De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijk idd.quote:
eerst lapo hunten wat natuurlijk niet kan nie, en daarna falen vanwege mobiele user om een topique te openenquote:
HOIHOI MERELquote:
Toevallig dat het prins william isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
maar hoe heb jij dan baard dan, gewoon over je hele gezicht, stoppelbaardje ofzo?
Beter dat jij hem hebt geopend ipv die kutmongool ouqzquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:35 schreef Oceanview het volgende:
Wist dat hij mobiel was, vond wel faya.
TR's hebben geen zin, je collega vinkt ze af, en laat deze reeks verpauperen. Prima, dan niet. Dan ben ik hier weg.quote:
mooiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toevallig dat het prins william isIk googlede op beard.
[ afbeelding ]
Zoiets dus, maar dan iets minder dicht en minder lang. Wel precies dezelfde kleur
Geen haat op ouqz.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Beter dat jij hem hebt geopend ipv die kutmongool ouqz
Volgens mij heb ik jou wel eens gezien op Tinychat tijdens de tijd van Radio Onzin (quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toevallig dat het prins william isIk googlede op beard.
[ afbeelding ]
Zoiets dus, maar dan iets minder dicht en minder lang. Wel precies dezelfde kleur
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef Ouqz het volgende:
Wat was er mis met mijn lapo?! Was alweer vergeten een nieuw deel te openen zie ik.
Hooiquote:
Maar wie zorgt er dan voor dat ik honger krijg als er hallo gezegd wordt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
TR's hebben geen zin, je collega vinkt ze af, en laat deze reeks verpauperen. Prima, dan niet. Dan ben ik hier weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |