Jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus bij "Provider" zet ik T-Mobile.
En bij "Netwerk" zet ik T-Mobile.
quote:
Boh, ik een half uur lang zoeken op internet naar deze info, ik ben dom.quote:
Dat maakt je echt niet meteen dom.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Boh, ik een half uur lang zoeken op internet naar deze info, ik ben dom.
Pics van die chimeid, dan pas geloven we je.quote:
Boomstammetje, gebakken aardappelschijfjes en sla.quote:
Is ook zo, "onwetend" is een beter woord.quote:
Terecht argument.quote:
ze maken het de klant gewoon te moeilijk. allemaal vage pakketten, voorwaarden, en dan zou je ook nog het netwerk moeten weten? come onquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Boh, ik een half uur lang zoeken op internet naar deze info, ik ben dom.
opgezegd: nee, einddatum: leeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu we toch bezig zijn, wat zet je bij "Einddatum" als je prepaid hebt? Gewoon leeg laten nemen ik aan?
Onwetend is helemaal niet erg, zo begint iedereen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is ook zo, "onwetend" is een beter woord.
Okay, thx.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
opgezegd: nee, einddatum: leeg.
zo heb ik het gedaan toen ik naar t-mobile overging. zij hebben het contract opgezegd voor me. bij prepaid maakt het al helemaal niet uit denk ik.
Hi.quote:
Hallonquote:
ah kay. kpn netwerk heeft wel beter 3g en goede dekking op meer plekken. klantenservice kpn voor consumers vonk niets, maar dat zal wel een andere afdeling zijn dan HI.quote:
KPN en HI is hetzelfde.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah kay. kpn netwerk heeft wel beter 3g en goede dekking op meer plekken. klantenservice kpn voor consumers vonk niets, maar dat zal wel een andere afdeling zijn dan HI.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:
Ik blijf gewoon bij Vodafone, ik heb nog nooit problemen gehad.
De storing laatstquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef Rezania het volgende:
Ik blijf gewoon bij Vodafone, ik heb nog nooit problemen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |