Netjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef cageon2 het volgende:
De eindstand van het kampioenschap 2011 is bekend
http://www.rszmotorsport.nlonofficieel de boeken in als snelste 600 van 2011 en officieel 8e overall
![]()
![]()
We all wish.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Cageon volgend jaar in de Moto GP![]()
![]()
Talentcup ben ik ook te oud voor overigens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We all wish.![]()
Helaas is alleen de stap naar een talentcup, laat staan het ONK al onbetaalbaar.
Talent wordt niet echt beloond.![]()
Als het een beetje meezit dan wordt Michael van der Mark de bekenste Nederlandse motorcoureur.
Wint dit jaar gewoon ff vier races in het EK Superstock 600.
Leuk inderdaad, al heb ik meer met AIM dan met starlane qua software voor de analysequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:25 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuwe laptimer.. Cageon. Maar misschien toch de Starlane.
Tijden worden voor jou toch al bijgehoudenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef cageon2 het volgende:
Leuk inderdaad, al heb ik meer met AIM dan met starlane qua software voor de analyse![]()
Dan zou ik zelf snel voor de DL gaan, ivm mogelijkheid om meer data te loggen. GPS logging heb ik nu toch al. Rondetijden kunnen me op de motor niet veel schelen, draai toch al zoveel aan t gas als dat ik dat mogelijk is
je hebt toch al die GPS watchquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijden worden voor jou toch al bijgehoudenof op positie / in gevecht.
![]()
Maar ik ben zes keer met de MAC geweest ene sessie, en dan weet je niet of je nou redelijk of matig gereden hebt.
En als er meerdere sessies zijn dan weet ik niet of er nou verbetering is.
Wat een goede ronde voor elkaar gebeukt lijkt, kan ook niet vloeiend genoeg zijn, dus langzamer.
Het startveld is tegenwoordig meer veldvulling, vrije rondes zijn moeilijk. Traffic jams.
die is ook van aim, dacht ik.. anderen gebruiken hem ook en schijnt prima te werken...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die ene die zei dat hij toen op Zandvoort door de grindbak/duinen geraced had bedoel je ?
Garmin Forerunner 205, ik vermoed 1 Ghz ipv 10..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef cageon2 het volgende:
Die is ook van aim, dacht ik.. anderen gebruiken hem ook en schijnt prima te werken...
Hayabusa bijvoorbeeld.quote:KAWASAKI ZX-7R NINJA (ZX750P) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-7RR NINJA (ZX750N) [HINTEN]
KAWASAKI ZXR 750 (ZX750L-L)
KAWASAKI ZXR 750 (ZX750J,K)
KAWASAKI ZRX 1100 (ZRT10C) [HINTEN]
KAWASAKI ZZR 1100 (ZX10D) [HINTEN]
KAWASAKI ZZR 1100 (ZX10D/10G) [HINTEN]
KAWASAKI ZRX 1200 S/R (ZRT20A) [HINTEN SINTER]
KAWASAKI ZZR 1200 (ZX1200-C1H) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-12R (ZX1200A1H) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-12R NINJA (ZX1200-B1H) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-12R NINJA (ZX-12R/04) [HINTEN]
SUZUKI GSF 400 BANDIT (GK75B) [HINTEN]
SUZUKI GS 500 E/EU (GM51B-96) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600 BANDIT (GN77B) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 600 (BG) [HINTEN]
SUZUKI RF 600 R (GN76B) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600 BANDIT (WVA8) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600 S BAND. (WVA8/S) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600/S BAND. (GN77B/96) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 600 (AD3112) [HINTEN]
SUZUKI SV 650 (AV) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 750 (GR7DB) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 750 (WVBD) [HINTEN SINTER]
SUZUKI GSX-R 750 INJ. (GR7DA/DB) [HINTEN]
SUZUKI GSX 750 (AE) [HINTEN]
SUZUKI VX 800 / U (VS51B/96) [HINTEN]
SUZUKI TL 1000 R (AM) [HINTEN]
SUZUKI TL 1000 S (AG) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 1100 W (GU75C) [HINTEN SINTER]
SUZUKI GSX-R 1100 W (GU75C/96) [HINTEN SINTER 93-97]
SUZUKI GSX 1100 F (GV72C) [HINTEN 93-96]
SUZUKI GSX-R 1100 K (GV73C/89) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 1100 L (GV73C/90) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 1100 M-N (GV73C/92) [HINTEN]
SUZUKI GSF 1200 /S (GV75A) [HINTEN SINTER 96-00]
SUZUKI GSF 1200 /S (WVA9) [HINTEN]
SUZUKI GSX 1300 R HAYA (WVA1/04) [HINTEN]
SUZUKI GSX 1300 R HAYA (WVA1) [HINTEN]
Lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:44 schreef BazzieK het volgende:
Ga morgen met maatje even kijken voor motornav voor vakantie. Aanraders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat geen Yamaha tussenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog een setje goed remblokken nodig voor weinîg?
[..]
Hayabusa bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker thuis blijven.Had jij die niet ook? Wat zit daar voor bevestiging bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Al gezien, hoe heb jij de stroomvoorziening vanaf accu geregeld? Is daar iets redelijk kant en klaars voor te koop?
[ Bericht 5% gewijzigd door BazzieK op 19-10-2011 19:28:47 ]
Ja die heb ik al drie jaar, de nieuwe Nuvi 200 is eigenlijk 99% hetzelfde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef BazzieK het volgende:
Had jij die niet ook? Wat zit daar voor bevestiging bij?
Edit: Al gezien, hoe heb jij de stroomvoorziening vanaf accu geregeld? Is daar iets redelijk kant en klaars voor te koop?
Niet direct, Gouda - Amsterdam is de route. Richting Den Haag ban ik al tijd niet meer geweest net de motor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef Blackviper het volgende:
Stinkie rijd jij met die Busa rond in omgeving den haag en Rijswijk?
Zag busa rijden zelfde kleurstelling enzo en ik dacht die ziet er bekend uit waar toch eerder gezien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niet direct, Gouda - Amsterdam is de route. Richting Den Haag ban ik al tijd niet meer geweest net de motor.
Thx, net wezen kijken en voor de opvolger gegaan, de 210 geworden voor die vriend van me.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja die heb ik al drie jaar, de nieuwe Nuvi 200 is eigenlijk 99% hetzelfde.
De accu gaat behoorlijk lang mee, zeker als je het display op de nachtstand zet en het geluid uit.
Zo met het spannetje heen en terug naar Duitsland gereden.
Totdat ik een keer weg wilde en de accu nog niet opgeladen was thuisdus maar een draad vanaf de accu gelegd.
Eventueel kant en klaar bij motorzaken +/- 25 euro of via Louis.de voor 13 euro.
[ afbeelding ]
De spiraalkabel via mijnkabels.nl o.i.d. besteld, kost bijna niks en is de driedubbele ten overvloedde bescherming.
Deze houder zit op het span. (ram mountzie ook www.navicar.nl )
[ afbeelding ]
En de gratis meegeleverde 'scooterhouder' (goed voor 259 km/u op de ZX-12R indertijd) op de solo.
[ afbeelding ]
Op het remreservoir.
Komt zondag op de stuurdemper van de ZX-10R ivm een toertochtje..
En als toetje dan maar de ZX-12R.
[ afbeelding ]
Display op de nachtstand, maar het blijft perfect afleesbaar.
[ afbeelding ]
Quick on and off dankzij de eenvoudige montage met tieribs.
De RAM mount is uiteraard mooier afgewerkt.. maar ook dit werkt.
Hij is al een keer uitverkocht geweest, dus wacht niet te lang. Geen geld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef BazzieK het volgende:
Thx, net wezen kijken en voor de opvolger gegaan, de 210 geworden voor die vriend van me.
Zit er zelf wel aan te denken eventueel de 510 te halen dus dan ga ik ff met bovenstaande aan de slag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |