lol ik hoor iedereen altijd jodenkoeken zijn lkkr ditdatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jodenkoeken zijn gewoon de meeste simpele koeken ever. Niks bijzonders. Bitterkoekjes zijn wel koekjes waar je aan moet wennen, zeg maar
Maandag even halen dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gemaakt van amandelen, net zoals disaronno
HAHAH.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg wat.
Zit ik hier m'n best te doen om m'n naam verborgen te houden.
Zijn ze ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lol ik hoor iedereen altijd jodenkoeken zijn lkkr ditdat
Ik hoop dat je het lekker vindtquote:
gesuikerde pinda's zijn ook lekkerquote:
Wrm gaat poker altijd gepaard met drank. Is dat jou in je onderbewuste ingegoten door suggestieve beelden of waquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als bitterkoekjes smaken naar amaretto worden dat mijn nieuwe favoriete koekjes!
Ik niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
van mij weten best veel fokkers de naam![]()
iets met een "D" toch!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik speel nooit met drank op gekkie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wrm gaat poker altijd gepaard met drank. Is dat jou in je onderbewuste ingegoten door suggestieve beelden of wa
Zolang je zolderkamers mijdt is de kans klein.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weet je waar ik zo benieuwd naar ben
of ik in mijn treinreis fokkers ofzo tegenkom
of op school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |