quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
HOAX FOK!KERS KOMEN NOOIT BUITEN!!
ik heb alleen mijn vuisten nodig. Houdoequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
9mm haha in mijn buurt alleen ak's
ik ben ook geen Fokkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
HOAX FOK!KERS KOMEN NOOIT BUITEN!!
Bij mij alleen laserstralen vanuit satelliet die 2 meter verderop zijn dan jouw satelliet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bij mij alleen atoombommen vanuit satelliet.
Is goed ok dan pak ik mijn zwaard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb alleen mijn vuisten nodig. Houdoe
Wel je houten. Dan pak ik mijn pijlen en boogquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed ok dan pak ik mijn zwaard.
Is goed pak jij je pijl en boog dan pak ik mijn ridderharnas en dan daag ik je uit tot een duel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel je houten. Dan pak ik mijn pijlen en boog
Dan pak ik wel mijn elfenpakjequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed pak jij je pijl en boog dan pak ik mijn ridderharnas en dan daag ik je uit tot een duel.
Mag ik meedoenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Is goed pak jij je pijl en boog dan pak ik mijn ridderharnas en dan daag ik je uit tot een duel.
Ben je ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef Intronic het volgende:
Troll succesful haha jullie denken dat ik een Fokker ben
Nee dan moet ik tegen 2 mannen vechten, dat is niet goed voor de ego van mannen, want jullie verliezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Mag ik meedoen
Dan ben ik wel de zwarte ridder.
hihi ik zei zwart
Dan zet ik je op mijn schouder engeltje dat je bent o+O+O+=o+O+O+O+O+O=o+O=oE+O=o+O+O+O+O+O=o+O=o+O+O=oo=oO++OO+=oO+O+OO+quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dan moet ik tegen 2 mannen vechten, dat is niet goed voor de ego van mannen, want jullie verliezen
Engelenpakje is voor halloween.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan zet ik je op mijn schouder engeltje dat je bent o+O+O+=o+O+O+O+O+O=o+O=oE+O=o+O+O+O+O+O=o+O=o+O+O=oo=oO++OO+=oO+O+OO+
Dan til ik je wel op mijn rug.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Engelenpakje is voor halloween.
Doet me denken dat ik nog een outfit voor halloween moet verzinnen
oke oke ik geef toe, ik ben jullie voorbeeld FOK!kerquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ben je ook niet.
Je bent een FOK!ker.
Zie wat er van mij gekomen is door jou als voorbeeld te nemenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
oke oke ik geef toe, ik ben jullie voorbeeld FOK!ker
Op het boek stond toch echt slagen gegarandeerdquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Intronic het volgende:
Ik ben niet verantwoordelijk voor het falen, dat heb je zelf in de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |