Hij zit achter een kapje en de schroef van het kapje zit vast... is dus helaas wel een gewone schroef (waarbij je een kruiskop al kan vergeten, die is zo te zien al redelijk verkloot).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:55 schreef bwt het volgende:
Steeksleutel of (zo iets) is handiger - of een doppenset.
Die schroeven zijn tenslotte toch 6 zijdig
31/2quote:
Errrr merk geen idee.. ultralight schoenen met ruimtevaart technologie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:38 schreef koffiekoekje het volgende:
Merk en type laars graagdan weet ik wat ik niet moet kopen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:29 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ik weet wel wat je niet moet kopen .
Een jawa![]()
Ratel met een bitsetje, en met het losse bitje uitzoeken welke schroevendraaier kant het meeste grip heeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik ik de accu uit de alp halen, is er geen beweging te krijgen in die schroefiemand nog nuttige tips?
Dat kan ik idd wel ff proberenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ratel met een bitsetje, en met het losse bitje uitzoeken welke schroevendraaier kant het meeste grip heeft.
Ik heb de meest onmogelijke schroeven die met loctite vastzaten losgekregen op deze manier.
En bedenk dat het zowel druk (duwen) als draaien tegelijk is.
De schroef laten schrikken met een paar flinke tikken met een massieve hamer wil ook helpen.
Mooiste is even een wat breder draagvlak op de schoef zetten en daarop slaan.
Dat dacht ik tot vorig jaar ook.. totdat bij toeval de ratel voorbijkwam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Roderick2085 het volgende:
Dat kan ik idd wel ff proberenweet niet of de ratel gaat werken, aangezien dat ding een centimeter of 2 'in' het kapje wegvalt
Deze staat al wel op het lijstje om een keer aan te schaffen als er wat meer geld is
Het kan trouwens nog een stuk erger.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:29 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ik weet wel wat je niet moet kopen .
Een jawa![]()
Dat ding toverde toch een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het kan trouwens nog een stuk erger.![]()
Welke van die negers ben jij?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen om twee uur moet ik vliegen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het kan trouwens nog een stuk erger.![]()
Wanneer ga je de achterbrug verlengen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:43 schreef stinkie het volgende:
Puike OP *traan plengt*
En WB, tis 2000 model: onbegrenst
Ratel heeft toch de klus geklaardquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat dacht ik tot vorig jaar ook.. totdat bij toeval de ratel voorbijkwam.
Samen met een 36 delige bitset waarbij de kruiskopjes verschillende flanken hebben een ongelooflijke aanvulling.
Ook met vastdraaien that is.. en met imbusjes, eerst de bit erin slaan, dan de ratel erop.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wanneer ga je de achterbrug verlengen?
Daarom laten doen heb je ook geen last met motorrijdenquote:
Is een beetje motor-afhankelijk denk ik, bij een supersport krijg je volgens mij altijd wel pijn in je polsen als je niet blaast en teveel op je polsen hangt. stuur een beetje verstellen wil nog wel eens helpen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:25 schreef Jac0bus het volgende:
Even een vraagje voor jullie: als ik motorrijd dan krijg ik bijna altijd na een uurtje ongeveer last van mijn linkerpols, aan de onderkant zegmaar. Dat is van het hele tijd gebruiken van de koppeling. Zijn er hier meer mensen die dat hebben/hadden? Ik vraag me af waardoor dat veroorzaakt wordt. Te slappe polen, te strak afgesteld, koppeling niet op 1 lijn met de arm of iets anders?
Hmm ik hoor dat vaak over het steunen op de polsen. Maar daar heb ik niet zo veel last van, anders zou rechts ook pijn moeten doen. Het is echt puur links telkens als ik de hendel van de koppeling gebruik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is een beetje motor-afhankelijk denk ik, bij een supersport krijg je volgens mij altijd wel pijn in je polsen als je niet blaast en teveel op je polsen hangt. stuur een beetje verstellen wil nog wel eens helpen.
Sparen voor een scootahh, met automaat dan maarquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:17 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm ik hoor dat vaak over het steunen op de polsen. Maar daar heb ik niet zo veel last van, anders zou rechts ook pijn moeten doen. Het is echt puur links telkens als ik de hendel van de koppeling gebruik.
Hoe staat je koppelingshendel dan ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:17 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm ik hoor dat vaak over het steunen op de polsen. Maar daar heb ik niet zo veel last van, anders zou rechts ook pijn moeten doen. Het is echt puur links telkens als ik de hendel van de koppeling gebruik.
Ernaar kijken gaat niet helpenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef Jac0bus het volgende:
Nee ik heb hem al een ruim jaar, hoewel ik er niet zo heel vaak op rijd. Die hoek die de hendel maakt ten opzichte van mijn arm kan inderdaad ook, misschien dat ik dat daar even naar kijk.
Is het trouwens ook af te stellen om hem lichter af te stellen, zodat het makkelijker is om te ontkoppelen?
En die Gatso stond op de rotonde ofwa?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:02 schreef Yreal het volgende:
ik heb net *te hard* gereden waar je 70 mocht.. nu ben ik een beetje bang..![]()
Probeerde bij een r6 aan te haken, maar die liet me toch even mooi een poepie ruiken.. die kerel ging plat over de grond over de buitenring van een rotonde met 2x mijn snelheid
wattes?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En die Gatso stond op de rotonde ofwa?
Ik ga kijken wat ik kan afstellenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ernaar kijken gaat niet helpen![]()
En nee, dat kan niet.. het enige wat je kunt doen is zorgen dat de boel zo soepeltjes mogelijk functioneert, kabel moet goed glijden (smeren), geen scherpe bochten in de kabel enz. enz.
Wat ook nog een optie is, is een andere hendel erop zetten, een langere dus.. kracht x arm enzo
Je botten trainen is best pijnlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik kan afstellenMisschien ook zo'n knijper kopen om mijn polsen wat te trainen, wellicht dat dat ook helpt.
Dank voor de info
Wat jij wilt meidquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Je botten trainen is best pijnlijk. Je bedoelt je onderarmen
.
Geen, maar het had gekund, die gasten komen ook altijd te laat.quote:
Lijkt me ook niet echt een wettig vervoermiddel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef DeKleineBaas het volgende:
Dat ding toverde toch een glimlach op mijn gezicht.
Het lijkt wel of die vent bij sixflax is geweest en daar 1 of ander 8baan stoeltje heeft gejat ofzo .
En dan ook nog mensen die bieden ook nog
Nice.quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:43 schreef stinkie het volgende:
Puike OP *traan plengt*
En WB, tis 2000 model: onbegrenst
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:24 schreef BazzieK het volgende:
Gisteren nog een geweldige combo tegengekomen. Man met kinderen in / op Goldwing + bak en vrouwtje op 600cc wijvenchopper er achteraan. Er zijn niet genoeg dubbele doorgetrokken strepen op de wereld om mij te overtuigen daar achter te blijven hangen.
Mooi!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Ratel heeft toch de klus geklaardaccu staat nu lekker binnen aan de optimate
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen, maar het had gekund, die gasten komen ook altijd te laat.![]()
![]()
Kom aan bij het startvak, helemaal leeg.
Ik was blikbaar vier minuten te laat, en iedereen al uit het zicht..
Dus maar een sprint gaan trekken, niet meedoen was geen optie, en na een lange bocht zag ik net de bezemwagen invoegen. Werd nog bijna geschept door een paar politiemotoren die ook invoegden en daar weer achter gingen rijden.![]()
Maar het was weer leuk. En heb voor de finish nog een paar duizend andere kanslozen gehaald.
http://www.dumpert.nl/med(...)f/the_tug_toner.htmlquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef Jac0bus het volgende:
Thx voor de jokes. En nu de serieuze reacties?
Ja vooral die laatste gebruik ik nu dagelijks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 03:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)f/the_tug_toner.html
Misschien dat wat voor jou?
Dat topic had ik ook gelezen, volgens mij kan je niet eens een boete krijgen voor dat aanduwen, maar dat maakte in zijn situatie niet eens meer uit, wat een pannenkoek was dat zeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gvd... vannacht gedroomd dat ik mijn rbw kwijt raakte met de TRX, durfte men motor ook niet meer te duwen n.a.v. een topic @ MFDus vervoer geregeld, maat van me kwam me ophalen, zitten we in de auto en zijn bijna thuis bedenk ik me dat we gvd men motor vergeten zijn mee te nemen
![]()
![]()
![]()
Moeders ook helemaal boos enz
Dromen
Nope, ging tot 19 kilometer lekker.. bij 15 kilometer vloog ik nog voorbij het veld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:13 schreef BazzieK het volgende:
Lekkere WB actie weer
Geen last van je enkel gehad?
Die gaan nog steeds best hardquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef mynameisbob het volgende:
Halloo halloo, ik ben bijna klaar met mijn motorrijbewijs,
aangezien mn ouders te zwaar rijden (suzuki intruder 1500LC & Kawasaki EN 500) ben ik opzoek naar een motor voor mezelf. ik ben nog geen 21, dus het moet een 25 kw modelletje worden.
ik zat zelf te denken aan een Suzuki Gsx- R600 en die begrenzen tot 25kw,
nu vroeg ik me af of iemand van jullie hier ervaringen of een mening over hebben? of misschien iets anders aanraden?
mvg
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nope, ging tot 19 kilometer lekker.. bij 15 kilometer vloog ik nog voorbij het veld.
De laatste twee kilometer duurde psychologisch gezien echter net zo lang als die 19 ervoor.
Doe ik ook, ik moet nog een jaartje. Ik rijd op een 2001 ZX-6R, die overigens al begrensd was toen ik hem kocht. Gewoon even zoeken op internet, genoeg begrensde modellen te vindenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef mynameisbob het volgende:
Halloo halloo, ik ben bijna klaar met mijn motorrijbewijs,
aangezien mn ouders te zwaar rijden (suzuki intruder 1500LC & Kawasaki EN 500) ben ik opzoek naar een motor voor mezelf. ik ben nog geen 21, dus het moet een 25 kw modelletje worden.
ik zat zelf te denken aan een Suzuki Gsx- R600 en die begrenzen tot 25kw,
nu vroeg ik me af of iemand van jullie hier ervaringen of een mening over hebben? of misschien iets anders aanraden?
mvg
Netjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef bwt het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook lekker aan het klussen geweest.
Mijn moto staat nu grotendeels droog onder het afdak.
Eens kijken hoe het zich houdt met de wind van komende nacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies, is aan mij ook niet besteedquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]Moet je ook allemaal niet willen al dat geren
flinke poort dude!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef bwt het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook lekker aan het klussen geweest.
Mijn moto staat nu grotendeels droog onder het afdak.
Eens kijken hoe het zich houdt met de wind van komende nacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen, maar het had gekund, die gasten komen ook altijd te laat.![]()
![]()
Kom aan bij het startvak, helemaal leeg.
Ik was blikbaar vier minuten te laat, en iedereen al uit het zicht..
Dus maar een sprint gaan trekken, niet meedoen was geen optie, en na een lange bocht zag ik net de bezemwagen invoegen. Werd nog bijna geschept door een paar politiemotoren die ook invoegden en daar weer achter gingen rijden.![]()
Maar het was weer leuk. En heb voor de finish nog een paar duizend andere kanslozen gehaald.
Dus nu kunnen er wat spullen uit de schuur en de motor erin.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef bwt het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook lekker aan het klussen geweest.
Mijn moto staat nu grotendeels droog onder het afdak.
Eens kijken hoe het zich houdt met de wind van komende nacht.[
Scherpquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:58 schreef Roderick2085 het volgende:
En WB, volgens mij moet je voortaan geen motor meer aanraken de week voordat je weer eens gaat lopen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef cageon2 het volgende:
De eindstand van het kampioenschap 2011 is bekend
http://www.rszmotorsport.nlonofficieel de boeken in als snelste 600 van 2011 en officieel 8e overall
![]()
![]()
Feliquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef cageon2 het volgende:
De eindstand van het kampioenschap 2011 is bekend
http://www.rszmotorsport.nlonofficieel de boeken in als snelste 600 van 2011 en officieel 8e overall
![]()
![]()
Well done dude.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef cageon2 het volgende:
De eindstand van het kampioenschap 2011 is bekend
http://www.rszmotorsport.nlonofficieel de boeken in als snelste 600 van 2011 en officieel 8e overall
![]()
![]()
Netjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef cageon2 het volgende:
De eindstand van het kampioenschap 2011 is bekend
http://www.rszmotorsport.nlonofficieel de boeken in als snelste 600 van 2011 en officieel 8e overall
![]()
![]()
We all wish.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Cageon volgend jaar in de Moto GP![]()
![]()
Talentcup ben ik ook te oud voor overigens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We all wish.![]()
Helaas is alleen de stap naar een talentcup, laat staan het ONK al onbetaalbaar.
Talent wordt niet echt beloond.![]()
Als het een beetje meezit dan wordt Michael van der Mark de bekenste Nederlandse motorcoureur.
Wint dit jaar gewoon ff vier races in het EK Superstock 600.
Leuk inderdaad, al heb ik meer met AIM dan met starlane qua software voor de analysequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:25 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuwe laptimer.. Cageon. Maar misschien toch de Starlane.
Tijden worden voor jou toch al bijgehoudenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef cageon2 het volgende:
Leuk inderdaad, al heb ik meer met AIM dan met starlane qua software voor de analyse![]()
Dan zou ik zelf snel voor de DL gaan, ivm mogelijkheid om meer data te loggen. GPS logging heb ik nu toch al. Rondetijden kunnen me op de motor niet veel schelen, draai toch al zoveel aan t gas als dat ik dat mogelijk is
je hebt toch al die GPS watchquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijden worden voor jou toch al bijgehoudenof op positie / in gevecht.
![]()
Maar ik ben zes keer met de MAC geweest ene sessie, en dan weet je niet of je nou redelijk of matig gereden hebt.
En als er meerdere sessies zijn dan weet ik niet of er nou verbetering is.
Wat een goede ronde voor elkaar gebeukt lijkt, kan ook niet vloeiend genoeg zijn, dus langzamer.
Het startveld is tegenwoordig meer veldvulling, vrije rondes zijn moeilijk. Traffic jams.
die is ook van aim, dacht ik.. anderen gebruiken hem ook en schijnt prima te werken...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die ene die zei dat hij toen op Zandvoort door de grindbak/duinen geraced had bedoel je ?
Garmin Forerunner 205, ik vermoed 1 Ghz ipv 10..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef cageon2 het volgende:
Die is ook van aim, dacht ik.. anderen gebruiken hem ook en schijnt prima te werken...
Hayabusa bijvoorbeeld.quote:KAWASAKI ZX-7R NINJA (ZX750P) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-7RR NINJA (ZX750N) [HINTEN]
KAWASAKI ZXR 750 (ZX750L-L)
KAWASAKI ZXR 750 (ZX750J,K)
KAWASAKI ZRX 1100 (ZRT10C) [HINTEN]
KAWASAKI ZZR 1100 (ZX10D) [HINTEN]
KAWASAKI ZZR 1100 (ZX10D/10G) [HINTEN]
KAWASAKI ZRX 1200 S/R (ZRT20A) [HINTEN SINTER]
KAWASAKI ZZR 1200 (ZX1200-C1H) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-12R (ZX1200A1H) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-12R NINJA (ZX1200-B1H) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-12R NINJA (ZX-12R/04) [HINTEN]
SUZUKI GSF 400 BANDIT (GK75B) [HINTEN]
SUZUKI GS 500 E/EU (GM51B-96) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600 BANDIT (GN77B) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 600 (BG) [HINTEN]
SUZUKI RF 600 R (GN76B) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600 BANDIT (WVA8) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600 S BAND. (WVA8/S) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600/S BAND. (GN77B/96) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 600 (AD3112) [HINTEN]
SUZUKI SV 650 (AV) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 750 (GR7DB) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 750 (WVBD) [HINTEN SINTER]
SUZUKI GSX-R 750 INJ. (GR7DA/DB) [HINTEN]
SUZUKI GSX 750 (AE) [HINTEN]
SUZUKI VX 800 / U (VS51B/96) [HINTEN]
SUZUKI TL 1000 R (AM) [HINTEN]
SUZUKI TL 1000 S (AG) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 1100 W (GU75C) [HINTEN SINTER]
SUZUKI GSX-R 1100 W (GU75C/96) [HINTEN SINTER 93-97]
SUZUKI GSX 1100 F (GV72C) [HINTEN 93-96]
SUZUKI GSX-R 1100 K (GV73C/89) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 1100 L (GV73C/90) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 1100 M-N (GV73C/92) [HINTEN]
SUZUKI GSF 1200 /S (GV75A) [HINTEN SINTER 96-00]
SUZUKI GSF 1200 /S (WVA9) [HINTEN]
SUZUKI GSX 1300 R HAYA (WVA1/04) [HINTEN]
SUZUKI GSX 1300 R HAYA (WVA1) [HINTEN]
Lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:44 schreef BazzieK het volgende:
Ga morgen met maatje even kijken voor motornav voor vakantie. Aanraders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat geen Yamaha tussenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog een setje goed remblokken nodig voor weinîg?
[..]
Hayabusa bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lekker thuis blijven.Had jij die niet ook? Wat zit daar voor bevestiging bij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Al gezien, hoe heb jij de stroomvoorziening vanaf accu geregeld? Is daar iets redelijk kant en klaars voor te koop?
[ Bericht 5% gewijzigd door BazzieK op 19-10-2011 19:28:47 ]
Ja die heb ik al drie jaar, de nieuwe Nuvi 200 is eigenlijk 99% hetzelfde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef BazzieK het volgende:
Had jij die niet ook? Wat zit daar voor bevestiging bij?
Edit: Al gezien, hoe heb jij de stroomvoorziening vanaf accu geregeld? Is daar iets redelijk kant en klaars voor te koop?
Niet direct, Gouda - Amsterdam is de route. Richting Den Haag ban ik al tijd niet meer geweest net de motor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:32 schreef Blackviper het volgende:
Stinkie rijd jij met die Busa rond in omgeving den haag en Rijswijk?
Zag busa rijden zelfde kleurstelling enzo en ik dacht die ziet er bekend uit waar toch eerder gezien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niet direct, Gouda - Amsterdam is de route. Richting Den Haag ban ik al tijd niet meer geweest net de motor.
Thx, net wezen kijken en voor de opvolger gegaan, de 210 geworden voor die vriend van me.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja die heb ik al drie jaar, de nieuwe Nuvi 200 is eigenlijk 99% hetzelfde.
De accu gaat behoorlijk lang mee, zeker als je het display op de nachtstand zet en het geluid uit.
Zo met het spannetje heen en terug naar Duitsland gereden.
Totdat ik een keer weg wilde en de accu nog niet opgeladen was thuisdus maar een draad vanaf de accu gelegd.
Eventueel kant en klaar bij motorzaken +/- 25 euro of via Louis.de voor 13 euro.
[ afbeelding ]
De spiraalkabel via mijnkabels.nl o.i.d. besteld, kost bijna niks en is de driedubbele ten overvloedde bescherming.
Deze houder zit op het span. (ram mountzie ook www.navicar.nl )
[ afbeelding ]
En de gratis meegeleverde 'scooterhouder' (goed voor 259 km/u op de ZX-12R indertijd) op de solo.
[ afbeelding ]
Op het remreservoir.
Komt zondag op de stuurdemper van de ZX-10R ivm een toertochtje..
En als toetje dan maar de ZX-12R.
[ afbeelding ]
Display op de nachtstand, maar het blijft perfect afleesbaar.
[ afbeelding ]
Quick on and off dankzij de eenvoudige montage met tieribs.
De RAM mount is uiteraard mooier afgewerkt.. maar ook dit werkt.
Hij is al een keer uitverkocht geweest, dus wacht niet te lang. Geen geld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:28 schreef BazzieK het volgende:
Thx, net wezen kijken en voor de opvolger gegaan, de 210 geworden voor die vriend van me.
Zit er zelf wel aan te denken eventueel de 510 te halen dus dan ga ik ff met bovenstaande aan de slag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rood staat je niet. En sinds wanneer heb jij tieten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet niet hoe die WB eruit ziet, maar het schijnt dat hij hier op de foto staat.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet niet hoe die WB eruit ziet, maar het schijnt dat hij hier op de foto staat.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is al een keer uitverkocht geweest, dus wacht niet te lang. Geen geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Zal wel niet enorm verschillen lijkt me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor uw bezoek aan het Fok! forum.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:33 schreef stinkie het volgende:
R
Rood staat je niet. En sinds wanneer heb jij tieten?
Woensdag 1 zak van 500 gram, donderdag 1 zak van 500 gram.quote:
Heb er even snel naar gekeken bij intro van de 220, en kon maar één menu dingetje vinden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:42 schreef BazzieK het volgende:
Zal wel niet enorm verschillen lijkt me?
Volgens mij heb je dat nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dank voor uw bezoek aan het Fok! forum.
[..]
Woensdag 1 zak van 500 gram, donderdag 1 zak van 500 gram.![]()
Vrijdag niet.![]()
Heb nu chips sate en bolognese.
Als dinnetje over een half uur thuiskomt pizza.
Cornetto caramel als toetje.
Dan koffie met wat lekkers. (heb stiekem toch M&M's)
En om half negen 'The Voice', pulp TV met popcorn, en het restje chips sate en bolognese.![]()
Nog steeds pijn in mijn linkerbovenbeen.
Volgende week weer normaal sporten/eten.. of de week daarna.
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:57 schreef Roderick2085 het volgende:
Volgens mij heb je dat nog nooit gedaan
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef stinkie het volgende:
Nieuwe tv binnen
Te groot
Morgen terugbrengen en een paar maatjes kleiner halen
Leuk dat circuitrijden.quote:
Less is more is nog niet overal doorgedrongen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:33 schreef Roderick2085 het volgende:
zou toch verwachten dat je van te voren wel ff checkt hoe groot je een tv wil hebben, hoewel ik dit eigenlijk al wel vaker gehoord heb
Kletst die kleine ook niet keihard op het beeldscherm?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:16 schreef stinkie het volgende:
Van 67 naar 107 centimeter. Pastte prima op de kast. Zit alleen te dicht bij. Dan maar groter huis kopen
Edwards reed over z'n helm heen geloof ik en dan is het bandje het zwakste punt. Die zal dus als eerste knappen om je nek niet af te knellen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:18 schreef Jac0bus het volgende:
![]()
Vraag me wel af hoe die helm los heeft kunnen raken?
Hier de foto.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:26 schreef ArnosL het volgende:
Edwards reed over z'n helm heen geloof ik en dan is het bandje het zwakste punt. Die zal dus als eerste knappen om je nek niet af te knellen.
Tenzij Stinkie +- 2 minuten sexytime heeft ontvangen dan ...quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Even hier ook vertellen, Stinkie ging toch de nieuwe TV omruilen?
Hij van alles opzoeken online over wat we dan wel of niet zouden moeten hebben, formaat, afstand tot scherm, updateratio etc. etc.
Hij stond nog bij de service-balie, ik ging alvast even met de 2 kleine mannen de winkel in.
Hij komt aanlopen en ik zeg: 'Dit is het kleinere model van die we net ingeleverd hebben, maar die vind ik lelijk. Ik vind die wel mooi! *wijst*'
Drie keer raden waar we mee de winkel uitliepen.
Hebben we nog gekeken naar de specs en of het voldeed aan wat we wilden hebben?![]()
![]()
Uiteindelijk is het overigens wel echt een prima TV, Sony Bravianogwat, beetje in het kader van 'wat voor auto heb je? Een blauwe!.
Tot zover Stinkie's research.![]()
Inderdaad, het was meer die jaquote:
Dinant is supermooi jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
WB gisteren even in Belgie.![]()
[ afbeelding ]
Het einddoel was Dinant, prachtig plaatsje. Het leek de Eiffel wel.
[ afbeelding ]
Kwart voor acht vertrokken, de eerste twee uur bitterkoud zo binnendoor Zeeland.
Jammer dat dit soort plaatsjes niet in de achtertuin liggen.
Wist ik niet.quote:
Wel veel natte wegen (wordt nooit droog bij bepaalde passages) en de boeren hebben de weg ook weer gevonden met de tractor =modder. Maar het was leuk om Belgique zo een keer te zien.quote:
Pas het tweede toertochtje met de ZX-10R dit jaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef BazzieK het volgende:
Vroeger kregen we van WB circuit verslagen, nu mooie plaatsjes. Je word oud man
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef BazzieK het volgende:
Vroeger kregen we van WB circuit verslagen, nu mooie plaatsjes. Je word oud man
Falcoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
WB gisteren even in Belgie.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |