wauw ik denk wel dat jij een hele goede ouder bentquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Eerst slaat mijn zoon een volwassen kerel een bloedlip en nu is hij een 19-jarige chick aan het pesten. Hij wint
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef utopie het volgende:
Waarom legt een kip eieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt een stevige beurt nodig (helpt). hoe ver woon jij van Purmerend af?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb zin in een sigaret, ik ben een maand gestopt, wtf is dit.
tamper zuuurquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zal ik een zure of zoete appel eten
Waarom legt een kip eieren?ahahaah omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij![]()
Zure.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zal ik een zure of zoete appel eten
Waarom legt een kip eieren?utopieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neger watquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt een stevige beurt nodig (helpt). hoe ver woon jij van Purmerend af?
Echt waar?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je hebt een stevige beurt nodig (helpt). hoe ver woon jij van Purmerend af?
Flippie is het daar nog niet zo mee eens geloof ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wauw ik denk wel dat jij een hele goede ouder bent
Bazig kindquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Eerst slaat mijn zoon een volwassen kerel een bloedlip en nu is hij een 19-jarige chick aan het pesten. Hij wint
je proeft er bijna niets van, maar daarna wordt het goor als de teer werkt. echt heel heel goor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben soms wel nieuwsgierg naar hoe roken is
maar ik houd me in
whatsappen klinkt wel verschrikkelijk breezerquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Echt waar?Ik whatsapp mn vriend wel ff dan.
Kun je beter een keer gaan blowen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben soms wel nieuwsgierg naar hoe roken is
maar ik houd me in
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kun je beter een keer gaan blowen.
Pingen is breezer, Whatsappen niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
whatsappen klinkt wel verschrikkelijk breezer
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Echt waar?Ik whatsapp mn vriend wel ff dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |