Edwards reed over z'n helm heen geloof ik en dan is het bandje het zwakste punt. Die zal dus als eerste knappen om je nek niet af te knellen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:18 schreef Jac0bus het volgende:
![]()
Vraag me wel af hoe die helm los heeft kunnen raken?
Hier de foto.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:26 schreef ArnosL het volgende:
Edwards reed over z'n helm heen geloof ik en dan is het bandje het zwakste punt. Die zal dus als eerste knappen om je nek niet af te knellen.
Tenzij Stinkie +- 2 minuten sexytime heeft ontvangen dan ...quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Even hier ook vertellen, Stinkie ging toch de nieuwe TV omruilen?
Hij van alles opzoeken online over wat we dan wel of niet zouden moeten hebben, formaat, afstand tot scherm, updateratio etc. etc.
Hij stond nog bij de service-balie, ik ging alvast even met de 2 kleine mannen de winkel in.
Hij komt aanlopen en ik zeg: 'Dit is het kleinere model van die we net ingeleverd hebben, maar die vind ik lelijk. Ik vind die wel mooi! *wijst*'
Drie keer raden waar we mee de winkel uitliepen.
Hebben we nog gekeken naar de specs en of het voldeed aan wat we wilden hebben?![]()
![]()
Uiteindelijk is het overigens wel echt een prima TV, Sony Bravianogwat, beetje in het kader van 'wat voor auto heb je? Een blauwe!.
Tot zover Stinkie's research.![]()
Inderdaad, het was meer die jaquote:
Dinant is supermooi jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
WB gisteren even in Belgie.![]()
[ afbeelding ]
Het einddoel was Dinant, prachtig plaatsje. Het leek de Eiffel wel.
[ afbeelding ]
Kwart voor acht vertrokken, de eerste twee uur bitterkoud zo binnendoor Zeeland.
Jammer dat dit soort plaatsjes niet in de achtertuin liggen.
Wist ik niet.quote:
Wel veel natte wegen (wordt nooit droog bij bepaalde passages) en de boeren hebben de weg ook weer gevonden met de tractor =modder. Maar het was leuk om Belgique zo een keer te zien.quote:
Pas het tweede toertochtje met de ZX-10R dit jaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef BazzieK het volgende:
Vroeger kregen we van WB circuit verslagen, nu mooie plaatsjes. Je word oud man
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:14 schreef BazzieK het volgende:
Vroeger kregen we van WB circuit verslagen, nu mooie plaatsjes. Je word oud man
Falcoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
WB gisteren even in Belgie.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |