Ik ben nog steeds aan het bijkomen van 2 uur slapen vannacht. En verder doe ik vooral heel veel niet-productieve dingen.quote:
Waarom maar 2 uur danquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:18 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het bijkomen van 2 uur slapen vannacht. En verder doe ik vooral heel veel niet-productieve dingen.
Ik was om 7 uur thuis uit de stad. En toen tot half 10 geslapen en toen werd ik weer wakker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom maar 2 uur danIn die tijd dat je bijkomt kan je net zo goed slapen
Ah op die manier. Mensen die dutjes onderschattenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik was om 7 uur thuis uit de stad. En toen tot half 10 geslapen en toen werd ik weer wakker.Maar als ik nu ga slapen wordt ik helemaal verrot wakker dus ik blijf lekker wakker.
KEDOEI.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah op die manier. Mensen die dutjes onderschatten![]()
![]()
Mja, ik ga weer verder
Terechte klachtquote:
Wat is het verschil tussen een chatbox en een shoutbox?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:24 schreef Dalando het volgende:
Ik heb de chatshoutbox helemaal zelf gemaakt
In een shoutbox kun je echt dingen schreeuwen naar elkaar vet handig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een chatbox en een shoutbox?
Hij was terug, maar hij heeft alweer een ban.quote:
Chatbox is bedoelt om live te chatten met iedereen, shoutbox is bedoelt om een reactie achter te laten, maar dan wel live, gewoon om even te schreeuwen enzo. Maar hij kan meer gebruikt worden als chatbox, dat welquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een chatbox en een shoutbox?
IK.quote:
Whahaaquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was terug, maar hij heeft alweer een ban.
Jij hebt toch stage waar je maandag heen moet?quote:
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt toch stage waar je maandag heen moet?
FOK!ken en vakantie aan elkaar gelijk stellen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jamaar daar kan ik gewoon FOK!ken dus dat is ook vakantie.
Eindelijk vakantie hebben en dan door school/werkritme niet meer weten wat uitslapen isquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK!ken en vakantie aan elkaar gelijk stellen.Vakantie en uitslapen aan elkaar gelijk stellen.
Oh, daar heb ik geen last van. Ik kan altijd gelijk omschakelen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk vakantie hebben en dan door school/werkritme niet meer weten wat uitslapen is
Ik niet helaas. Wel prettig aan een kantquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van. Ik kan altijd gelijk omschakelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |