Hahaha is dat nu op tvquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het behoorlijk gênant om te zien hoe Patty Brard kansarme jongeren in Rotterdam probeert te scholen.
Oooh op die manier.. Die van mij is op 7 meiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou ik bedoel dat ik 3 oktober 1 jaar een account had.
Ja zeg dan gelijk dat ze geen toekomst meer hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het behoorlijk gênant om te zien hoe Patty Brard kansarme jongeren in Rotterdam probeert te scholen.
Bijna precies een maand voor mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben op 9 april 2010 geregistreerd.
ohquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, RTL4.
Die jongeren worden overspoeld met clichés.
Idd, om ze eerst zo te martelen is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja zeg dan gelijk dat ze geen toekomst meer hebben.
Wat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Wat precies?
haha vetcoolquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:47 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben geregistreerd op de verjaardag van zomermeisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |