Ik ben nog opzoek naar 'n motor,quote:
Ben ook op een ZXR400 begonnen, rijden een stuk beter dan in ieder geval de 600F modellen van alle merken die ik tot nu toe heb gereden. Verder kan je altijd kijken naar alles wat 600cc en supersport is of wat nakeds.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef mynameisbob het volgende:
[..]
Ik ben nog opzoek naar 'n motor,
mooie Kawa Zxr400 gezien, weet jj misschien nog 'n leuk alternatief? want ik moet 25kw rijden..
Dat houdt het nog een beetje spannendquote:Op donderdag 3 november 2011 21:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat leed wil je toch niet nog meer mensen aandoen?
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat houdt het nog een beetje spannend
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:11 schreef BazzieK het volgende:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/95826
Wat een baas
Ja! Een paar GP motoren die het blok opblazen op de grid.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:14 schreef ArnosL het volgende:
Lijkt me vet, hoop dat dit uitgevoerd gaat worden!
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:59 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens maandagochtend mijn blok maar weer eens geamputeerd;![]()
Laatste keer ruilblokkie erin gehangen, deze keer wordt deze gesplitst en weer 100% gemaakt, blijft geen feest
Dame!quote:
Je hebt de adver voor marktplts al klaar staan zeker.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:39 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteravond eindelijk de -al bijna twee maanden in huis zijnde- knippertjes voor geinstalleerd.![]()
De draadjes waren ietwat kort en hadden bovendien plugjes inplaats van stekkertjes.
Dus even de originele stekkers erop gesoldeerd en dubbel krimpkous erover.![]()
[ afbeelding ]
Zien er netjes ingetogen uit op de Jawa.![]()
Vooral als ze niet knipperen / de meeste tijd dus.
Mooie witte glaasjes (behalve zo recht van voren als bovenstaande foto) , maar dus niet té modern of uit dé toon.
![]()
[ afbeelding ]
Verder zijn ze slechts 10W per lamp inplaats van 22W.
More energy saving.
Soms zie je wel eens een andere leuke bike..quote:Op donderdag 3 november 2011 22:01 schreef Geerd het volgende:
Je hebt de adver voor marktplts al klaar staan zeker.
Ja oke maar niet iedereen laat zich verleiden door een jonger bouwjaar dan zichzelf.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soms zie je wel eens een andere leuke bike..
Net een Paypal rekening gemaakt voor een sloot onderdelen vanuit Hongarije.
[ afbeelding ]
Het was vaak al een probleem voor veel hier om buiten de eigen provincie af te spreken. Maar wel een leuk idee verderquote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef Den_Haag het volgende:
Veel mooie weggetjes hier rond Hull. Iets voor Fok MC ritje?
Ik niet.. maar de Kawasaki W800 vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:21 schreef Geerd het volgende:
Ja oke maar niet iedereen laat zich verleiden door een jonger bouwjaar dan zichzelf.
Best eng zo'n eiland.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef BazzieK het volgende:
Het was vaak al een probleem voor veel hier om buiten de eigen provincie af te spreken. Maar wel een leuk idee verder
Het was een optie. En er zijn m&m's aan boord van de bootquote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het was vaak al een probleem voor veel hier om buiten de eigen provincie af te spreken. Maar wel een leuk idee verder
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Den Haag gaat de Fok! MC motorvakantie 2012 organiseren.![]()
gek he, als je lager eruit ligt en dus niet soepel draaidequote:Op vrijdag 4 november 2011 00:35 schreef Sounddragon het volgende:
Trouwens; volgens de monteur is Louis-olie afrader van de week, het hele blok meurt naar verbrande olie. Gaat nu Castrol in komen als ik het goed heb onthouden.
Die knippers staan hem best goed WB![]()
Voor jou wel hoor Bazzie!quote:
Dat lager draaide nog prima, merkte je niets aan, alleen die olie allergie hequote:Op vrijdag 4 november 2011 09:33 schreef cageon2 het volgende:
[..]
gek he, als je lager eruit ligt en dus niet soepel draaide
Hoi Lotte, leuk verhaal, wat voor 2 cilinder gaat het worden?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Voor jou wel hoor Bazzie!
Mijn naam is Lotte. Ik ben 22 jaar en ik rijd al 4 jaar een SZR 660. Een hartstikke leuke fiets! Stuurt lekker, rijdt zuinig en makkelijk in onderhoud. Mijn echte eerste liefde!!! Ik ben er afgelopen zomer mee op vakantie geweest naar Duitsland, Tsjechië en Italië. Ik ben er wel achter gekomen, wat ik eigenlijk al gedacht had, dat het niet echt een prettige vakantie motor is. Dit komt vanwege zijn opgekropte houding, moeizaam omhoog komen bij steile bergen en de dikke trillingen door mijn hele lijf. Mijn pols en schouder hadden het zwaar te voorduren. Toch blijft de monoliefde voor mij bestaan.
Maargoed, volgend jaar ben ik van plan een andere motor te kopen waarmee ik ook op vakantie kan gaan zonder dat mijn ledematen te veel pijn lijden. Het wordt waarschijnlijk een rechtop zit motor. Ondanks mijn monoliefde, wordt het wel een twee cilinder. Dit is voor motorvakanties gewoon veel prettiger rijden. Geen 4 cilinders, want daar gaat mijn hart echt niet sneller van kloppen. Dus laat het snel weer voorjaar worden, want dan kan ik proefrijden en een keuze gaan maken!
Even over wat anders... school!
Ik studeer SPH. Ik zit in het 3e jaar en ik mag volgend schooljaar afstuderen. Ik denk dat ik de richting psychiatrie (ggz) ga kiezen. Gewoon, omdat ik er een uitdaging in kan vinden en ik vind het tevens een interessante doelgroep. Ik loop nu tenslotte ook stage op een dubbele diagnose.
En hoe is het met de studie van Bazzie?
En met de Triumph van Bazzie?
En hoe is het met de rest van de mannen hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |