Wat is dit voor een laffe motor-forum zinquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Knee sliders mogen thuis blijven.
That is a yes?quote:
Dus hop! op de CBR van je vriendin.quote:
Voorrrijder op een Jawa, vandaar. Ook niks voor MF dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:10 schreef BazzieK het volgende:
Wat is dit voor een laffe motor-forum zin
Verder ben ik er bij indien +10 graden en laf zonnetje
Lidl?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb een ander pakje en helm gekocht voor deze winterzit echt te denken om de TRX binnen te zetten
![]()
[ afbeelding ]
Herkende de helm uit dit topic..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Helm en bril wel jaRest is echt goed spul (
)
Oettinger pils jongquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
That is a yes?
[..]
Dus hop! op de CBR van je vriendin.
[..]
Voorrrijder op een Jawa, vandaar. Ook niks voor MF dus.
[..]
Lidl?
Hmm ze komt zo beneden denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
flinke pets tegen de billekes!
en anders in t gezicht, da zal ze leren![]()
![]()
het doet mij niet zo bijzonder veel... als ik t vergelijk met anderen op andere fora...quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
Verder weinig van de circuitgangers / MotoGP volgers over Simoncelli gelezen hier.
Iedereen off line aan het huilen geweest.
Wat valt er over te zeggen ... Uiterst vervelende pechquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:10 schreef Worldbeater het volgende:
Verder weinig van de circuitgangers / MotoGP volgers over Simoncelli gelezen hier.
Iedereen off line aan het huilen geweest.
dat vooral idd...quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat valt er over te zeggen ... Uiterst vervelende pech
gewoon laten liggen toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:32 schreef BazzieK het volgende:
Lekker lange rit vandaag, 4e bocht heeft maatje zich onderuit geremd op de dijk
Ik was al een paar bochten verder en kwam er na een kwartier pas achter dat hij op zijn lollerbakkus was gegaan.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had een kwartier goed doorgereden dus moest nog 20 min terug voordat ik weer bij hem was
Haha ik normaal ook maar ging er zelf even goed voor zitten dus had niet echt tijd / concentratie over om te spiegelen :p En daarna ging ik er maar van uit dat ie langzaam wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef cageon2 het volgende:
[..]slecht man
![]()
ik spiegel(de) praktisch elke bocht...
toen ik laatst met chicka ging rijden zelfs in de bocht
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Even peilen voor de Fok! MC seizoensopeningsrit!
Eerste toertochtje van het jaaren wel op zondag 27 november.
Verzamelen om elf uur bij McDonald's Nieuwegein Ravenswade langs de A12.
Adres: Ravenswade 1 3439 LD NIEUWEGEIN.
[ afbeelding ]
Mooi weer met licht zonnetje verplicht om van start te gaan.
Knee sliders mogen thuis blijven.
Meer info volgt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |