http://www.dumpert.nl/med(...)f/the_tug_toner.htmlquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef Jac0bus het volgende:
Thx voor de jokes. En nu de serieuze reacties?
Ja vooral die laatste gebruik ik nu dagelijks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)f/the_tug_toner.html
Misschien dat wat voor jou?
Dat topic had ik ook gelezen, volgens mij kan je niet eens een boete krijgen voor dat aanduwen, maar dat maakte in zijn situatie niet eens meer uit, wat een pannenkoek was dat zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gvd... vannacht gedroomd dat ik mijn rbw kwijt raakte met de TRX, durfte men motor ook niet meer te duwen n.a.v. een topic @ MFDus vervoer geregeld, maat van me kwam me ophalen, zitten we in de auto en zijn bijna thuis bedenk ik me dat we gvd men motor vergeten zijn mee te nemen
![]()
![]()
![]()
Moeders ook helemaal boos enz
Dromen
Nope, ging tot 19 kilometer lekker.. bij 15 kilometer vloog ik nog voorbij het veld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:13 schreef BazzieK het volgende:
Lekkere WB actie weer
Geen last van je enkel gehad?
Die gaan nog steeds best hardquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef mynameisbob het volgende:
Halloo halloo, ik ben bijna klaar met mijn motorrijbewijs,
aangezien mn ouders te zwaar rijden (suzuki intruder 1500LC & Kawasaki EN 500) ben ik opzoek naar een motor voor mezelf. ik ben nog geen 21, dus het moet een 25 kw modelletje worden.
ik zat zelf te denken aan een Suzuki Gsx- R600 en die begrenzen tot 25kw,
nu vroeg ik me af of iemand van jullie hier ervaringen of een mening over hebben? of misschien iets anders aanraden?
mvg
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, ging tot 19 kilometer lekker.. bij 15 kilometer vloog ik nog voorbij het veld.
De laatste twee kilometer duurde psychologisch gezien echter net zo lang als die 19 ervoor.
Doe ik ook, ik moet nog een jaartje. Ik rijd op een 2001 ZX-6R, die overigens al begrensd was toen ik hem kocht. Gewoon even zoeken op internet, genoeg begrensde modellen te vindenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef mynameisbob het volgende:
Halloo halloo, ik ben bijna klaar met mijn motorrijbewijs,
aangezien mn ouders te zwaar rijden (suzuki intruder 1500LC & Kawasaki EN 500) ben ik opzoek naar een motor voor mezelf. ik ben nog geen 21, dus het moet een 25 kw modelletje worden.
ik zat zelf te denken aan een Suzuki Gsx- R600 en die begrenzen tot 25kw,
nu vroeg ik me af of iemand van jullie hier ervaringen of een mening over hebben? of misschien iets anders aanraden?
mvg
Netjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef bwt het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook lekker aan het klussen geweest.
Mijn moto staat nu grotendeels droog onder het afdak.
Eens kijken hoe het zich houdt met de wind van komende nacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies, is aan mij ook niet besteedquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]Moet je ook allemaal niet willen al dat geren
flinke poort dude!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef bwt het volgende:
Eens kijken hoe het zich houdt met de wind van komende nacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen, maar het had gekund, die gasten komen ook altijd te laat.![]()
![]()
Kom aan bij het startvak, helemaal leeg.
Ik was blikbaar vier minuten te laat, en iedereen al uit het zicht..
Dus maar een sprint gaan trekken, niet meedoen was geen optie, en na een lange bocht zag ik net de bezemwagen invoegen. Werd nog bijna geschept door een paar politiemotoren die ook invoegden en daar weer achter gingen rijden.![]()
Maar het was weer leuk. En heb voor de finish nog een paar duizend andere kanslozen gehaald.
Dus nu kunnen er wat spullen uit de schuur en de motor erin.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef bwt het volgende:
Eens kijken hoe het zich houdt met de wind van komende nacht.[
Scherpquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:58 schreef Roderick2085 het volgende:
En WB, volgens mij moet je voortaan geen motor meer aanraken de week voordat je weer eens gaat lopen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef cageon2 het volgende:
De eindstand van het kampioenschap 2011 is bekend
http://www.rszmotorsport.nlonofficieel de boeken in als snelste 600 van 2011 en officieel 8e overall
![]()
![]()
Feliquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef cageon2 het volgende:
http://www.rszmotorsport.nlonofficieel de boeken in als snelste 600 van 2011 en officieel 8e overall
![]()
![]()
Well done dude.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef cageon2 het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |