Dat waren ik, cageon en nog iemand. WB die besluit dat we toch rechts moestenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had jij niet ook een "licht momentje" tijdens die rit of was dat iemand anders?
LoLquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Even peilen voor de Fok! MC seizoensopeningsrit!
Eerste toertochtje van het jaaren wel op zondag 27 november.
Verzamelen om elf uur bij McDonald's Nieuwegein Ravenswade langs de A12.
Adres: Ravenswade 1 3439 LD NIEUWEGEIN.
[ afbeelding ]
Mooi weer met licht zonnetje verplicht om van start te gaan.
Knee sliders mogen thuis blijven.
Meer info volgt..
Valt een klein beetje tegen die licht opbrengst.....quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vandaag de helftvan de bestelling binnen uit China.
![]()
[ afbeelding ]
Koplampje gedemonteerd en even een vergelijkingsfoto..
Paste niet gelijk, toch even een kwestie van licht vervormwerk.![]()
[ afbeelding ]
Lichtbeeld van de H4 halogeen..
[ afbeelding ]
En onder dezelfde omstandigheden van de H4 LED..
[ afbeelding ]
Donker steegje.. H4 halogeen..
[ afbeelding ]
Donker steegje.. H4 LED..
[ afbeelding ]
Maar zo vanaf de voorkant valt het best mee.![]()
[ afbeelding ]
Met het LED licht aan.![]()
[ afbeelding ]
Alle pics dezelfde sluitertijd en belichting in Photoshop.
Geen digitaal fakewerk.(tempting bij LED..)
Referentie: het achterlicht.
Hey bekende plek.....quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo mijn hakketak bakwerk van vorige keer maar even vervangen door een nieuw frame, opgehangen in kunststof bussen zwevend in O-ringenTellertje trilt nagenoeg niet!
Lampen ook iets dichter bij de voorvork geplaatst. Hierdoor was helaas niet echt ruimte om de lampophanging achterlangs te maken, nu is hij uhm niet zo heel mooi. Goed excuus om een kapje er bij te maken. Oja frame ook maar even snel aan de poedercoatband gehangen voordat ik em ging monteren
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb "vroeger" er tegenover gewerkt - toen er nog NEC Computers/PackardBell zat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heel goed, is bij mijn stageMet wat moeite heb ik de hele fabriek tot men beschikking
Cu.quote:
Klein beetje wel ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:50 schreef bwt het volgende:
Valt een klein beetje tegen die licht opbrengst.....
Allemaal een rondje zonder demperquote:Op woensdag 2 november 2011 18:11 schreef BazzieK het volgende:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/95826
Wat een baas
bijnaquote:
Gij ken zeker geen wheelie, ofwel?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:11 schreef mynameisbob het volgende:
Vandaag geslaagd voor m'n voertuigbeheersing whop whop,
Op m'n New-kids snor wel(a), op m'n motor moet ik alleeeeeeen nog ff oefenen xD,quote:Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gij ken zeker geen wheelie, ofwel?
Moette doen dan!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:16 schreef mynameisbob het volgende:
[..]
Op m'n New-kids snor wel(a), op m'n motor moet ik alleeeeeeen nog ff oefenen xD,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |