Jij hebt toch stage waar je maandag heen moet?quote:
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt toch stage waar je maandag heen moet?
FOK!ken en vakantie aan elkaar gelijk stellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jamaar daar kan ik gewoon FOK!ken dus dat is ook vakantie.
Eindelijk vakantie hebben en dan door school/werkritme niet meer weten wat uitslapen isquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK!ken en vakantie aan elkaar gelijk stellen.Vakantie en uitslapen aan elkaar gelijk stellen.
Oh, daar heb ik geen last van. Ik kan altijd gelijk omschakelen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk vakantie hebben en dan door school/werkritme niet meer weten wat uitslapen is
Ik niet helaas. Wel prettig aan een kantquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van. Ik kan altijd gelijk omschakelen.
Dag Flipquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga er van tussen, fijne avond heren
We weten allemaal over wie dit gaat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik krijg dreigmailtjes over lapohunts terwijl ik niet aan lapohunts doe! 1 keer een lastpost gehad hier en dat was per ongeluk jadat het duidelijk is voor de TR fan.
Jij natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
We weten allemaal over wie dit gaat.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik snap het niet, Dalando loopt nog steeds 600 posts voor op mij, ik denk dat hij cheat.
Goed plan.quote:
spel het ff uit zodat het ook voor de mods en admins duidelijk isquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
We weten allemaal over wie dit gaat.
Dimens stuurt alleen die link omdat hij weet dat hij bij monkyyy in de buurt woont zodat hij het zelf bij haar kan bezorgen en een neuqdate regelen.quote:
Waarom Dalando, waarom veraden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dimens stuurt alleen die link omdat hij weet dat hij bij monkyyy in de buurt woont zodat hij het zelf bij haar kan bezorgen en een neuqdate regelen.
Of niet soms?
gelijk heeft ie. of niet soms.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dimens stuurt alleen die link omdat hij weet dat hij bij monkyyy in de buurt woont zodat hij het zelf bij haar kan bezorgen en een neuqdate regelen.
Of niet soms?
sjieneesquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mexicaans is lekker
wat wordt ut
t-mobile heeft eigen netwerk dacht ik? vandaar K.U.T. voor mobiel 3g internet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:47 schreef monkyyy het volgende:
Als T-mobile mijn provider is, op welk netwerk zit ik dan?
Het spijt mij zeer. Succes met de date.quote:
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereikquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:47 schreef monkyyy het volgende:
Het netwerk van t-mobile.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:47 schreef monkyyy het volgende:
Was het lekker?quote:
Maar wat was het?quote:
quote:
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus bij "Provider" zet ik T-Mobile.
En bij "Netwerk" zet ik T-Mobile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |