Deze man weetquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Monopoly het volgende:
Pizza is altijd lekker. Mits er kip op zit.
dandybleu.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:00 schreef Plastic_zak het volgende:
in de ghetto is altijd de piza tonno uitverkocht ....ha ik woon daar dus....en wonen veel mensen die van soulfoud houden.......
ha dan baal ik wel eens en dan heb ik weinig keuze meer.....dan moet ik een spinazie piza kopen ha ha
echt minder trek in vaak
verder nix te klagen vandaag
groetjes
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:01 schreef TWP het volgende:
En dan nu, in de categorie 'confronterend doch vermakelijk': foto's van een dronken nacht terug kijken.
Hij is weer fijn.
Was mijn gedachte ookquote:
Nee nog niet. Even doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb je zn nieuwe filmpje al gezien?
linkje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb je zn nieuwe filmpje al gezien?
Dat wordt iets te chanant.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan zeker niets met ons delen?
[..]
Was mijn gedachte ook
Pics van je zusje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:17 schreef Flippiee het volgende:
Het moment dat je ontdekt dat je zusje een vriendin te logeren hebt en ik nog steeds een out of bed look heb.
Ik heb precies dezelfde situatie hier, alleen dan de vriendin van mijn broer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:17 schreef Flippiee het volgende:
Het moment dat je ontdekt dat je zusje een vriendin te logeren hebt en ik nog steeds een out of bed look heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |