Hij zit achter een kapje en de schroef van het kapje zit vast... is dus helaas wel een gewone schroef (waarbij je een kruiskop al kan vergeten, die is zo te zien al redelijk verkloot).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:55 schreef bwt het volgende:
Steeksleutel of (zo iets) is handiger - of een doppenset.
Die schroeven zijn tenslotte toch 6 zijdig
31/2quote:
Errrr merk geen idee.. ultralight schoenen met ruimtevaart technologie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Merk en type laars graagdan weet ik wat ik niet moet kopen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:29 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ik weet wel wat je niet moet kopen .
Een jawa![]()
Ratel met een bitsetje, en met het losse bitje uitzoeken welke schroevendraaier kant het meeste grip heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik ik de accu uit de alp halen, is er geen beweging te krijgen in die schroefiemand nog nuttige tips?
Dat kan ik idd wel ff proberenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ratel met een bitsetje, en met het losse bitje uitzoeken welke schroevendraaier kant het meeste grip heeft.
Ik heb de meest onmogelijke schroeven die met loctite vastzaten losgekregen op deze manier.
En bedenk dat het zowel druk (duwen) als draaien tegelijk is.
De schroef laten schrikken met een paar flinke tikken met een massieve hamer wil ook helpen.
Mooiste is even een wat breder draagvlak op de schoef zetten en daarop slaan.
Dat dacht ik tot vorig jaar ook.. totdat bij toeval de ratel voorbijkwam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Roderick2085 het volgende:
Dat kan ik idd wel ff proberenweet niet of de ratel gaat werken, aangezien dat ding een centimeter of 2 'in' het kapje wegvalt
Deze staat al wel op het lijstje om een keer aan te schaffen als er wat meer geld is
Het kan trouwens nog een stuk erger.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:29 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ik weet wel wat je niet moet kopen .
Een jawa![]()
Dat ding toverde toch een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het kan trouwens nog een stuk erger.![]()
Welke van die negers ben jij?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen om twee uur moet ik vliegen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het kan trouwens nog een stuk erger.![]()
Wanneer ga je de achterbrug verlengen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:43 schreef stinkie het volgende:
Puike OP *traan plengt*
En WB, tis 2000 model: onbegrenst
Ratel heeft toch de klus geklaardquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat dacht ik tot vorig jaar ook.. totdat bij toeval de ratel voorbijkwam.
Samen met een 36 delige bitset waarbij de kruiskopjes verschillende flanken hebben een ongelooflijke aanvulling.
Ook met vastdraaien that is.. en met imbusjes, eerst de bit erin slaan, dan de ratel erop.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wanneer ga je de achterbrug verlengen?
Daarom laten doen heb je ook geen last met motorrijdenquote:
Is een beetje motor-afhankelijk denk ik, bij een supersport krijg je volgens mij altijd wel pijn in je polsen als je niet blaast en teveel op je polsen hangt. stuur een beetje verstellen wil nog wel eens helpen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:25 schreef Jac0bus het volgende:
Even een vraagje voor jullie: als ik motorrijd dan krijg ik bijna altijd na een uurtje ongeveer last van mijn linkerpols, aan de onderkant zegmaar. Dat is van het hele tijd gebruiken van de koppeling. Zijn er hier meer mensen die dat hebben/hadden? Ik vraag me af waardoor dat veroorzaakt wordt. Te slappe polen, te strak afgesteld, koppeling niet op 1 lijn met de arm of iets anders?
Hmm ik hoor dat vaak over het steunen op de polsen. Maar daar heb ik niet zo veel last van, anders zou rechts ook pijn moeten doen. Het is echt puur links telkens als ik de hendel van de koppeling gebruik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is een beetje motor-afhankelijk denk ik, bij een supersport krijg je volgens mij altijd wel pijn in je polsen als je niet blaast en teveel op je polsen hangt. stuur een beetje verstellen wil nog wel eens helpen.
Sparen voor een scootahh, met automaat dan maarquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:17 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm ik hoor dat vaak over het steunen op de polsen. Maar daar heb ik niet zo veel last van, anders zou rechts ook pijn moeten doen. Het is echt puur links telkens als ik de hendel van de koppeling gebruik.
Hoe staat je koppelingshendel dan ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:17 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm ik hoor dat vaak over het steunen op de polsen. Maar daar heb ik niet zo veel last van, anders zou rechts ook pijn moeten doen. Het is echt puur links telkens als ik de hendel van de koppeling gebruik.
Ernaar kijken gaat niet helpenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef Jac0bus het volgende:
Nee ik heb hem al een ruim jaar, hoewel ik er niet zo heel vaak op rijd. Die hoek die de hendel maakt ten opzichte van mijn arm kan inderdaad ook, misschien dat ik dat daar even naar kijk.
Is het trouwens ook af te stellen om hem lichter af te stellen, zodat het makkelijker is om te ontkoppelen?
En die Gatso stond op de rotonde ofwa?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:02 schreef Yreal het volgende:
ik heb net *te hard* gereden waar je 70 mocht.. nu ben ik een beetje bang..![]()
Probeerde bij een r6 aan te haken, maar die liet me toch even mooi een poepie ruiken.. die kerel ging plat over de grond over de buitenring van een rotonde met 2x mijn snelheid
wattes?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En die Gatso stond op de rotonde ofwa?
Ik ga kijken wat ik kan afstellenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ernaar kijken gaat niet helpen![]()
En nee, dat kan niet.. het enige wat je kunt doen is zorgen dat de boel zo soepeltjes mogelijk functioneert, kabel moet goed glijden (smeren), geen scherpe bochten in de kabel enz. enz.
Wat ook nog een optie is, is een andere hendel erop zetten, een langere dus.. kracht x arm enzo
Je botten trainen is best pijnlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik kan afstellenMisschien ook zo'n knijper kopen om mijn polsen wat te trainen, wellicht dat dat ook helpt.
Dank voor de info
Wat jij wilt meidquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Je botten trainen is best pijnlijk. Je bedoelt je onderarmen
.
Geen, maar het had gekund, die gasten komen ook altijd te laat.quote:
Lijkt me ook niet echt een wettig vervoermiddel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef DeKleineBaas het volgende:
Dat ding toverde toch een glimlach op mijn gezicht.
Het lijkt wel of die vent bij sixflax is geweest en daar 1 of ander 8baan stoeltje heeft gejat ofzo .
En dan ook nog mensen die bieden ook nog
Nice.quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:43 schreef stinkie het volgende:
Puike OP *traan plengt*
En WB, tis 2000 model: onbegrenst
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:24 schreef BazzieK het volgende:
Gisteren nog een geweldige combo tegengekomen. Man met kinderen in / op Goldwing + bak en vrouwtje op 600cc wijvenchopper er achteraan. Er zijn niet genoeg dubbele doorgetrokken strepen op de wereld om mij te overtuigen daar achter te blijven hangen.
Mooi!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Ratel heeft toch de klus geklaardaccu staat nu lekker binnen aan de optimate
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen, maar het had gekund, die gasten komen ook altijd te laat.![]()
![]()
Kom aan bij het startvak, helemaal leeg.
Ik was blikbaar vier minuten te laat, en iedereen al uit het zicht..
Dus maar een sprint gaan trekken, niet meedoen was geen optie, en na een lange bocht zag ik net de bezemwagen invoegen. Werd nog bijna geschept door een paar politiemotoren die ook invoegden en daar weer achter gingen rijden.![]()
Maar het was weer leuk. En heb voor de finish nog een paar duizend andere kanslozen gehaald.
http://www.dumpert.nl/med(...)f/the_tug_toner.htmlquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef Jac0bus het volgende:
Thx voor de jokes. En nu de serieuze reacties?
Ja vooral die laatste gebruik ik nu dagelijks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)f/the_tug_toner.html
Misschien dat wat voor jou?
Dat topic had ik ook gelezen, volgens mij kan je niet eens een boete krijgen voor dat aanduwen, maar dat maakte in zijn situatie niet eens meer uit, wat een pannenkoek was dat zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gvd... vannacht gedroomd dat ik mijn rbw kwijt raakte met de TRX, durfte men motor ook niet meer te duwen n.a.v. een topic @ MFDus vervoer geregeld, maat van me kwam me ophalen, zitten we in de auto en zijn bijna thuis bedenk ik me dat we gvd men motor vergeten zijn mee te nemen
![]()
![]()
![]()
Moeders ook helemaal boos enz
Dromen
Nope, ging tot 19 kilometer lekker.. bij 15 kilometer vloog ik nog voorbij het veld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:13 schreef BazzieK het volgende:
Lekkere WB actie weer
Geen last van je enkel gehad?
Die gaan nog steeds best hardquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef mynameisbob het volgende:
Halloo halloo, ik ben bijna klaar met mijn motorrijbewijs,
aangezien mn ouders te zwaar rijden (suzuki intruder 1500LC & Kawasaki EN 500) ben ik opzoek naar een motor voor mezelf. ik ben nog geen 21, dus het moet een 25 kw modelletje worden.
ik zat zelf te denken aan een Suzuki Gsx- R600 en die begrenzen tot 25kw,
nu vroeg ik me af of iemand van jullie hier ervaringen of een mening over hebben? of misschien iets anders aanraden?
mvg
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, ging tot 19 kilometer lekker.. bij 15 kilometer vloog ik nog voorbij het veld.
De laatste twee kilometer duurde psychologisch gezien echter net zo lang als die 19 ervoor.
Doe ik ook, ik moet nog een jaartje. Ik rijd op een 2001 ZX-6R, die overigens al begrensd was toen ik hem kocht. Gewoon even zoeken op internet, genoeg begrensde modellen te vindenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef mynameisbob het volgende:
Halloo halloo, ik ben bijna klaar met mijn motorrijbewijs,
aangezien mn ouders te zwaar rijden (suzuki intruder 1500LC & Kawasaki EN 500) ben ik opzoek naar een motor voor mezelf. ik ben nog geen 21, dus het moet een 25 kw modelletje worden.
ik zat zelf te denken aan een Suzuki Gsx- R600 en die begrenzen tot 25kw,
nu vroeg ik me af of iemand van jullie hier ervaringen of een mening over hebben? of misschien iets anders aanraden?
mvg
Netjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef bwt het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook lekker aan het klussen geweest.
Mijn moto staat nu grotendeels droog onder het afdak.
Eens kijken hoe het zich houdt met de wind van komende nacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies, is aan mij ook niet besteedquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]Moet je ook allemaal niet willen al dat geren
flinke poort dude!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef bwt het volgende:
Eens kijken hoe het zich houdt met de wind van komende nacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen, maar het had gekund, die gasten komen ook altijd te laat.![]()
![]()
Kom aan bij het startvak, helemaal leeg.
Ik was blikbaar vier minuten te laat, en iedereen al uit het zicht..
Dus maar een sprint gaan trekken, niet meedoen was geen optie, en na een lange bocht zag ik net de bezemwagen invoegen. Werd nog bijna geschept door een paar politiemotoren die ook invoegden en daar weer achter gingen rijden.![]()
Maar het was weer leuk. En heb voor de finish nog een paar duizend andere kanslozen gehaald.
Dus nu kunnen er wat spullen uit de schuur en de motor erin.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef bwt het volgende:
Eens kijken hoe het zich houdt met de wind van komende nacht.[
Scherpquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:58 schreef Roderick2085 het volgende:
En WB, volgens mij moet je voortaan geen motor meer aanraken de week voordat je weer eens gaat lopen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef cageon2 het volgende:
De eindstand van het kampioenschap 2011 is bekend
http://www.rszmotorsport.nlonofficieel de boeken in als snelste 600 van 2011 en officieel 8e overall
![]()
![]()
Feliquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef cageon2 het volgende:
http://www.rszmotorsport.nlonofficieel de boeken in als snelste 600 van 2011 en officieel 8e overall
![]()
![]()
Well done dude.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef cageon2 het volgende:
![]()
![]()
Netjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef cageon2 het volgende:
![]()
![]()
We all wish.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Cageon volgend jaar in de Moto GP![]()
![]()
Talentcup ben ik ook te oud voor overigens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We all wish.![]()
Helaas is alleen de stap naar een talentcup, laat staan het ONK al onbetaalbaar.
Talent wordt niet echt beloond.![]()
Als het een beetje meezit dan wordt Michael van der Mark de bekenste Nederlandse motorcoureur.
Wint dit jaar gewoon ff vier races in het EK Superstock 600.
Leuk inderdaad, al heb ik meer met AIM dan met starlane qua software voor de analysequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:25 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuwe laptimer.. Cageon. Maar misschien toch de Starlane.
Tijden worden voor jou toch al bijgehoudenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef cageon2 het volgende:
Leuk inderdaad, al heb ik meer met AIM dan met starlane qua software voor de analyse![]()
Dan zou ik zelf snel voor de DL gaan, ivm mogelijkheid om meer data te loggen. GPS logging heb ik nu toch al. Rondetijden kunnen me op de motor niet veel schelen, draai toch al zoveel aan t gas als dat ik dat mogelijk is
je hebt toch al die GPS watchquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijden worden voor jou toch al bijgehoudenof op positie / in gevecht.
![]()
Maar ik ben zes keer met de MAC geweest ene sessie, en dan weet je niet of je nou redelijk of matig gereden hebt.
En als er meerdere sessies zijn dan weet ik niet of er nou verbetering is.
Wat een goede ronde voor elkaar gebeukt lijkt, kan ook niet vloeiend genoeg zijn, dus langzamer.
Het startveld is tegenwoordig meer veldvulling, vrije rondes zijn moeilijk. Traffic jams.
die is ook van aim, dacht ik.. anderen gebruiken hem ook en schijnt prima te werken...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die ene die zei dat hij toen op Zandvoort door de grindbak/duinen geraced had bedoel je ?
Garmin Forerunner 205, ik vermoed 1 Ghz ipv 10..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef cageon2 het volgende:
Die is ook van aim, dacht ik.. anderen gebruiken hem ook en schijnt prima te werken...
Hayabusa bijvoorbeeld.quote:KAWASAKI ZX-7R NINJA (ZX750P) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-7RR NINJA (ZX750N) [HINTEN]
KAWASAKI ZXR 750 (ZX750L-L)
KAWASAKI ZXR 750 (ZX750J,K)
KAWASAKI ZRX 1100 (ZRT10C) [HINTEN]
KAWASAKI ZZR 1100 (ZX10D) [HINTEN]
KAWASAKI ZZR 1100 (ZX10D/10G) [HINTEN]
KAWASAKI ZRX 1200 S/R (ZRT20A) [HINTEN SINTER]
KAWASAKI ZZR 1200 (ZX1200-C1H) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-12R (ZX1200A1H) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-12R NINJA (ZX1200-B1H) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-12R NINJA (ZX-12R/04) [HINTEN]
SUZUKI GSF 400 BANDIT (GK75B) [HINTEN]
SUZUKI GS 500 E/EU (GM51B-96) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600 BANDIT (GN77B) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 600 (BG) [HINTEN]
SUZUKI RF 600 R (GN76B) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600 BANDIT (WVA8) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600 S BAND. (WVA8/S) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600/S BAND. (GN77B/96) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 600 (AD3112) [HINTEN]
SUZUKI SV 650 (AV) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 750 (GR7DB) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 750 (WVBD) [HINTEN SINTER]
SUZUKI GSX-R 750 INJ. (GR7DA/DB) [HINTEN]
SUZUKI GSX 750 (AE) [HINTEN]
SUZUKI VX 800 / U (VS51B/96) [HINTEN]
SUZUKI TL 1000 R (AM) [HINTEN]
SUZUKI TL 1000 S (AG) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 1100 W (GU75C) [HINTEN SINTER]
SUZUKI GSX-R 1100 W (GU75C/96) [HINTEN SINTER 93-97]
SUZUKI GSX 1100 F (GV72C) [HINTEN 93-96]
SUZUKI GSX-R 1100 K (GV73C/89) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 1100 L (GV73C/90) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 1100 M-N (GV73C/92) [HINTEN]
SUZUKI GSF 1200 /S (GV75A) [HINTEN SINTER 96-00]
SUZUKI GSF 1200 /S (WVA9) [HINTEN]
SUZUKI GSX 1300 R HAYA (WVA1/04) [HINTEN]
SUZUKI GSX 1300 R HAYA (WVA1) [HINTEN]
Lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:44 schreef BazzieK het volgende:
Ga morgen met maatje even kijken voor motornav voor vakantie. Aanraders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat geen Yamaha tussenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog een setje goed remblokken nodig voor weinîg?
[..]
Hayabusa bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker thuis blijven.Had jij die niet ook? Wat zit daar voor bevestiging bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Al gezien, hoe heb jij de stroomvoorziening vanaf accu geregeld? Is daar iets redelijk kant en klaars voor te koop?
[ Bericht 5% gewijzigd door BazzieK op 19-10-2011 19:28:47 ]
Ja die heb ik al drie jaar, de nieuwe Nuvi 200 is eigenlijk 99% hetzelfde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef BazzieK het volgende:
Had jij die niet ook? Wat zit daar voor bevestiging bij?
Edit: Al gezien, hoe heb jij de stroomvoorziening vanaf accu geregeld? Is daar iets redelijk kant en klaars voor te koop?
Niet direct, Gouda - Amsterdam is de route. Richting Den Haag ban ik al tijd niet meer geweest net de motor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef Blackviper het volgende:
Stinkie rijd jij met die Busa rond in omgeving den haag en Rijswijk?
Zag busa rijden zelfde kleurstelling enzo en ik dacht die ziet er bekend uit waar toch eerder gezien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niet direct, Gouda - Amsterdam is de route. Richting Den Haag ban ik al tijd niet meer geweest net de motor.
Thx, net wezen kijken en voor de opvolger gegaan, de 210 geworden voor die vriend van me.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja die heb ik al drie jaar, de nieuwe Nuvi 200 is eigenlijk 99% hetzelfde.
De accu gaat behoorlijk lang mee, zeker als je het display op de nachtstand zet en het geluid uit.
Zo met het spannetje heen en terug naar Duitsland gereden.
Totdat ik een keer weg wilde en de accu nog niet opgeladen was thuisdus maar een draad vanaf de accu gelegd.
Eventueel kant en klaar bij motorzaken +/- 25 euro of via Louis.de voor 13 euro.
[ afbeelding ]
De spiraalkabel via mijnkabels.nl o.i.d. besteld, kost bijna niks en is de driedubbele ten overvloedde bescherming.
Deze houder zit op het span. (ram mountzie ook www.navicar.nl )
[ afbeelding ]
En de gratis meegeleverde 'scooterhouder' (goed voor 259 km/u op de ZX-12R indertijd) op de solo.
[ afbeelding ]
Op het remreservoir.
Komt zondag op de stuurdemper van de ZX-10R ivm een toertochtje..
En als toetje dan maar de ZX-12R.
[ afbeelding ]
Display op de nachtstand, maar het blijft perfect afleesbaar.
[ afbeelding ]
Quick on and off dankzij de eenvoudige montage met tieribs.
De RAM mount is uiteraard mooier afgewerkt.. maar ook dit werkt.
Hij is al een keer uitverkocht geweest, dus wacht niet te lang. Geen geld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef BazzieK het volgende:
Thx, net wezen kijken en voor de opvolger gegaan, de 210 geworden voor die vriend van me.
Zit er zelf wel aan te denken eventueel de 510 te halen dus dan ga ik ff met bovenstaande aan de slag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rood staat je niet. En sinds wanneer heb jij tieten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet niet hoe die WB eruit ziet, maar het schijnt dat hij hier op de foto staat.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet niet hoe die WB eruit ziet, maar het schijnt dat hij hier op de foto staat.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is al een keer uitverkocht geweest, dus wacht niet te lang. Geen geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Zal wel niet enorm verschillen lijkt me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor uw bezoek aan het Fok! forum.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:33 schreef stinkie het volgende:
R
Rood staat je niet. En sinds wanneer heb jij tieten?
Woensdag 1 zak van 500 gram, donderdag 1 zak van 500 gram.quote:
Heb er even snel naar gekeken bij intro van de 220, en kon maar één menu dingetje vinden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:42 schreef BazzieK het volgende:
Zal wel niet enorm verschillen lijkt me?
Volgens mij heb je dat nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dank voor uw bezoek aan het Fok! forum.
[..]
Woensdag 1 zak van 500 gram, donderdag 1 zak van 500 gram.![]()
Vrijdag niet.![]()
Heb nu chips sate en bolognese.
Als dinnetje over een half uur thuiskomt pizza.
Cornetto caramel als toetje.
Dan koffie met wat lekkers. (heb stiekem toch M&M's)
En om half negen 'The Voice', pulp TV met popcorn, en het restje chips sate en bolognese.![]()
Nog steeds pijn in mijn linkerbovenbeen.
Volgende week weer normaal sporten/eten.. of de week daarna.
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:57 schreef Roderick2085 het volgende:
Volgens mij heb je dat nog nooit gedaan
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef stinkie het volgende:
Nieuwe tv binnen
Te groot
Morgen terugbrengen en een paar maatjes kleiner halen
Leuk dat circuitrijden.quote:
Less is more is nog niet overal doorgedrongen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef Roderick2085 het volgende:
zou toch verwachten dat je van te voren wel ff checkt hoe groot je een tv wil hebben, hoewel ik dit eigenlijk al wel vaker gehoord heb
Kletst die kleine ook niet keihard op het beeldscherm?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:16 schreef stinkie het volgende:
Van 67 naar 107 centimeter. Pastte prima op de kast. Zit alleen te dicht bij. Dan maar groter huis kopen
Edwards reed over z'n helm heen geloof ik en dan is het bandje het zwakste punt. Die zal dus als eerste knappen om je nek niet af te knellen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:18 schreef Jac0bus het volgende:
![]()
Vraag me wel af hoe die helm los heeft kunnen raken?
Hier de foto.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:26 schreef ArnosL het volgende:
Edwards reed over z'n helm heen geloof ik en dan is het bandje het zwakste punt. Die zal dus als eerste knappen om je nek niet af te knellen.
Tenzij Stinkie +- 2 minuten sexytime heeft ontvangen dan ...quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Even hier ook vertellen, Stinkie ging toch de nieuwe TV omruilen?
Hij van alles opzoeken online over wat we dan wel of niet zouden moeten hebben, formaat, afstand tot scherm, updateratio etc. etc.
Hij stond nog bij de service-balie, ik ging alvast even met de 2 kleine mannen de winkel in.
Hij komt aanlopen en ik zeg: 'Dit is het kleinere model van die we net ingeleverd hebben, maar die vind ik lelijk. Ik vind die wel mooi! *wijst*'
Drie keer raden waar we mee de winkel uitliepen.
Hebben we nog gekeken naar de specs en of het voldeed aan wat we wilden hebben?![]()
![]()
Uiteindelijk is het overigens wel echt een prima TV, Sony Bravianogwat, beetje in het kader van 'wat voor auto heb je? Een blauwe!.
Tot zover Stinkie's research.![]()
Inderdaad, het was meer die jaquote:
Dinant is supermooi jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
WB gisteren even in Belgie.![]()
[ afbeelding ]
Het einddoel was Dinant, prachtig plaatsje. Het leek de Eiffel wel.
[ afbeelding ]
Kwart voor acht vertrokken, de eerste twee uur bitterkoud zo binnendoor Zeeland.
Jammer dat dit soort plaatsjes niet in de achtertuin liggen.
Wist ik niet.quote:
Wel veel natte wegen (wordt nooit droog bij bepaalde passages) en de boeren hebben de weg ook weer gevonden met de tractor =modder. Maar het was leuk om Belgique zo een keer te zien.quote:
Pas het tweede toertochtje met de ZX-10R dit jaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef BazzieK het volgende:
Vroeger kregen we van WB circuit verslagen, nu mooie plaatsjes. Je word oud man
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef BazzieK het volgende:
Vroeger kregen we van WB circuit verslagen, nu mooie plaatsjes. Je word oud man
Falcoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
WB gisteren even in Belgie.![]()
[ afbeelding ]
Van woensdagavond (dinnetje stappen) tot woensdagavond (dinnetje cursus)quote:
Ziet er wel leuk uit maar vind Allroads nog steeds de grootste onzin / posermotoren die er bestaan tenzij je in een land woont waar het daadwerkelijk nodig is.quote:
Gezien de velgen is'tie ook voor asfaltriddersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:10 schreef BazzieK het volgende:
Ziet er wel leuk uit maar vind Allroads nog steeds de grootste onzin / posermotoren die er bestaan tenzij je in een land woont waar het daadwerkelijk nodig is.
Ja precies maar koop dan een motor die daarvoor gemaakt is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gezien de velgen is'tie ook voor asfaltridders
Wat enorm handig is?quote:maar het zit wel lekker hoog denk ik.
Zo duur is zo´n triumph heul nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja precies maar koop dan een motor die daarvoor gemaakt is.
[..]
Wat enorm handig is?Als je woon werk gaat rijden moet je een motorscooter of auto kopen en niet een motor die duurder is dan die twee samen.
Ga je nou mensen aanraden om een auto te kopen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:00 schreef BazzieK het volgende:
Ja precies maar koop dan een motor die daarvoor gemaakt is.
Wat enorm handig is?Als je woon werk gaat rijden moet je een motorscooter of auto kopen en niet een motor die duurder is dan die twee samen.
Even een paar maandjes sparen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:40 schreef ArnosL het volgende:
15.500 euro stond op mf dacht ik. Die persoon had die prijs van een dealer gehoord.
Voor woon werk ja. Vind woon werk op de motor zo ontzettend kut, no offensequote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga je nou mensen aanraden om een auto te kopen?![]()
Pfff motorscooter, dan val je pas echt in slaap.
Raar maar waar, er zijn mensen die daar heel anders over denken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:02 schreef BazzieK het volgende:
Voor woon werk ja. Vind woon werk op de motor zo ontzettend kut, no offenseMaar leek me het enige waar zo'n ding nog enigszins geschikt voor is. Voor hard rijden, touren, offroad etc is er altijd wat beters te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit voor een laffe motor-forum zinquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Knee sliders mogen thuis blijven.
That is a yes?quote:
Dus hop! op de CBR van je vriendin.quote:
Voorrrijder op een Jawa, vandaar. Ook niks voor MF dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:10 schreef BazzieK het volgende:
Wat is dit voor een laffe motor-forum zin
Verder ben ik er bij indien +10 graden en laf zonnetje
Lidl?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb een ander pakje en helm gekocht voor deze winterzit echt te denken om de TRX binnen te zetten
![]()
[ afbeelding ]
Herkende de helm uit dit topic..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Helm en bril wel jaRest is echt goed spul (
)
Oettinger pils jongquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
That is a yes?
[..]
Dus hop! op de CBR van je vriendin.
[..]
Voorrrijder op een Jawa, vandaar. Ook niks voor MF dus.
[..]
Lidl?
Hmm ze komt zo beneden denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
flinke pets tegen de billekes!
en anders in t gezicht, da zal ze leren![]()
![]()
het doet mij niet zo bijzonder veel... als ik t vergelijk met anderen op andere fora...quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
Verder weinig van de circuitgangers / MotoGP volgers over Simoncelli gelezen hier.
Iedereen off line aan het huilen geweest.
Wat valt er over te zeggen ... Uiterst vervelende pechquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
Verder weinig van de circuitgangers / MotoGP volgers over Simoncelli gelezen hier.
Iedereen off line aan het huilen geweest.
dat vooral idd...quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat valt er over te zeggen ... Uiterst vervelende pech
gewoon laten liggen toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:32 schreef BazzieK het volgende:
Lekker lange rit vandaag, 4e bocht heeft maatje zich onderuit geremd op de dijk
Ik was al een paar bochten verder en kwam er na een kwartier pas achter dat hij op zijn lollerbakkus was gegaan.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had een kwartier goed doorgereden dus moest nog 20 min terug voordat ik weer bij hem was
Haha ik normaal ook maar ging er zelf even goed voor zitten dus had niet echt tijd / concentratie over om te spiegelen :p En daarna ging ik er maar van uit dat ie langzaam wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef cageon2 het volgende:
[..]slecht man
![]()
ik spiegel(de) praktisch elke bocht...
toen ik laatst met chicka ging rijden zelfs in de bocht
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Even peilen voor de Fok! MC seizoensopeningsrit!
Eerste toertochtje van het jaaren wel op zondag 27 november.
Verzamelen om elf uur bij McDonald's Nieuwegein Ravenswade langs de A12.
Adres: Ravenswade 1 3439 LD NIEUWEGEIN.
[ afbeelding ]
Mooi weer met licht zonnetje verplicht om van start te gaan.
Meer info volgt..
Bel die kabouter op van Veronica, die volgen je wel even krijg je daarna meteen de prijs.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Hoogheid het volgende:
Iemand hier ervaring met het filmen van je rit, waarmee doe je dit en hoeveel heeft het geintje je gekost? Ik zoek zelf een goedkope manier om gewoon even lekker af en toe een ritje te filmen. Hoeft geen super kwaliteit te zijn maar ook weer geen troep natuurlijk.
zoiets?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Hoogheid het volgende:
Iemand hier ervaring met het filmen van je rit, waarmee doe je dit en hoeveel heeft het geintje je gekost? Ik zoek zelf een goedkope manier om gewoon even lekker af en toe een ritje te filmen. Hoeft geen super kwaliteit te zijn maar ook weer geen troep natuurlijk.
Het maakt dan natuurlijk wel uit of je schatje achter je rijdt of e.a. lelijke gozer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef cageon2 het volgende:
slecht man
![]()
ik spiegel(de) praktisch elke bocht...
toen ik laatst met chicka ging rijden zelfs in de bocht
Ja, ziet er goed uit!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het maakt dan natuurlijk wel uit of je schatje achter je rijdt of e.a. lelijke gozer.Niet zo veel vertrouwen in de motor, en ik rij aardig door en ze weet dat ze haar eigen tempo moet rijden, maar toch... heb vaak genoeg gehoord dat t fout gaat als mensen achter iemand aan gaan pokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Remmen is altijd lastig als je achter iemand aan rijdt hequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:22 schreef cageon2 het volgende:
heb vaak genoeg gehoord dat t fout gaat als mensen achter iemand aan gaan poken
idd jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Remmen is altijd lastig als je achter iemand aan rijdt he
ff aangepast.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Remmen is altijd lastig als je achter iemand aan WB rijdt he
Whehequote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Remmen is altijd lastig als je achter iemand aan rijdt he
Ik moet dus minder achter mij kijken of het goed met iedereen gaat, en vervolgens weer op de routeplanner, waarbij er drie weggetjes dichtbij zijn, maar het lastig op de kaart te zien is welke je rechts moet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef BazzieK het volgende:
Had jij niet ook een "licht momentje" tijdens die rit of was dat iemand anders?
Lamp op mijn fiets geeft meer licht manquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vandaag de helftvan de bestelling binnen uit China.
![]()
[ afbeelding ]
Koplampje gedemonteerd en even een vergelijkingsfoto..
Paste niet gelijk, toch even een kwestie van licht vervormwerk.![]()
[ afbeelding ]
Lichtbeeld van de H4 halogeen..
[ afbeelding ]
En onder dezelfde omstandigheden van de H4 LED..
[ afbeelding ]
Donker steegje.. H4 halogeen..
[ afbeelding ]
Donker steegje.. H4 LED..
[ afbeelding ]
Maar zo vanaf de voorkant valt het best mee.![]()
[ afbeelding ]
Met het LED licht aan.![]()
[ afbeelding ]
Alle pics dezelfde sluitertijd en belichting in Photoshop.
Geen digitaal fakewerk.(tempting bij LED..)
Referentie: het achterlicht.
Achter je kijken is voor heumeu's, gewoon iedereen van de dijk af laten glijdenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet dus minder achter mij kijken of het goed met iedereen gaat, en vervolgens weer op de routeplanner, waarbij er drie weggetjes dichtbij zijn, maar het lastig op de kaart te zien is welke je rechts moet.
Keertje.. of twee, drie de route alleen rijden helpt ook.
Onbekende?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef BazzieK het volgende:
Haha ik normaal ook maar ging er zelf even goed voor zitten dus had niet echt tijd / concentratie over om te spiegelen :p En daarna ging ik er maar van uit dat ie langzaam was
Mooi.quote:
Ik had meer verwachtquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:37 schreef BazzieK het volgende:
Lamp op mijn fiets geeft meer licht man
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:38 schreef BazzieK het volgende:
Achter je kijken is voor heumeu's, gewoon iedereen van de dijk af laten glijden
En Cageon moet gewoon aan zijn remwerk werken, met die laffe rijstijl van em
Ach ja, mijn linkerkoplamp blijkt er concequent uit te klappen zodra ik de 250 op de teller passeerquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had meer verwachtmaar misschien kan ik gewoon met groot licht rijden.
Mwah vage kennis. Heeft pas een maand zijn rijbewijs en had pas 1 keer eerder met em gereden met een wat grotere groep beneden mijn tempo dus wist niet echt wat ik er van moest verwachten.quote:
Street Triple RRRR!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:41 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja, mijn linkerkoplamp blijkt er concequent uit te klappen zodra ik de 250 op de teller passeerDus weet niet of ik uberhaupt iets moet zeggen.
Van rijden met complete newbes voel je jezelf of heel stoer of..quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:42 schreef BazzieK het volgende:
Mwah vage kennis. Heeft pas een maand zijn rijbewijs en had pas 1 keer eerder met em gereden met een wat grotere groep beneden mijn tempo dus wist niet echt wat ik er van moest verwachten.
Neuh, blok is wat losser gaan lopen dan vorig jaar blijkbaar. Viel me ook niet tegen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Street Triple RRRR!
250.Daytona blok gemonteerd.
![]()
quote:[..]
Van rijden met complete newbes voel je jezelf of heel stoer of..![]()
![]()
Dat waren ik, cageon en nog iemand. WB die besluit dat we toch rechts moestenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had jij niet ook een "licht momentje" tijdens die rit of was dat iemand anders?
LoLquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Even peilen voor de Fok! MC seizoensopeningsrit!
Eerste toertochtje van het jaaren wel op zondag 27 november.
Verzamelen om elf uur bij McDonald's Nieuwegein Ravenswade langs de A12.
Adres: Ravenswade 1 3439 LD NIEUWEGEIN.
[ afbeelding ]
Mooi weer met licht zonnetje verplicht om van start te gaan.
Meer info volgt..
Valt een klein beetje tegen die licht opbrengst.....quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vandaag de helftvan de bestelling binnen uit China.
![]()
[ afbeelding ]
Koplampje gedemonteerd en even een vergelijkingsfoto..
Paste niet gelijk, toch even een kwestie van licht vervormwerk.![]()
[ afbeelding ]
Lichtbeeld van de H4 halogeen..
[ afbeelding ]
En onder dezelfde omstandigheden van de H4 LED..
[ afbeelding ]
Donker steegje.. H4 halogeen..
[ afbeelding ]
Donker steegje.. H4 LED..
[ afbeelding ]
Maar zo vanaf de voorkant valt het best mee.![]()
[ afbeelding ]
Met het LED licht aan.![]()
[ afbeelding ]
Alle pics dezelfde sluitertijd en belichting in Photoshop.
Geen digitaal fakewerk.(tempting bij LED..)
Referentie: het achterlicht.
Hey bekende plek.....quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo mijn hakketak bakwerk van vorige keer maar even vervangen door een nieuw frame, opgehangen in kunststof bussen zwevend in O-ringenTellertje trilt nagenoeg niet!
Lampen ook iets dichter bij de voorvork geplaatst. Hierdoor was helaas niet echt ruimte om de lampophanging achterlangs te maken, nu is hij uhm niet zo heel mooi. Goed excuus om een kapje er bij te maken. Oja frame ook maar even snel aan de poedercoatband gehangen voordat ik em ging monteren
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb "vroeger" er tegenover gewerkt - toen er nog NEC Computers/PackardBell zat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heel goed, is bij mijn stageMet wat moeite heb ik de hele fabriek tot men beschikking
Cu.quote:
Klein beetje wel ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:50 schreef bwt het volgende:
Valt een klein beetje tegen die licht opbrengst.....
Allemaal een rondje zonder demperquote:Op woensdag 2 november 2011 18:11 schreef BazzieK het volgende:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/95826
Wat een baas
bijnaquote:
Gij ken zeker geen wheelie, ofwel?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:11 schreef mynameisbob het volgende:
Vandaag geslaagd voor m'n voertuigbeheersing whop whop,
Op m'n New-kids snor wel(a), op m'n motor moet ik alleeeeeeen nog ff oefenen xD,quote:Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gij ken zeker geen wheelie, ofwel?
Moette doen dan!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:16 schreef mynameisbob het volgende:
[..]
Op m'n New-kids snor wel(a), op m'n motor moet ik alleeeeeeen nog ff oefenen xD,
Ik ben nog opzoek naar 'n motor,quote:
Ben ook op een ZXR400 begonnen, rijden een stuk beter dan in ieder geval de 600F modellen van alle merken die ik tot nu toe heb gereden. Verder kan je altijd kijken naar alles wat 600cc en supersport is of wat nakeds.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef mynameisbob het volgende:
[..]
Ik ben nog opzoek naar 'n motor,
mooie Kawa Zxr400 gezien, weet jj misschien nog 'n leuk alternatief? want ik moet 25kw rijden..
Dat houdt het nog een beetje spannendquote:Op donderdag 3 november 2011 21:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat leed wil je toch niet nog meer mensen aandoen?
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat houdt het nog een beetje spannend
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:11 schreef BazzieK het volgende:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/95826
Wat een baas
Ja! Een paar GP motoren die het blok opblazen op de grid.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:14 schreef ArnosL het volgende:
Lijkt me vet, hoop dat dit uitgevoerd gaat worden!
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:59 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens maandagochtend mijn blok maar weer eens geamputeerd;![]()
Laatste keer ruilblokkie erin gehangen, deze keer wordt deze gesplitst en weer 100% gemaakt, blijft geen feest
Dame!quote:
Je hebt de adver voor marktplts al klaar staan zeker.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteravond eindelijk de -al bijna twee maanden in huis zijnde- knippertjes voor geinstalleerd.![]()
De draadjes waren ietwat kort en hadden bovendien plugjes inplaats van stekkertjes.
Dus even de originele stekkers erop gesoldeerd en dubbel krimpkous erover.![]()
[ afbeelding ]
Zien er netjes ingetogen uit op de Jawa.![]()
Vooral als ze niet knipperen / de meeste tijd dus.
Mooie witte glaasjes (behalve zo recht van voren als bovenstaande foto) , maar dus niet té modern of uit dé toon.
![]()
[ afbeelding ]
Verder zijn ze slechts 10W per lamp inplaats van 22W.
More energy saving.
Soms zie je wel eens een andere leuke bike..quote:Op donderdag 3 november 2011 22:01 schreef Geerd het volgende:
Je hebt de adver voor marktplts al klaar staan zeker.
Ja oke maar niet iedereen laat zich verleiden door een jonger bouwjaar dan zichzelf.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soms zie je wel eens een andere leuke bike..
Net een Paypal rekening gemaakt voor een sloot onderdelen vanuit Hongarije.
[ afbeelding ]
Het was vaak al een probleem voor veel hier om buiten de eigen provincie af te spreken. Maar wel een leuk idee verderquote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Den_Haag het volgende:
Veel mooie weggetjes hier rond Hull. Iets voor Fok MC ritje?
Ik niet.. maar de Kawasaki W800 vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef Geerd het volgende:
Ja oke maar niet iedereen laat zich verleiden door een jonger bouwjaar dan zichzelf.
Best eng zo'n eiland.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef BazzieK het volgende:
Het was vaak al een probleem voor veel hier om buiten de eigen provincie af te spreken. Maar wel een leuk idee verder
Het was een optie. En er zijn m&m's aan boord van de bootquote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het was vaak al een probleem voor veel hier om buiten de eigen provincie af te spreken. Maar wel een leuk idee verder
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Den Haag gaat de Fok! MC motorvakantie 2012 organiseren.![]()
gek he, als je lager eruit ligt en dus niet soepel draaidequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:35 schreef Sounddragon het volgende:
Trouwens; volgens de monteur is Louis-olie afrader van de week, het hele blok meurt naar verbrande olie. Gaat nu Castrol in komen als ik het goed heb onthouden.
Die knippers staan hem best goed WB![]()
Voor jou wel hoor Bazzie!quote:
Dat lager draaide nog prima, merkte je niets aan, alleen die olie allergie hequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:33 schreef cageon2 het volgende:
[..]
gek he, als je lager eruit ligt en dus niet soepel draaide
Hoi Lotte, leuk verhaal, wat voor 2 cilinder gaat het worden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor jou wel hoor Bazzie!
Mijn naam is Lotte. Ik ben 22 jaar en ik rijd al 4 jaar een SZR 660. Een hartstikke leuke fiets! Stuurt lekker, rijdt zuinig en makkelijk in onderhoud. Mijn echte eerste liefde!!! Ik ben er afgelopen zomer mee op vakantie geweest naar Duitsland, Tsjechië en Italië. Ik ben er wel achter gekomen, wat ik eigenlijk al gedacht had, dat het niet echt een prettige vakantie motor is. Dit komt vanwege zijn opgekropte houding, moeizaam omhoog komen bij steile bergen en de dikke trillingen door mijn hele lijf. Mijn pols en schouder hadden het zwaar te voorduren. Toch blijft de monoliefde voor mij bestaan.
Maargoed, volgend jaar ben ik van plan een andere motor te kopen waarmee ik ook op vakantie kan gaan zonder dat mijn ledematen te veel pijn lijden. Het wordt waarschijnlijk een rechtop zit motor. Ondanks mijn monoliefde, wordt het wel een twee cilinder. Dit is voor motorvakanties gewoon veel prettiger rijden. Geen 4 cilinders, want daar gaat mijn hart echt niet sneller van kloppen. Dus laat het snel weer voorjaar worden, want dan kan ik proefrijden en een keuze gaan maken!
Even over wat anders... school!
Ik studeer SPH. Ik zit in het 3e jaar en ik mag volgend schooljaar afstuderen. Ik denk dat ik de richting psychiatrie (ggz) ga kiezen. Gewoon, omdat ik er een uitdaging in kan vinden en ik vind het tevens een interessante doelgroep. Ik loop nu tenslotte ook stage op een dubbele diagnose.
En hoe is het met de studie van Bazzie?
En met de Triumph van Bazzie?
En hoe is het met de rest van de mannen hier?
Zo., das weer ff geleden dat je hier een post gedropt hebt. -xx-quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heeeel verhaal!quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mijn naam is Lotte. Ik ben 22 jaar en ik rijd al 4 jaar een SZR 660. Een hartstikke leuke fiets! Stuurt lekker, rijdt zuinig en makkelijk in onderhoud. Mijn echte eerste liefde!!! Ik ben er afgelopen zomer mee op vakantie geweest naar Duitsland, Tsjechië en Italië. Ik ben er wel achter gekomen, wat ik eigenlijk al gedacht had, dat het niet echt een prettige vakantie motor is. Dit komt vanwege zijn opgekropte houding, moeizaam omhoog komen bij steile bergen en de dikke trillingen door mijn hele lijf. Mijn pols en schouder hadden het zwaar te voorduren. Toch blijft de monoliefde voor mij bestaan.
Maargoed, volgend jaar ben ik van plan een andere motor te kopen waarmee ik ook op vakantie kan gaan zonder dat mijn ledematen te veel pijn lijden. Het wordt waarschijnlijk een rechtop zit motor. Ondanks mijn monoliefde, wordt het wel een twee cilinder. Dit is voor motorvakanties gewoon veel prettiger rijden. Geen 4 cilinders, want daar gaat mijn hart echt niet sneller van kloppen. Dus laat het snel weer voorjaar worden, want dan kan ik proefrijden en een keuze gaan maken!
Ik studeer SPH. Ik zit in het 3e jaar en ik mag volgend schooljaar afstuderen. Ik denk dat ik de richting psychiatrie (ggz) ga kiezen. Gewoon, omdat ik er een uitdaging in kan vinden en ik vind het tevens een interessante doelgroep. Ik loop nu tenslotte ook stage op een dubbele diagnose.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:05 schreef bwt het volgende:
[..]
Zo., das weer ff geleden dat je hier een post gedropt hebt. -xx-
Hoi Lotte! Leuk dat je hier ook mee komt postenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker! Maar als de KTM 950 SM lekker rijdt, zou dat wel een kanshebber zijn!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoi Lotte, leuk verhaal, wat voor 2 cilinder gaat het worden?
Goed! Hij doet het nog!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hoi Lotte! Leuk dat je hier ook mee komt posten![]()
Hoe is t met je SM?
Tnx.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:35 schreef Sounddragon het volgende:
Die knippers staan hem best goed WB![]()
De vraag is inderdaad wat het eerst kwam.. de kip of het ei.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:33 schreef cageon2 het volgende:
gek he, als je lager eruit ligt en dus niet soepel draaide
Verhaal.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef -XX- het volgende:
Beetje makkelijk om de olie de schuld te geven.. hij verkoopt het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:00 schreef Sounddragon het volgende:
Ik weet het verder ook niet, ik heb het wel geroken, en het rook niet best; ook zat er all over de place ranzige bruine en zwarte aanslag in het blok, dus zijn theorie zou zomaar waar kunnen zijn.
Iedereen die hier post.quote:
Ik had pas een akkefietje met de Twin wat mij noodzaakte om bij een KTM dealer naar binnen te wandelen met de AT aan de hand, tijdens een later gesprek met die mannen gaf ik aan een 950 of 990 ADV wel te zien zitten als opvolger van de AT (ooitquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zeker! Maar als de KTM 950 SM lekker rijdt, zou dat wel een kanshebber zijn!
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om de olie de schuld te geven.. hij verkoopt het in ieder geval niet.
[..]
Iedereen die hier post.Blijkbaar gooit hij er graag dure olie in, en ik vind het prima; als hij het maar niet opzuiptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met de kilometers die ik rijd, lustte hij nogal eens een half litertje, en dan ga je vanzelf wat goedkopere olie gebruiken. Als hij niet- of weinig verbruikt, mag er van mij vloeibaar goud in, als ik maar niet elke 2 weken een halve liter hoef bij te vullen.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik heb ook Procycle olie, volsynthetische GL5 in de Jawa, 10W50 JASO MA2 volsyntheet in de ZX-10R.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
Blijkbaar gooit hij er graag dure olie in, en ik vind het prima; als hij het maar niet opzuipt![]()
Met de kilometers die ik rijd, lustte hij nogal eens een half litertje, en dan ga je vanzelf wat goedkopere olie gebruiken. Als hij niet- of weinig verbruikt, mag er van mij vloeibaar goud in, als ik maar niet elke 2 weken een halve liter hoef bij te vullen.
quote:
Begin wild een driecilinder te kopen, beste van beide werelden!quote:Mijn naam is Lotte. Ik ben 22 jaar en ik rijd al 4 jaar een SZR 660. Een hartstikke leuke fiets! Stuurt lekker, rijdt zuinig en makkelijk in onderhoud. Mijn echte eerste liefde!!! Ik ben er afgelopen zomer mee op vakantie geweest naar Duitsland, Tsjechië en Italië. Ik ben er wel achter gekomen, wat ik eigenlijk al gedacht had, dat het niet echt een prettige vakantie motor is. Dit komt vanwege zijn opgekropte houding, moeizaam omhoog komen bij steile bergen en de dikke trillingen door mijn hele lijf. Mijn pols en schouder hadden het zwaar te voorduren. Toch blijft de monoliefde voor mij bestaan.
School, je was toch zustertje?quote:Even over wat anders... school!
Goed, derde jaar nu, inmiddels bijna alle theorie er op zitten, nog drie maanden. Daarna nog 2x half jaar stage en 1x half jaar vrije minor en dan ben ik klaar. En dan verder studeren want werken heb ik nog geen zin inquote:En hoe is het met de studie van Bazzie?
Goed, laatste weken weer meer aan het rijden en weer helemaal verliefdquote:En met de Triumph van Bazzie?
Hyvesquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:32 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe het is.. moet nog nodig een keer inloggen op Hyves.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
Het moet gewoon een beetje lekker weer zijn kudtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja daar moet ik ook weer eens inloggen na vijf maanden.quote:
Kom op hè maaskantje. Ge zeit toch geen mietje hei!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:38 schreef BazzieK het volgende:
Het moet gewoon een beetje lekker weer zijn kudt
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja daar moet ik ook weer eens inloggen na vijf maanden.
Niet zo handige collega was op vakantie.. vraagt een leuk meisje uit Zweden of hij facebook heeft..
Hij: noH euh I have Hif.
Meisje:![]()
![]()
(hij wist ook niet dat het alleen in NL was..)
Jawel gekquote:[..]
Kom op hè maaskantje. Ge zeit toch geen mietje hei!
zo jammerquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had pas een akkefietje met de Twin wat mij noodzaakte om bij een KTM dealer naar binnen te wandelen met de AT aan de hand, tijdens een later gesprek met die mannen gaf ik aan een 950 of 990 ADV wel te zien zitten als opvolger van de AT (ooit), maar dat werd me afgeraden, omdat die masjientjes nogal wat probleempjes kennen, en helemaal niet geschikt blijken te zijn als kilometervreters
.. KTM blijkt die dingen veel te competitief af te stellen, waardoor er best wel veel slijtage optreedt in diverse cruciale delen *, en ook de elektronica schijnt nogal wat ellende op te kunnen leveren. Ik weet dus niet of dat wel een geschikt ding is om mee op vakantie te gaan
![]()
Is zo'n BMW allroad niks voor je? word je inmiddels ook aardig mee doodgegooid![]()
* Al mag ik met de AT ook niet klagen dit jaar![]()
![]()
Leuk baantje trouwens in het filmpje; waar is dat?![]()
Ik weet het niet, ik ben geen olie expert, en ik trek ook niet zo vaak een blok open, voor hem is het daarentegen gesneden koek, en al de zoveelste keer, en als hij zegt dat het er niet goed uit ziet, kan ik niks anders als dat van hem aannemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb ook Procycle olie, volsynthetische GL5 in de Jawa, 10W50 JASO MA2 volsyntheet in de ZX-10R.
Voldoet en overtreft gewoon alle standaard keuren.
Goedkoop is niet perse minder. Dat weet jij net zo goed.
Nog bedankt voor het compliment over de knippers.![]()
Mjah, voor mij was een 990 ook dé wannahave, maar als ik er niet mee kan wat ik verwacht van een motorfiets, dan zal de keus tzt op iets anders gaan vallen ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
zo jammer![]()
Hoe graag ik niet op zo'n sm-t of adventure de wereld zou willen overtrekken
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind solo toch fijner rijden, dat was ik 20 jaar lang gewend en een zijspan reageert toch heel anders op het gas (zie recent MOTO73 artikel waarbij de ervaren redacteuren moeite hadden de zijspan te beteugelen). [/i]
Samenvatting?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Onder de indruk.quote:
Ik zou het ook doen in jouw geval.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:13 schreef stinkie het volgende:
Morgen misschien zelfs wel even een fun-rondje doen. Zonder gereedschap mee te hoeven nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |