Weet niet, nog nooit bitterkoekjes gehad.quote:
Ja dat weten we welquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:47 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben geregistreerd op de verjaardag van zomermeisje.
Even gegoogled,maar het smaakt inderdaad naar bitterkoekjes. Toch wel een aanrader hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet niet, nog nooit bitterkoekjes gehad.
SV.quote:
Bitterkoekjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ook nog nooit bitterkoekjes
en jodenkoeken ook niet, ben wel benieuwd hoe die shit smaakt
nou, het smaakt.. ehm.. karig ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
lolque?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef Rezania het volgende:
Ik ben op 11 oktober 2008 geregistreerd, mijn account is net 3 jaar oud.
Ik heb in de 9 jaar tijd van m'n registratiedatum tot jouw registratiedatum minder gepost dan jij in 4 maanden gedaan hebtquote:
Ik ben al sinds 2008 geregistreerd, maar ben pas echt actief sinds dit jaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
lolque?Ik heb altijd gedacht dat jij een 2011 usert was
Jodenkoeken zijn gewoon de meeste simpele koeken ever. Niks bijzonders. Bitterkoekjes zijn wel koekjes waar je aan moet wennen, zeg maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als bitterkoekjes smaken naar amaretto worden dat mijn nieuwe favoriete koekjes!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Even gegoogled,maar het smaakt inderdaad naar bitterkoekjes. Toch wel een aanrader hoor
Oh, op die manier. Ik lurk ook al sinds 2008 ofzo. Ook pas vorig jaar echt actief geworden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 2008 geregistreerd, maar ben pas echt actief sinds dit jaar.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb in de 9 jaar tijd van m'n registratiedatum tot jouw registratiedatum minder gepost dan jij in 4 maanden gedaan hebt
Ik lurkte niet eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik lurk ook al sinds 2008 ofzo. Ook pas vorig jaar echt actief geworden.
wtfamireading.jpgquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:50 schreef GGMM het volgende:
Ik heb in de 9 jaar tijd van m'n registratiedatum tot jouw registratiedatum minder gepost dan jij in 4 maanden gedaan hebt
Gemaakt van amandelen, net zoals disaronnoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als bitterkoekjes smaken naar amaretto worden dat mijn nieuwe favoriete koekjes!
Krijg wat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik hb je gestalkt.
Gewoon in je profiel.
lol ik hoor iedereen altijd jodenkoeken zijn lkkr ditdatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jodenkoeken zijn gewoon de meeste simpele koeken ever. Niks bijzonders. Bitterkoekjes zijn wel koekjes waar je aan moet wennen, zeg maar
Maandag even halen dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gemaakt van amandelen, net zoals disaronno
HAHAH.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg wat.
Zit ik hier m'n best te doen om m'n naam verborgen te houden.
Zijn ze ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lol ik hoor iedereen altijd jodenkoeken zijn lkkr ditdat
Ik hoop dat je het lekker vindtquote:
gesuikerde pinda's zijn ook lekkerquote:
Wrm gaat poker altijd gepaard met drank. Is dat jou in je onderbewuste ingegoten door suggestieve beelden of waquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als bitterkoekjes smaken naar amaretto worden dat mijn nieuwe favoriete koekjes!
Ik niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
van mij weten best veel fokkers de naam![]()
iets met een "D" toch!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik speel nooit met drank op gekkie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wrm gaat poker altijd gepaard met drank. Is dat jou in je onderbewuste ingegoten door suggestieve beelden of wa
Zolang je zolderkamers mijdt is de kans klein.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weet je waar ik zo benieuwd naar ben
of ik in mijn treinreis fokkers ofzo tegenkom
of op school
dalai lama?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
OV dacht Fatima._
hint: mijn naam komt best vaak voor in arabische liedjes
Peter toch of zo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef Boterbartje het volgende:
HEEL VEEL FOKKERS WETEN MIJ NAAM NIET
Boter?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef Boterbartje het volgende:
HEEL VEEL FOKKERS WETEN MIJ NAAM NIET
Denk die van mij ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
Bijna iedereen in UDOWU weet mijn naam.
Mohammed of allah sowiesoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
OV dacht Fatima._
Of een bril.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
=.= < lijkt wel of ie wallen heeft
Aicha?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Of een te hoge snorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
=.= < lijkt wel of ie wallen heeft
ALLAHquote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een hipsterbril, mijn bril is =.=
Aliyahquote:
Instituut.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klein spelfoutje. Het is schots
Niet goed geschuurd ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef Boterbartje het volgende:
Het is niet gelukt om mijn band te plakken
niet toegeven, mooie meisjes mogen niet rokenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb zin in een sigaret, ik ben een maand gestopt, wtf is dit.
ik ken hetquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
Heb je het niet volgehouden om door te gaan met roken? Zonde.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
wat let je?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
niet toegeven, mooie meisjes mogen niet roken
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Eerst slaat mijn zoon een volwassen kerel een bloedlip en nu is hij een 19-jarige chick aan het pesten. Hij wint
Dat krijg ik ook altijd als ik aan de drank ga.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Afkickverschijnselen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef monkyyy het volgende:
jawel dat plakken was wel goed want ik kan wel goed banden plakken maar die binnenband is veel te groot want ik moet hem zowat opvouwen om hem erin te krijgen en de buitenband is gescheurd aan de zijkant maar wil gene nieuwe kopen en hij zit te strakquote:
Lekkerder dan jodenkoeken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ben soms wel nieuwsgierg naar hoe roken is
maar ik houd me in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, was een paar jaar geleden al gestopt, toen plotseling begonnen een weekje lang,maar toen weer gestopt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je het niet volgehouden om door te gaan met roken? Zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |