Prepaid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:37 schreef monkyyy het volgende:
Hoeveel betalen jullie voor je mobiele telefoon abo? (Ik wil even zien wat "normaal" is. )
¤17,50 dat is inclusief internet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:37 schreef monkyyy het volgende:
Hoeveel betalen jullie voor je mobiele telefoon abo? (Ik wil even zien wat "normaal" is. )
Vriendin en ik hadden uitgerekend dat een abo juist goedkoper was. Dat was dan wel vergeleken met een sim-only abo van een ander maatschappij dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:40 schreef Dimens het volgende:
Al kun je tegenwoordig bij goedkope telefoons beter een losse telefoon kopen en dan een sim-only abonnement van Ben erbij nemen. Met internet is het tegenwoordig niet eens meer nodig veel bel minuten en sms'jes te hebben.
Dit dus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:40 schreef Dimens het volgende:
Al kun je tegenwoordig bij goedkope telefoons beter een losse telefoon kopen en dan een sim-only abonnement van Ben erbij nemen. Met internet is het tegenwoordig niet eens meer nodig veel bel minuten en sms'jes te hebben.
Ik heb PrePaidquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb liever prepaid maar een losse telefoon is kaolo duur
Nu ben je een baasquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:44 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ik heb PrePaid![]()
Ben ik nu raar?
En dan wel in complottheorieën geloven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die denken dat er in de lucht een man is die alles ziet wat je doet!!!
ipv al die vliegtuigen, is het stiekem gewoon die manquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Die man in de lucht ... Aanklagen voor inbreuk op privacy!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Watquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:53 schreef Dimens het volgende:
God ziet alles, zelfs dat je aan het fappen bent.
Ik schreeuw altijd Gods naam als ik bezig ben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:53 schreef Dimens het volgende:
God ziet alles, zelfs dat je aan het fappen bent.
Hoe heet God?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik schreeuw altijd Gods naam als ik bezig ben.
Natuurlijk heet hij God, je schrijft het toch ook met een hoofdletter.quote:
Oh, bij mij heet hij Dalando [/cobanmode]quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk heet hij God, je schrijft het toch ook met een hoofdletter.
Hellenisme heeft veel ingevloed gehad ja.quote:
Bij mij heet hij Opper Beer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh, bij mij heet hij Dalando [/cobanmode]
Vind het wel interessant maar het is geen passie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hellenisme heeft veel ingevloed gehad ja.
Byzantijnen weet ik vrij weinig van. Kan je beter met Penisbaard over praten, mits dat nog steeds een passie is.
Dat is leuk dan laat ik mijn aanwezigheid merkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:57 schreef Dalando het volgende:
Intergraalfiets wat jij random posts quoten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |