Bel die kabouter op van Veronica, die volgen je wel even krijg je daarna meteen de prijs.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Hoogheid het volgende:
Iemand hier ervaring met het filmen van je rit, waarmee doe je dit en hoeveel heeft het geintje je gekost? Ik zoek zelf een goedkope manier om gewoon even lekker af en toe een ritje te filmen. Hoeft geen super kwaliteit te zijn maar ook weer geen troep natuurlijk.
zoiets?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Hoogheid het volgende:
Iemand hier ervaring met het filmen van je rit, waarmee doe je dit en hoeveel heeft het geintje je gekost? Ik zoek zelf een goedkope manier om gewoon even lekker af en toe een ritje te filmen. Hoeft geen super kwaliteit te zijn maar ook weer geen troep natuurlijk.
Het maakt dan natuurlijk wel uit of je schatje achter je rijdt of e.a. lelijke gozer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef cageon2 het volgende:
slecht man
![]()
ik spiegel(de) praktisch elke bocht...
toen ik laatst met chicka ging rijden zelfs in de bocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ziet er goed uit!quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het maakt dan natuurlijk wel uit of je schatje achter je rijdt of e.a. lelijke gozer.Niet zo veel vertrouwen in de motor, en ik rij aardig door en ze weet dat ze haar eigen tempo moet rijden, maar toch... heb vaak genoeg gehoord dat t fout gaat als mensen achter iemand aan gaan pokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Remmen is altijd lastig als je achter iemand aan rijdt hequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:22 schreef cageon2 het volgende:
heb vaak genoeg gehoord dat t fout gaat als mensen achter iemand aan gaan poken
idd jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Remmen is altijd lastig als je achter iemand aan rijdt he
ff aangepast.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Remmen is altijd lastig als je achter iemand aan WB rijdt he
Whehequote:Op maandag 31 oktober 2011 18:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Remmen is altijd lastig als je achter iemand aan rijdt he
Ik moet dus minder achter mij kijken of het goed met iedereen gaat, en vervolgens weer op de routeplanner, waarbij er drie weggetjes dichtbij zijn, maar het lastig op de kaart te zien is welke je rechts moet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef BazzieK het volgende:
Had jij niet ook een "licht momentje" tijdens die rit of was dat iemand anders?
Lamp op mijn fiets geeft meer licht manquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vandaag de helftvan de bestelling binnen uit China.
![]()
[ afbeelding ]
Koplampje gedemonteerd en even een vergelijkingsfoto..
Paste niet gelijk, toch even een kwestie van licht vervormwerk.![]()
[ afbeelding ]
Lichtbeeld van de H4 halogeen..
[ afbeelding ]
En onder dezelfde omstandigheden van de H4 LED..
[ afbeelding ]
Donker steegje.. H4 halogeen..
[ afbeelding ]
Donker steegje.. H4 LED..
[ afbeelding ]
Maar zo vanaf de voorkant valt het best mee.![]()
[ afbeelding ]
Met het LED licht aan.![]()
[ afbeelding ]
Alle pics dezelfde sluitertijd en belichting in Photoshop.
Geen digitaal fakewerk.(tempting bij LED..)
Referentie: het achterlicht.
Achter je kijken is voor heumeu's, gewoon iedereen van de dijk af laten glijdenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet dus minder achter mij kijken of het goed met iedereen gaat, en vervolgens weer op de routeplanner, waarbij er drie weggetjes dichtbij zijn, maar het lastig op de kaart te zien is welke je rechts moet.
Keertje.. of twee, drie de route alleen rijden helpt ook.
Onbekende?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef BazzieK het volgende:
Haha ik normaal ook maar ging er zelf even goed voor zitten dus had niet echt tijd / concentratie over om te spiegelen :p En daarna ging ik er maar van uit dat ie langzaam was
Mooi.quote:
Ik had meer verwachtquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:37 schreef BazzieK het volgende:
Lamp op mijn fiets geeft meer licht man
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:38 schreef BazzieK het volgende:
Achter je kijken is voor heumeu's, gewoon iedereen van de dijk af laten glijden
En Cageon moet gewoon aan zijn remwerk werken, met die laffe rijstijl van em
Ach ja, mijn linkerkoplamp blijkt er concequent uit te klappen zodra ik de 250 op de teller passeerquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had meer verwachtmaar misschien kan ik gewoon met groot licht rijden.
Mwah vage kennis. Heeft pas een maand zijn rijbewijs en had pas 1 keer eerder met em gereden met een wat grotere groep beneden mijn tempo dus wist niet echt wat ik er van moest verwachten.quote:
Street Triple RRRR!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:41 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja, mijn linkerkoplamp blijkt er concequent uit te klappen zodra ik de 250 op de teller passeerDus weet niet of ik uberhaupt iets moet zeggen.
Van rijden met complete newbes voel je jezelf of heel stoer of..quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:42 schreef BazzieK het volgende:
Mwah vage kennis. Heeft pas een maand zijn rijbewijs en had pas 1 keer eerder met em gereden met een wat grotere groep beneden mijn tempo dus wist niet echt wat ik er van moest verwachten.
Neuh, blok is wat losser gaan lopen dan vorig jaar blijkbaar. Viel me ook niet tegen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Street Triple RRRR!
250.Daytona blok gemonteerd.
![]()
quote:[..]
Van rijden met complete newbes voel je jezelf of heel stoer of..![]()
![]()
Dat waren ik, cageon en nog iemand. WB die besluit dat we toch rechts moestenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had jij niet ook een "licht momentje" tijdens die rit of was dat iemand anders?
LoLquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Even peilen voor de Fok! MC seizoensopeningsrit!
Eerste toertochtje van het jaaren wel op zondag 27 november.
Verzamelen om elf uur bij McDonald's Nieuwegein Ravenswade langs de A12.
Adres: Ravenswade 1 3439 LD NIEUWEGEIN.
[ afbeelding ]
Mooi weer met licht zonnetje verplicht om van start te gaan.
Knee sliders mogen thuis blijven.
Meer info volgt..
Valt een klein beetje tegen die licht opbrengst.....quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vandaag de helftvan de bestelling binnen uit China.
![]()
[ afbeelding ]
Koplampje gedemonteerd en even een vergelijkingsfoto..
Paste niet gelijk, toch even een kwestie van licht vervormwerk.![]()
[ afbeelding ]
Lichtbeeld van de H4 halogeen..
[ afbeelding ]
En onder dezelfde omstandigheden van de H4 LED..
[ afbeelding ]
Donker steegje.. H4 halogeen..
[ afbeelding ]
Donker steegje.. H4 LED..
[ afbeelding ]
Maar zo vanaf de voorkant valt het best mee.![]()
[ afbeelding ]
Met het LED licht aan.![]()
[ afbeelding ]
Alle pics dezelfde sluitertijd en belichting in Photoshop.
Geen digitaal fakewerk.(tempting bij LED..)
Referentie: het achterlicht.
Hey bekende plek.....quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo mijn hakketak bakwerk van vorige keer maar even vervangen door een nieuw frame, opgehangen in kunststof bussen zwevend in O-ringenTellertje trilt nagenoeg niet!
Lampen ook iets dichter bij de voorvork geplaatst. Hierdoor was helaas niet echt ruimte om de lampophanging achterlangs te maken, nu is hij uhm niet zo heel mooi. Goed excuus om een kapje er bij te maken. Oja frame ook maar even snel aan de poedercoatband gehangen voordat ik em ging monteren
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb "vroeger" er tegenover gewerkt - toen er nog NEC Computers/PackardBell zat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heel goed, is bij mijn stageMet wat moeite heb ik de hele fabriek tot men beschikking
Cu.quote:
Klein beetje wel ja.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:50 schreef bwt het volgende:
Valt een klein beetje tegen die licht opbrengst.....
Allemaal een rondje zonder demperquote:Op woensdag 2 november 2011 18:11 schreef BazzieK het volgende:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/95826
Wat een baas
bijnaquote:
Gij ken zeker geen wheelie, ofwel?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:11 schreef mynameisbob het volgende:
Vandaag geslaagd voor m'n voertuigbeheersing whop whop,
Op m'n New-kids snor wel(a), op m'n motor moet ik alleeeeeeen nog ff oefenen xD,quote:Op donderdag 3 november 2011 20:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gij ken zeker geen wheelie, ofwel?
Moette doen dan!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:16 schreef mynameisbob het volgende:
[..]
Op m'n New-kids snor wel(a), op m'n motor moet ik alleeeeeeen nog ff oefenen xD,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |