De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerst lapo hunten wat natuurlijk niet kan nie, en daarna falen vanwege mobiele user om een topique te openenquote:
HOIHOI MERELquote:
Toevallig dat het prins william isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
maar hoe heb jij dan baard dan, gewoon over je hele gezicht, stoppelbaardje ofzo?
Beter dat jij hem hebt geopend ipv die kutmongool ouqzquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:35 schreef Oceanview het volgende:
Wist dat hij mobiel was, vond wel faya.
TR's hebben geen zin, je collega vinkt ze af, en laat deze reeks verpauperen. Prima, dan niet. Dan ben ik hier weg.quote:
mooiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toevallig dat het prins william isIk googlede op beard.
[ afbeelding ]
Zoiets dus, maar dan iets minder dicht en minder lang. Wel precies dezelfde kleur
Geen haat op ouqz.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Beter dat jij hem hebt geopend ipv die kutmongool ouqz
Volgens mij heb ik jou wel eens gezien op Tinychat tijdens de tijd van Radio Onzin (quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toevallig dat het prins william isIk googlede op beard.
[ afbeelding ]
Zoiets dus, maar dan iets minder dicht en minder lang. Wel precies dezelfde kleur
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef Ouqz het volgende:
Wat was er mis met mijn lapo?! Was alweer vergeten een nieuw deel te openen zie ik.
Hooiquote:
Maar wie zorgt er dan voor dat ik honger krijg als er hallo gezegd wordt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
TR's hebben geen zin, je collega vinkt ze af, en laat deze reeks verpauperen. Prima, dan niet. Dan ben ik hier weg.
wassie knapquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel eens gezien op Tinychat tijdens de tijd van Radio Onzin () Toen leek je best veel op mijn economie leraar.
Alles.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef Ouqz het volgende:
Wat was er mis met mijn lapo?! Was alweer vergeten een nieuw deel te openen zie ik.
Weet ik niet meer zo goed, is al lang geleden. Weet al niet eens meer zeker of het wel echt zo was.quote:
Wat een leuk liedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou wel eens gezien op Tinychat tijdens de tijd van Radio Onzin () Toen leek je best veel op mijn economie leraar.
Mwa, ik zal het eens aangeven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
TR's hebben geen zin, je collega vinkt ze af, en laat deze reeks verpauperen. Prima, dan niet. Dan ben ik hier weg.
Ja njaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niks allemaal, die zwabber alleen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja sorry hoor, maar ik vind dat jullie best veel aanstellen om een lapo. Boeiend, laat die shit gewoon en niet zeuren, dat brengt nl de hele sfeer in mindering.
kusjes
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat een leuk lied
DJKOELKAST![]()
BRANK ER IS BRANK SPREEK IK MET MENEER AARD APPEL!?!?!
![]()
![]()
Ja, op zich lijk ik best wel op prins williamquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, op zich lijk ik best wel op prins williamZelfde vorm hoofd en zelfde kapsel/baard.
Maar hoe ziet jouw economieleraar eruit dan?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat een leuk lied
DJKOELKAST![]()
BRANK ER IS BRANK SPREEK IK MET MENEER AARD APPEL!?!?!
![]()
![]()
met een groot mes zodat er ook nog een kans is dat je halsslagader doorgaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd..
Maar baard moet er wel af
Eigenlijk heb je hier ook wel een punt ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja sorry hoor, maar ik vind dat jullie best veel aanstellen om een lapo. Boeiend, laat die shit gewoon en niet zeuren, dat brengt nl de hele sfeer in mindering.
kusjes
Nja, gewoon normaal, kort haar, en bril. Maar ik weet niet meer heel goed hoe jij eruit zag, ik weet alleen nog dat je me een beetje aan hem deed denken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, op zich lijk ik best wel op prins williamZelfde vorm hoofd en zelfde kapsel/baard.
Maar hoe ziet jouw economieleraar eruit dan?
Je kan het Oceanview niet kwalijk nemen dat hij mijn deel kaapt. Ik was veel te laat. Ga je dat serieus aankaarten?!quote:
eerst dat:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je hier ook wel een punt ja.
Ik hoor het ook al van andere mensen. Mijn moeder vind het daarentegen helemaal geweldig om een of andere redenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd..
Maar baard moet er wel af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |