dalai lama?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
OV dacht Fatima._
hint: mijn naam komt best vaak voor in arabische liedjes
Peter toch of zo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef Boterbartje het volgende:
HEEL VEEL FOKKERS WETEN MIJ NAAM NIET
Boter?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef Boterbartje het volgende:
HEEL VEEL FOKKERS WETEN MIJ NAAM NIET
Denk die van mij ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
Bijna iedereen in UDOWU weet mijn naam.
Mohammed of allah sowiesoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
OV dacht Fatima._
Of een bril.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
=.= < lijkt wel of ie wallen heeft
Aicha?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Of een te hoge snorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
=.= < lijkt wel of ie wallen heeft
ALLAHquote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een hipsterbril, mijn bril is =.=
Aliyahquote:
Instituut.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klein spelfoutje. Het is schots
Niet goed geschuurd ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef Boterbartje het volgende:
Het is niet gelukt om mijn band te plakken
niet toegeven, mooie meisjes mogen niet rokenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb zin in een sigaret, ik ben een maand gestopt, wtf is dit.
ik ken hetquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
Heb je het niet volgehouden om door te gaan met roken? Zonde.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
wat let je?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet toegeven, mooie meisjes mogen niet roken
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Eerst slaat mijn zoon een volwassen kerel een bloedlip en nu is hij een 19-jarige chick aan het pesten. Hij wint
Dat krijg ik ook altijd als ik aan de drank ga.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Afkickverschijnselen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
jawel dat plakken was wel goed want ik kan wel goed banden plakken maar die binnenband is veel te groot want ik moet hem zowat opvouwen om hem erin te krijgen en de buitenband is gescheurd aan de zijkant maar wil gene nieuwe kopen en hij zit te strakquote:
Lekkerder dan jodenkoeken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben soms wel nieuwsgierg naar hoe roken is
maar ik houd me in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, was een paar jaar geleden al gestopt, toen plotseling begonnen een weekje lang,maar toen weer gestopt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je het niet volgehouden om door te gaan met roken? Zonde.
wauw ik denk wel dat jij een hele goede ouder bentquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Eerst slaat mijn zoon een volwassen kerel een bloedlip en nu is hij een 19-jarige chick aan het pesten. Hij wint
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef utopie het volgende:
Waarom legt een kip eieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt een stevige beurt nodig (helpt). hoe ver woon jij van Purmerend af?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
tamper zuuurquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zal ik een zure of zoete appel eten
Waarom legt een kip eieren?ahahaah omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij![]()
Zure.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zal ik een zure of zoete appel eten
Waarom legt een kip eieren?utopieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neger watquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt een stevige beurt nodig (helpt). hoe ver woon jij van Purmerend af?
Echt waar?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt een stevige beurt nodig (helpt). hoe ver woon jij van Purmerend af?
Flippie is het daar nog niet zo mee eens geloof ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wauw ik denk wel dat jij een hele goede ouder bent
Bazig kindquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
je proeft er bijna niets van, maar daarna wordt het goor als de teer werkt. echt heel heel goor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar ik houd me in
whatsappen klinkt wel verschrikkelijk breezerquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Echt waar?Ik whatsapp mn vriend wel ff dan.
Kun je beter een keer gaan blowen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar ik houd me in
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kun je beter een keer gaan blowen.
Pingen is breezer, Whatsappen niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
whatsappen klinkt wel verschrikkelijk breezer
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Echt waar?Ik whatsapp mn vriend wel ff dan.
Boeiend, ies gratiesquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik gebruik nooit meer MSN en SMS.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:07 schreef JApieman het volgende:
Whatsappen heeft MSN vervangen bij mij ongeveer.
Goeie tip. Leert ze het meteen afquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kun je beter een keer gaan blowen.
Goeie keus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:07 schreef FreezePop het volgende:
Roken paar weken gedaan op een dag bij mezelf gedacht wtf waarom is dit zo leuk. Sigaret weggelegd en nooit meer naar gekeken.
Nog steeds praat je niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:07 schreef JApieman het volgende:
Whatsappen heeft MSN vervangen bij mij ongeveer.
MSN gebruik ik ook al jaar niet meer. SMS doe ik soms als iemand geen whatsapp heeftquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik gebruik nooit meer MSN en SMS.
Op Whatsapp? Mijn internet op mobiel ligt eruit zie ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Goeie keus.
[..]
Nog steeds praat je niet.
In de zin van, je begint nooit een gesprek.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Op Whatsapp? Mijn internet op mobiel ligt eruit zie ik.
Oo nu doet ie het weer maar ik heb hem nog niet binnen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Op Whatsapp? Mijn internet op mobiel ligt eruit zie ik.
Ik vind al die emoberies en andloyds zielig. wat mot je ermee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oo, ja sorry.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
In de zin van, je begint nooit een gesprek.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo nu doet ie het weer maar ik heb hem nog niet binnen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
In de zin van, je begint nooit een gesprek.
Sowieso, drinken als je alleen bent...quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Rezania het volgende:
Dronken FOK!ken.Net doen alsof je dronken bent op FOK!.
Stoer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Rezania het volgende:
Ik heb gewoon een constante 3,5G verbinding, het internet van mijn mobiel ligt er nooit uit.
Deze man weet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb OV op de WhatsApp we whatsappen elke avond even met elkaar voor we gaan slapen.
Dronken zijn na 2 bierquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef Rezania het volgende:
Dronken FOK!ken.Net doen alsof je dronken bent op FOK!.
Hoe ziet jou vriend eruit wat verdient hij en wat zijn zijne hobbiesquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sowieso, drinken als je alleen bent...![]()
Oh wacht.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sowieso, drinken als je alleen bent...![]()
Oh wacht.
Hoe ver kreeg jij hem erin? :$:$$$$quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vanavond weer verder met die kinky dingen :$:$:$::$;$$:4:$:$:$:$
"Ik kan het best naar m'n zin hebben zonder te drinken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die alleen lol hebben als ze wat op hebben :")
Die foto krijg je vanavond wel :$#:$#:$::$:@:@:$:@::$$quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe ver kreeg jij hem erin? :$:$$$$
Met drank is het gewoon veel leuker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
"Ik kan het best naar m'n zin hebben zonder te drinken."
u jellyquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
"Ik kan het best naar m'n zin hebben zonder te drinken."
sorry?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
Jullie gaan me te hard, ben eventjes weg en BAM topic bijna alweer vol
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Met drank is het gewoon veel leuker.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die foto krijg je vanavond wel :$#:$#:$::$:@:@:$:@::$$
ik ook niet smerige troep.. *drinkt laatste beetje op omdat..*quote:
Zielig hequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die alleen lol hebben als ze wat op hebben :")
Mijn vriend heeft bruin haar, blauwe ogen, ~1.90 lang, atletisch gebouwd, hij is 21, zit in het tweede jaar van een economische studie aan de uni en net als ik speelt hij poker. Hij woont net op kamers maar in het weekend gaat hij naar zijn papa en mama.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe ziet jou vriend eruit wat verdient hij en wat zijn zijne hobbies(gewoon nieuwsgierig)
Moet je nagaan hoe tof je bent als je gedronken hebtquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef coban het volgende:
Ik ben al gezellig zonder alcohol.
En nog 8378338 dergelijke argumenten.
ik kan allesssquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt nog nooit gedronken (toch?) dus jij kan niet oordelen.
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb altijd een GPRS/EDGE verbinding omdat bijna alleen whatsapp voor youtube en internet doe ik hem wel aan en knal ik met mijn HSDPA verbinding met wel 3.6Mbps
Dankjequote:
Klinkt leuk hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft bruin haar, blauwe ogen, ~1.90 lang, atletisch gebouwd, hij is 21, zit in het tweede jaar van een economische studie aan de uni en net als ik speelt hij poker. Hij woont net op kamers maar in het weekend gaat hij naar zijn papa en mama.
is dat een ziekte. lat me raden.. high sensitivity dynamic perimiterer ehh..quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zielig he![]()
Wel mooi trouwens, heb een Marokkaanse collega (wel meerdere eigenlijk, maar gaat er nu om 1) en hadden we pauze en hij was weg. Vraagt een andere collega (niet uit Marokko, maar uit Eritrea) 'Is Samir aan het poepen ofzo?'
Mustafa: nee hij is aan het bidden.
Stiekem ging ik kapot
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
Met dezelfde persoon op Facebook,DM,Whatsapp,Fok praten.
quote:
Ja, manier waarop ze het zei en alles.quote:
Awww na ze pappieee en mammiiieee!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft bruin haar, blauwe ogen, ~1.90 lang, atletisch gebouwd, hij is 21, zit in het tweede jaar van een economische studie aan de uni en net als ik speelt hij poker. Hij woont net op kamers maar in het weekend gaat hij naar zijn papa en mama.
high speed downlink packet access dacht ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
is dat een ziekte. lat me raden.. high sensitivity dynamic perimiterer ehh..
Ik ga je zo maar even WhatsAppen en toevoegen op facebookquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
Met dezelfde persoon op Facebook,DM,Whatsapp,Fok praten.
Pics.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben een jongen van 1.94, groene ogen peperzouthaar, breed gebouwd (lees: niet dik) zit op het tweede jaar van het MBO en speel soms poker voor een euro of 20.
en nu? uploaden?
Ik kan alleen smsenquote:
goed van hemquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Ja, manier waarop ze het zei en alles.
En ook omdat hij altijd gaat bidden in zn pauze.
Hij heeft ook een baard *wenkbrauwwiebelwenkbrauwwiebel*
okequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ga je zo maar even WhatsAppen en toevoegen op facebook
Wow wel groot.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben een jongen van 1.94, groene ogen peperzouthaar, breed gebouwd (lees: niet dik) zit op het tweede jaar van het MBO en speel soms poker voor een euro of 20.
en nu? uploaden?
Volgens mij sta ik dan supervoorschutquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe tof je bent als je gedronken hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |