Jij hebt wel een naar leven zo te lezen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:16 schreef FreezePop het volgende:
ik ben maar een simpele jongen. ik krikg enkels PMs over foboreacties
Dat kan geen haat zijn. Patje is liefquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg altijd haat pm's van patje1987
hij cyberpest mij
Ja als je geen PMs krijgt hoor je er niet bij. ik wil ook bij de stoere jongens horenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een naar leven zo te lezen.
Misschien is het wel zijn enge buurman, Anton./quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan geen haat zijn. Patje is lief
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef FreezePop het volgende:
vroeger stuurde flippiee mij altijd ondeugende GIFjes. ik voelde mij internetaangerand
Dit is trouwens waar, ik ben lief.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan geen haat zijn. Patje is lief
Dat moet wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien is het wel zijn enge buurman, Anton./
Dit is een smet op mijn reputatie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
dat tweede misschien. je bent tegenwoordig alles behalve braaf.
Jij raakt nog geen emoe in een kudde emoe's.quote:
Goed topicquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:27 schreef Intronic het volgende:
[WAARSCHUWING] Mensen die zich voordoen als Socios
Ja godverdomme stonden we met fucking 2-0 voor in die lelijke ufo met die joden. Spelen ze het godverdomme weg. Maar die strafschop. Wat onterecht. Wat een scheidsbeleid in Nederland. Echt ongelooflijk hoeveel fouten er gemaakt worden. En dan nog. Geven ze godverdomme een voorsprong van 2-0 weg. Echt ongelofelijkquote:
Dit maar ik ga zo aanschouwen hoe Feyenoord Ajax gaat inhalenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:47 schreef Monopoly het volgende:
Ajax heet onverdiend punten gepakt ja. Bah!
CRT monitorquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
ik mte en lekkre sjekkie 8ter ed pc p:
Veel plezier in de kuip.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ga naar het voetballen, fijne middag nog
ahh lekker feyenoord? veel plezierquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ga naar het voetballen, fijne middag nog
hjaha je hebt toch helemaal geen knuppel want je bent een vrouw :$:$:$:$:$quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed topic
@p_z als je mij raakt, dan raak ik je met een knuppel. Houdoe
Beetje branderig gevoel. En huid erom heen rood en dik. Ik hoop dat het pepperspray en niet iets ergers was. Mn mama heeft al 10 x gevraagd of ik naar de eerste hulp wildequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Flipss, hoe gaat het nu met je ogen? Lees net je post in het vorige topic :S
Waarom niet gegaan dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje branderig gevoel. En huid erom heen rood en dik. Ik hoop dat het pepperspray en niet iets ergers was. Mn mama heeft al 10 x gevraagd of ik naar de eerste hulp wilde![]()
Geen idee, ik was vannacht te veel in paniek om na te denken.quote:
Heb je ook Lactacyd gebruikt ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik was vannacht te veel in paniek om na te denken.en nu heb ik al paar keer gedouched. Dus nouja.
Ik heb mijn drogisterijdiploma nog niet dus ik mag je niets aanraden. Srry srryquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt, zou je het mij aanraden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |