Jij hebt toch stage waar je maandag heen moet?quote:
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt toch stage waar je maandag heen moet?
FOK!ken en vakantie aan elkaar gelijk stellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jamaar daar kan ik gewoon FOK!ken dus dat is ook vakantie.
Eindelijk vakantie hebben en dan door school/werkritme niet meer weten wat uitslapen isquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK!ken en vakantie aan elkaar gelijk stellen.Vakantie en uitslapen aan elkaar gelijk stellen.
Oh, daar heb ik geen last van. Ik kan altijd gelijk omschakelen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk vakantie hebben en dan door school/werkritme niet meer weten wat uitslapen is
Ik niet helaas. Wel prettig aan een kantquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van. Ik kan altijd gelijk omschakelen.
Dag Flipquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga er van tussen, fijne avond heren
We weten allemaal over wie dit gaat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik krijg dreigmailtjes over lapohunts terwijl ik niet aan lapohunts doe! 1 keer een lastpost gehad hier en dat was per ongeluk jadat het duidelijk is voor de TR fan.
Jij natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
We weten allemaal over wie dit gaat.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik snap het niet, Dalando loopt nog steeds 600 posts voor op mij, ik denk dat hij cheat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |