1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nu wel.quote:
Dan dacht je goed.quote:
De lucht is hier van geur veranderd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Meid/Jongen toch!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef JellyBeanz het volgende:
Heb zin in pizza.
Maar geen geld, krijg salaris morgen pas
En wat nu?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef JellyBeanz het volgende:
Heb zin in pizza.
Maar geen geld, krijg salaris morgen pas
Wat doe je voor wek?quote:
Jongensprostitutie voor een pizza, pizzasletje ipv breezersletje.quote:
Verhongeren en wachten tot maandag todat ik mijn salaris krijg van de AH (waar ik onlangs ben ontslagen, laatste inkomen dus maar vrees niet ik heb al andere baan en ik verdien 2x zoveel en krijg de salaris daarvan de week eropquote:
Mijn vriend was ontslagen daar omdat hij gratis kaas ging jattenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:26 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Verhongeren en wachten tot maandag todat ik mijn salaris krijg van de AH (waar ik onlangs ben ontslagen, laatste inkomen dus maar vrees niet ik heb al andere baan en ik verdien 2x zoveel en krijg de salaris daarvan de week erop)
Ik mag daar eventueel werken/stage (omdat passend bij mijn opleiding, maar krijg gewoon uurloon van een medewerker 7 euro nog wat ofzo) En ik maak 40 uur per week, reken maar uit.quote:
Heeft jouw papa nooit verteld dat je altijd 10% van je loon opzij moeten zetten voor noodgevallen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:26 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Verhongeren en wachten tot maandag todat ik mijn salaris krijg van de AH (waar ik onlangs ben ontslagen, laatste inkomen dus maar vrees niet ik heb al andere baan en ik verdien 2x zoveel en krijg de salaris daarvan de week erop)
Nederlanders die niet kunnen stelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn vriend was ontslagen daar omdat hij gratis kaas ging jatten
Papa en mama al gescheiden sinds mijn 12dequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heeft jouw papa nooit verteld dat je altijd 10% van je loon opzij moeten zetten voor noodgevallen?
kijk-mij-turk-zijn-en-zeggen-dat-andere-rassen-niet-kunnen-stelen-en-dus-bevestigen-dat-ik-het-zelf-wel-kan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Nederlanders die niet kunnen stelen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
kijk-mij-turk-zijn-en-zeggen-dat-andere-rassen-niet-kunnen-stelen-en-dus-bevestigen-dat-ik-het-zelf-wel-kan.
9mm haha in mijn buurt alleen ak'squote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Intronic het volgende:
Buiten in mijn gangsterbuurt, hopelijk overleef ik het al die 9mm's
HOAX FOK!KERS KOMEN NOOIT BUITEN!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Intronic het volgende:
Buiten in mijn gangsterbuurt, hopelijk overleef ik het al die 9mm's
Bij mij alleen RPG'squote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
9mm haha in mijn buurt alleen ak's
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
HOAX FOK!KERS KOMEN NOOIT BUITEN!!
ik heb alleen mijn vuisten nodig. Houdoequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
9mm haha in mijn buurt alleen ak's
ik ben ook geen Fokkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
HOAX FOK!KERS KOMEN NOOIT BUITEN!!
Bij mij alleen laserstralen vanuit satelliet die 2 meter verderop zijn dan jouw satelliet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bij mij alleen atoombommen vanuit satelliet.
Is goed ok dan pak ik mijn zwaard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb alleen mijn vuisten nodig. Houdoe
Wel je houten. Dan pak ik mijn pijlen en boogquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed ok dan pak ik mijn zwaard.
Is goed pak jij je pijl en boog dan pak ik mijn ridderharnas en dan daag ik je uit tot een duel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel je houten. Dan pak ik mijn pijlen en boog
Dan pak ik wel mijn elfenpakjequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed pak jij je pijl en boog dan pak ik mijn ridderharnas en dan daag ik je uit tot een duel.
Mag ik meedoenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed pak jij je pijl en boog dan pak ik mijn ridderharnas en dan daag ik je uit tot een duel.
Ben je ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef Intronic het volgende:
Troll succesful haha jullie denken dat ik een Fokker ben
Nee dan moet ik tegen 2 mannen vechten, dat is niet goed voor de ego van mannen, want jullie verliezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Mag ik meedoen
Dan ben ik wel de zwarte ridder.
hihi ik zei zwart
Dan zet ik je op mijn schouder engeltje dat je bent o+O+O+=o+O+O+O+O+O=o+O=oE+O=o+O+O+O+O+O=o+O=o+O+O=oo=oO++OO+=oO+O+OO+quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dan moet ik tegen 2 mannen vechten, dat is niet goed voor de ego van mannen, want jullie verliezen
Engelenpakje is voor halloween.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan zet ik je op mijn schouder engeltje dat je bent o+O+O+=o+O+O+O+O+O=o+O=oE+O=o+O+O+O+O+O=o+O=o+O+O=oo=oO++OO+=oO+O+OO+
Dan til ik je wel op mijn rug.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Engelenpakje is voor halloween.
Doet me denken dat ik nog een outfit voor halloween moet verzinnen
oke oke ik geef toe, ik ben jullie voorbeeld FOK!kerquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ben je ook niet.
Je bent een FOK!ker.
Zie wat er van mij gekomen is door jou als voorbeeld te nemenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
oke oke ik geef toe, ik ben jullie voorbeeld FOK!ker
Op het boek stond toch echt slagen gegarandeerdquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Intronic het volgende:
Ik ben niet verantwoordelijk voor het falen, dat heb je zelf in de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |