere baan en ik verdien 2x zoveel en krijg de salaris daarvan de week erop)
Nederlanders die niet kunnen stelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn vriend was ontslagen daar omdat hij gratis kaas ging jatten
Papa en mama al gescheiden sinds mijn 12dequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heeft jouw papa nooit verteld dat je altijd 10% van je loon opzij moeten zetten voor noodgevallen?
kijk-mij-turk-zijn-en-zeggen-dat-andere-rassen-niet-kunnen-stelen-en-dus-bevestigen-dat-ik-het-zelf-wel-kan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nederlanders die niet kunnen stelen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
kijk-mij-turk-zijn-en-zeggen-dat-andere-rassen-niet-kunnen-stelen-en-dus-bevestigen-dat-ik-het-zelf-wel-kan.
9mm haha in mijn buurt alleen ak'squote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Intronic het volgende:
Buiten in mijn gangsterbuurt, hopelijk overleef ik het al die 9mm's
HOAX FOK!KERS KOMEN NOOIT BUITEN!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Intronic het volgende:
Buiten in mijn gangsterbuurt, hopelijk overleef ik het al die 9mm's
Bij mij alleen RPG'squote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
9mm haha in mijn buurt alleen ak's
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
HOAX FOK!KERS KOMEN NOOIT BUITEN!!
ik heb alleen mijn vuisten nodig. Houdoequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
9mm haha in mijn buurt alleen ak's
ik ben ook geen Fokkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
HOAX FOK!KERS KOMEN NOOIT BUITEN!!
Bij mij alleen laserstralen vanuit satelliet die 2 meter verderop zijn dan jouw satelliet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bij mij alleen atoombommen vanuit satelliet.
Is goed ok dan pak ik mijn zwaard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb alleen mijn vuisten nodig. Houdoe
Wel je houten. Dan pak ik mijn pijlen en boogquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed ok dan pak ik mijn zwaard.
Is goed pak jij je pijl en boog dan pak ik mijn ridderharnas en dan daag ik je uit tot een duel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel je houten. Dan pak ik mijn pijlen en boog
Dan pak ik wel mijn elfenpakjequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed pak jij je pijl en boog dan pak ik mijn ridderharnas en dan daag ik je uit tot een duel.
Mag ik meedoenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed pak jij je pijl en boog dan pak ik mijn ridderharnas en dan daag ik je uit tot een duel.
Ben je ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef Intronic het volgende:
Troll succesful haha jullie denken dat ik een Fokker ben
Nee dan moet ik tegen 2 mannen vechten, dat is niet goed voor de ego van mannen, want jullie verliezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Mag ik meedoen
Dan ben ik wel de zwarte ridder.
hihi ik zei zwart
Dan zet ik je op mijn schouder engeltje dat je bent o+O+O+=o+O+O+O+O+O=o+O=oE+O=o+O+O+O+O+O=o+O=o+O+O=oo=oO++OO+=oO+O+OO+quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dan moet ik tegen 2 mannen vechten, dat is niet goed voor de ego van mannen, want jullie verliezen
Engelenpakje is voor halloween.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan zet ik je op mijn schouder engeltje dat je bent o+O+O+=o+O+O+O+O+O=o+O=oE+O=o+O+O+O+O+O=o+O=o+O+O=oo=oO++OO+=oO+O+OO+
Dan til ik je wel op mijn rug.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Engelenpakje is voor halloween.
Doet me denken dat ik nog een outfit voor halloween moet verzinnen
oke oke ik geef toe, ik ben jullie voorbeeld FOK!kerquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ben je ook niet.
Je bent een FOK!ker.
Zie wat er van mij gekomen is door jou als voorbeeld te nemenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
oke oke ik geef toe, ik ben jullie voorbeeld FOK!ker
Op het boek stond toch echt slagen gegarandeerdquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Intronic het volgende:
Ik ben niet verantwoordelijk voor het falen, dat heb je zelf in de hand.
Pizza Pepperoni?quote:
baasquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd doordeweeks
Er gelijk vanuit gaan dat ze nickselson isquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan heet het een 'Nickelson swaggergirl'!
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd doordeweeks
quote:
Deed jij ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Er gelijk vanuit gaan dat ze nickselson is
Wat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wat is die van.jou sowieso tijdelijk.hier
Post even een topic met daarin precies uitgelgd wat en hoe enzo!quote:
sneue mensen gonna sneuquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hosselen voor de hossel en niet omdat je diegene leuk vindt
Ah zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat is die van.jou¿ die van mij is tijdelijk
Zat gasten die het puur voor de seks doen, of bedoelde je dat niet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
voor de grap. wat is een yoona?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah zomijne is Yoona. Waarom is die van jou tijdelijk?
doelde op p_z, weet niet of die met d'r wilt neukenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zat gasten die het puur voor de seks doen, of bedoelde je dat niet?
Mensen zonder nog enige moraal en integriteit, het tiert welig heden ten dage.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doelde op p_z, weet niet of die met d'r wilt neuken
Mja, dat vind ik ook wel sneu, alleen voor de seks, maar is normaal tegenwoordig
Ja dat wist ik. En inderdaad, is normaal tegenwoordig.. Beetje jammerquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
doelde op p_z, weet niet of die met d'r wilt neuken
Mja, dat vind ik ook wel sneu, alleen voor de seks, maar is normaal tegenwoordig
Dat doe ik niet eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Trouwen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
meer boys zoals jullie
Maar als ik getrouwd ben ga ik zwaarr alles inhalen vriend.___
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
meer boys zoals jullie
Maar als ik getrouwd ben ga ik zwaarr alles inhalen vriend.___
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |