ik ook niet smerige troep.. *drinkt laatste beetje op omdat..*quote:
Zielig hequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die alleen lol hebben als ze wat op hebben :")
Mijn vriend heeft bruin haar, blauwe ogen, ~1.90 lang, atletisch gebouwd, hij is 21, zit in het tweede jaar van een economische studie aan de uni en net als ik speelt hij poker. Hij woont net op kamers maar in het weekend gaat hij naar zijn papa en mama.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe ziet jou vriend eruit wat verdient hij en wat zijn zijne hobbies(gewoon nieuwsgierig)
Moet je nagaan hoe tof je bent als je gedronken hebtquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef coban het volgende:
Ik ben al gezellig zonder alcohol.
En nog 8378338 dergelijke argumenten.
ik kan allesssquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt nog nooit gedronken (toch?) dus jij kan niet oordelen.
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb altijd een GPRS/EDGE verbinding omdat bijna alleen whatsapp voor youtube en internet doe ik hem wel aan en knal ik met mijn HSDPA verbinding met wel 3.6Mbps
Dankjequote:
Klinkt leuk hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft bruin haar, blauwe ogen, ~1.90 lang, atletisch gebouwd, hij is 21, zit in het tweede jaar van een economische studie aan de uni en net als ik speelt hij poker. Hij woont net op kamers maar in het weekend gaat hij naar zijn papa en mama.
is dat een ziekte. lat me raden.. high sensitivity dynamic perimiterer ehh..quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zielig he![]()
Wel mooi trouwens, heb een Marokkaanse collega (wel meerdere eigenlijk, maar gaat er nu om 1) en hadden we pauze en hij was weg. Vraagt een andere collega (niet uit Marokko, maar uit Eritrea) 'Is Samir aan het poepen ofzo?'
Mustafa: nee hij is aan het bidden.
Stiekem ging ik kapot
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
Met dezelfde persoon op Facebook,DM,Whatsapp,Fok praten.
quote:
Ja, manier waarop ze het zei en alles.quote:
Awww na ze pappieee en mammiiieee!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft bruin haar, blauwe ogen, ~1.90 lang, atletisch gebouwd, hij is 21, zit in het tweede jaar van een economische studie aan de uni en net als ik speelt hij poker. Hij woont net op kamers maar in het weekend gaat hij naar zijn papa en mama.
high speed downlink packet access dacht ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
is dat een ziekte. lat me raden.. high sensitivity dynamic perimiterer ehh..
Ik ga je zo maar even WhatsAppen en toevoegen op facebookquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
Met dezelfde persoon op Facebook,DM,Whatsapp,Fok praten.
Pics.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben een jongen van 1.94, groene ogen peperzouthaar, breed gebouwd (lees: niet dik) zit op het tweede jaar van het MBO en speel soms poker voor een euro of 20.
en nu? uploaden?
Ik kan alleen smsenquote:
goed van hemquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Ja, manier waarop ze het zei en alles.
En ook omdat hij altijd gaat bidden in zn pauze.
Hij heeft ook een baard *wenkbrauwwiebelwenkbrauwwiebel*
okequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ga je zo maar even WhatsAppen en toevoegen op facebook
Wow wel groot.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben een jongen van 1.94, groene ogen peperzouthaar, breed gebouwd (lees: niet dik) zit op het tweede jaar van het MBO en speel soms poker voor een euro of 20.
en nu? uploaden?
Volgens mij sta ik dan supervoorschutquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe tof je bent als je gedronken hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |