quote:
Jawel, toen ik bij Hi zat ben ik naar de winkel van Hi gegaan en die heeft mij doorgestuurd naar KPN. Tevens is ook de simkaart die je krijgt van KPN.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
netwerk wel, maar klantenservice niet gok ik?
Goddamn inderdaad, ik kan er niks van verstaanquote:
tijdje geleden hoor, m'n 1e schoolweek volgensmij.quote:
Hier wel, maar dat was het enige probleem wat ik ooit met Vodafone heb gehad.quote:
Of je kijkt wat er gebeurt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Goddamn inderdaad, ik kan er niks van verstaan
ow ok. nou ik vond de klantenservice van kpn beneden de maat, zeker als je dan ook nog eens kijkt naar wat ze in rekening brengen voor je abo. t-mobile heeft goede klantenservice imo, alleen de 3g dekking valt hier en daar wat tegen door een tekort aan zendmasten (bij 3g heb je er meer nodig relatief)quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jawel, toen ik bij Hi zat ben ik naar de winkel van Hi gegaan en die heeft mij doorgestuurd naar KPN. Tevens is ook de simkaart die je krijgt van KPN.
Korte storing dan, niets van gemerkt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier wel, maar dat was het enige probleem wat ik ooit met Vodafone heb gehad.
bbq is boos.quote:
niet erg dankzij hem hangt er een onterechte ban boven mijn hoofd omdak een grappig bedoelde 'vanaf hier lapo huntquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
TR's hebben geen zin, je collega vinkt ze af, en laat deze reeks verpauperen. Prima, dan niet. Dan ben ik hier weg.
echt wtf filmpje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maargoed dat die vrouw hem wegghaalde voordat die kleine vrachtwagen eraan kwam..
Terechte klacht.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
Wat voor tyfus mongool ben je dan, eerst kind aanrijden, dan nog vrolijk er over heen. Martelen dat soort mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |