De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerst lapo hunten wat natuurlijk niet kan nie, en daarna falen vanwege mobiele user om een topique te openenquote:
HOIHOI MERELquote:
Toevallig dat het prins william isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
maar hoe heb jij dan baard dan, gewoon over je hele gezicht, stoppelbaardje ofzo?
Beter dat jij hem hebt geopend ipv die kutmongool ouqzquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:35 schreef Oceanview het volgende:
Wist dat hij mobiel was, vond wel faya.
TR's hebben geen zin, je collega vinkt ze af, en laat deze reeks verpauperen. Prima, dan niet. Dan ben ik hier weg.quote:
mooiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toevallig dat het prins william isIk googlede op beard.
[ afbeelding ]
Zoiets dus, maar dan iets minder dicht en minder lang. Wel precies dezelfde kleur
Geen haat op ouqz.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Beter dat jij hem hebt geopend ipv die kutmongool ouqz
Volgens mij heb ik jou wel eens gezien op Tinychat tijdens de tijd van Radio Onzin (quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toevallig dat het prins william isIk googlede op beard.
[ afbeelding ]
Zoiets dus, maar dan iets minder dicht en minder lang. Wel precies dezelfde kleur
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef Ouqz het volgende:
Wat was er mis met mijn lapo?! Was alweer vergeten een nieuw deel te openen zie ik.
Hooiquote:
Maar wie zorgt er dan voor dat ik honger krijg als er hallo gezegd wordt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
TR's hebben geen zin, je collega vinkt ze af, en laat deze reeks verpauperen. Prima, dan niet. Dan ben ik hier weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |