De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoeft ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vind het wel interessant maar het is geen passie.
Dan zou het Yahweh van (der-) Plas / Oranje zijn.quote:
59 seconden vind ik te lang.quote:
Ik vind het anders niet zo leuk, ik vind het meer een beetje verzieken van de SC en het opkrikken van je postsquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Dat is leuk dan laat ik mijn aanwezigheid merken
je moeder lolquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Integraalfiets het volgende:
Ja nou. Wat wordt nu het centrale onderwerp in dit deel?
Centrale onderwerpen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Integraalfiets het volgende:
Ja nou. Wat wordt nu het centrale onderwerp in dit deel?
Gast, ik quote geen random postsquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind het anders niet zo leuk, ik vind het meer een beetje verzieken van de SC en het opkrikken van je posts
Sinds ik binnenkwam waren 3/5 posts die ik zag quotes zonder iets erbij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Gast, ik quote geen random posts
Dat waren quotes waarvan ik vond dat die inhoud gaven aan de tekst. Maar, dat is mijn eigen mening natuurlijk. En misschien heb ik dat niet zo moeten doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Sinds ik binnenkwam waren 3/5 posts die ik zag quotes zonder iets erbij.
Je bent nu al beter dan P_Z, jij gaat tenminste geen random PR's hiervoor doen en maakt een goed argument in deze discussie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Dat waren quotes waarvan ik vond dat die inhoud gaven aan de tekst. Maar, dat is mijn eigen mening natuurlijk. En misschien heb ik dat niet zo moeten doen
Maar, jij werkt toch ook aan die UDOWU site? Hoe staat het ervoor?
[/volwassenmode]
Mooi zo, ik ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je bent nu al beter dan P_Z, jij gaat tenminste geen random PR's hiervoor doen en maakt een goed argument in deze discussie. [ afbeelding ] [/volwassenmode]
Het gaat redelijk goed, BBQ moet nog een paar dingetjes afmaken en dan ga ik de code opruimen, en dan zijn we denk ik klaar voor release. Ik voel me vandaag alleen een beetje ziekjes, dus ik denk dat ik vandaag niet veel aan de site ga doen, als ik me morgen wat beter voel heb ik de tijd om alle zooi af te maken, en met alles in gedachte denk ik dat alles woensdag af kan zijn als we flink gaan doorwerken.
Dan ben je niet de enigequote:Op zondag 16 oktober 2011 17:13 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Mooi zo, ik ben benieuwd naar het resultaat.
Okeej.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:15 schreef TWP het volgende:
[..]
Even boodschappen doen. Zijn moeder had nog oude kaas nodig voor het dessert.
Ik ben er trots opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |