Hoe ziet jou vriend eruit wat verdient hij en wat zijn zijne hobbiesquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sowieso, drinken als je alleen bent...![]()
Oh wacht.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sowieso, drinken als je alleen bent...![]()
Oh wacht.
Hoe ver kreeg jij hem erin? :$:$$$$quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vanavond weer verder met die kinky dingen :$:$:$::$;$$:4:$:$:$:$
"Ik kan het best naar m'n zin hebben zonder te drinken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die alleen lol hebben als ze wat op hebben :")
Die foto krijg je vanavond wel :$#:$#:$::$:@:@:$:@::$$quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe ver kreeg jij hem erin? :$:$$$$
Met drank is het gewoon veel leuker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
"Ik kan het best naar m'n zin hebben zonder te drinken."
u jellyquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
"Ik kan het best naar m'n zin hebben zonder te drinken."
sorry?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef 92Merel het volgende:
Jullie gaan me te hard, ben eventjes weg en BAM topic bijna alweer vol
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Met drank is het gewoon veel leuker.
Ben benieuwd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die foto krijg je vanavond wel :$#:$#:$::$:@:@:$:@::$$
ik ook niet smerige troep.. *drinkt laatste beetje op omdat..*quote:
Zielig hequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die alleen lol hebben als ze wat op hebben :")
Mijn vriend heeft bruin haar, blauwe ogen, ~1.90 lang, atletisch gebouwd, hij is 21, zit in het tweede jaar van een economische studie aan de uni en net als ik speelt hij poker. Hij woont net op kamers maar in het weekend gaat hij naar zijn papa en mama.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe ziet jou vriend eruit wat verdient hij en wat zijn zijne hobbies(gewoon nieuwsgierig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |