De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen verdienen niet meer op het speciaal onderwijs hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach lager kon ie niet zinken. Hij was een goeie vent en verdiende vast iets meer dan de gemiddelde leraar. Want hij gaf les aan S.O.
Welterusten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben er ook van tussen. Ik volg het toch niet echt meer
Nou, toedels
Monkyyy!quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
Het is jullie dus niet gelukt, jammer hey.
Nou, welterusten en tot morgen avond.
halloooquote:
Slaap lekker en tot de 25e.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
Het is jullie dus niet gelukt, jammer hey.
Nou, welterusten en tot morgen avond.
Moet iedereen weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Lapo spreeeee!!!!!
MMMMMOOOONNNNSTTTEEEER SPREEE!!!
Grapje vpor ingewijden in het heiligdom
jij bent nog humorlozer dan rez en bbqquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Lapo spreeeee!!!!!
MMMMMOOOONNNNSTTTEEEER SPREEE!!!
Grapje vpor ingewijden in het heiligdom
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij bent nog humorlozer dan rez en bbq
Herman Finkers is mijn grote voorbeeldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij bent nog humorlozer dan rez en bbq
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik ging slapen schatjonsIk ga de nieuwe office afleveringen kijken
Oja kut ik moet nog heel veel zien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik ging slapen schatjonsIk ga de nieuwe office afleveringen kijken
Nachtkus bitch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Pics?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef Monopoly het volgende:
Morgen nieuw neukertje in Rotterdam![]()
Werd tijd, ik woon hier nu 3 weken, en heb er 1 nodig!
gaydildo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef Monopoly het volgende:
Morgen nieuw neukertje in Rotterdam![]()
Werd tijd, ik woon hier nu 3 weken, en heb er 1 nodig!
trustennnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:49 schreef coban het volgende:
Heb bitsjes. Ik ga ook maar slapen en ipod doet raar.
Kusjes op jullie voorhoofds.![]()
![]()
Ik ga lucide dromen over enge dingen
Welterusten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:49 schreef coban het volgende:
Heb bitsjes. Ik ga ook maar slapen en ipod doet raar.
Kusjes op jullie voorhoofds.![]()
![]()
Ik ga lucide dromen over enge dingen
Sorryquote:
Echt veel nieuwe afleveringen man. Ook al 2 nieuwe afleveringen van southparkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oja kut ik moet nog heel veel zien.
quote:
Stelletje klapjosti's.quote:Door: Jorien Beukers
Gepubliceerd: donderdag 11 maart 2010 13:47
Update: woensdag 14 april 2010 15:13
De reeks misbruikschandalen in de Rooms-Katholieke Kerk, zijn het werk van de duivel. Dat zegt de belangrijkste exorcist van het Vaticaan, de 85-jarige Gabriele Amorth.
'De duivel is in het Vaticaan', zegt de man in de Irish Independent. Volgens hem gelooft de Paus volledig dat het Vaticaan moet worden bevrijd van het kwaad, 'want het is wel duidelijk dat de duivel er huist. Natuurlijk is het moeilijk om bewijs te vinden, maar we zien de gevolgen ervan voortdurend."
Amorth is al 25 jaar officieel exorcist van het bisdom Rome en oprichter en erevoorzitter van de Internationale Vereniging van Exorcisten. Hij zou al meer dan 70 duizend keer een duiveluitdrijving hebben gedaan. Toch is de duivel nu geïnfiltreerd in het Vaticaan, stelt hij. Er zouden zelfs bisschoppen en kardinalen in de macht van Satan zijn.
Vorig jaar stelde de prominente Italiaanse priester dat Satan ook achter de financiële crisis en de recessie in de wereld zat. 'Als het komt tot verdeeldheid, verwarring, crisis, is de Grote Verleider altijd aanwezig', aldus Amorth. 'Hij lacht in zijn vuistje.' De verwijdering en ruzie tussen mensen die door de financiële crisis ontstaan, zijn 'precies wat Satan wil'.
Amorth had eerder ook ernstige bezwaren tegen de Harry Potter-boeken.
Als ik werkloos was en geen school en geen vrienden en geen sport enzo zou ik denk ik gewoon hele leven series kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Echt veel nieuwe afleveringen man. Ook al 2 nieuwe afleveringen van southpark
[..]Neehee, ik wil nog niet naar bed
Ja, beter leg je hem gewoon op de verwarming, wel een doek tussen de laptop en de verwarming doen. Of je kan dat gedoe met rijst proberen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het is zeker slecht om laptop te drogen met föhn?
okquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, beter leg je hem gewoon op de verwarming, wel een doek tussen de laptop en de verwarming doen. Of je kan dat gedoe met rijst proberen.
daar zal dan wel een reden voor zijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:05 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die je raar ankijken als je naar de wc gaat '') !
wet niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daar zal dan wel een reden voor zijn?
iron manquote:
BLUEFIRE-Phil-at-25-50PLO-Livequote:
iron man is beterquote:
Hoe weet jij dat nou.quote:
omdat iron manquote:
Jamaar, jamaar..... Phil Galfond = God. Of speelt hij mee in Iron man?quote:
Ja maar God bestaat niet (naar mijn mening)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar..... Phil Galfond = God. Of speelt hij mee in Iron man?![]()
wat een nutteloze post is dit danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja maar God bestaat niet (naar mijn mening)
oké iron man ook niet
ik heb geen argument dus
Ja sorry, ik ga wel naar bed!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
wat een nutteloze post is dit dan
Oké, weltrustequote:
Gewoon uit bed, douchen en aankleden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:58 schreef coban het volgende:
Ja hoor
Ik lag in bed en mijn deken lag horizontaal over me dus mijnnvoeten pasten er niet onder nu zijjn zekoud
Wat heb ik aan lange dagenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan heb je lekker een lange dag. Het wordt mooi weer vandaag. Perfect.
Ochtendgloren.
hahahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:09 schreef coban het volgende:
Wat heb ik aan lange dagen
Ik wil korte dagen met 1-2 uur wakker zijn voor voedselinnames
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:11 schreef coban het volgende:
Hahahaha TWP we maken jou ook gelijk depressief! Daar gaat je blijheid alles
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:12 schreef coban het volgende:
Users als BBQ, TWP, Dalando, Boterbartje, pizza enzo zou ik nooit gekend hebben zonder udowu he
Nee, ik was bang voor een dagbagger, en daarom was ik er tegen. Zo werd dit ook genoemd in het begin. Als dat het ook was geworden, was ik hier nooit zo lang gebleven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:22 schreef coban het volgende:
OMG BBQ TWP EN SPOUWERRANGER SCHAAM JULLIE.
Jullie waren hartstikke tegen deze sc
En jullie posten er tovh veel
WAT IS DAT
Ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:23 schreef Patje1987 het volgende:
Lig nog wel in bed maar kan/wil niet meer slapen.
"Sorry Coban, ik had ongelijk en jij had gelijk. Coban heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik was bang voor een dagbagger, en daarom was ik er tegen. Zo werd dit ook genoemd in het begin. Als dat het ook was geworden, was ik hier nooit zo lang gebleven.
HMMMhmmmmMmmmmMmmmmMMMMMMMM oke excuses geaccpeteerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik was bang voor een dagbagger, en daarom was ik er tegen. Zo werd dit ook genoemd in het begin. Als dat het ook was geworden, was ik hier nooit zo lang gebleven.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"Sorry Coban, ik had ongelijk en jij had gelijk. Coban heeft altijd gelijk.![]()
Sorry Coban."
Mijn bed is ook lekker warm, en kat ligt tegen mijn benen aan :pquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ook
Mijn bed is zo lekker warm en roze en rood
Omg ik wil ook kat als kussen gebruikenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn bed is ook lekker warm, en kat ligt tegen mijn benen aan :p
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:25 schreef coban het volgende:
[..]
HMMMhmmmmMmmmmMmmmmMMMMMMMM oke excuses geaccpeteerd
Ik zeg alleen waarhedenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]nu breng je me in verlegenheid. QFT ook!
![]()
Nou als kussen zou ik hem niet gebruiken, dan krabt hij je gezicht openquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:28 schreef coban het volgende:
[..]
Omg ik wil ook kat als kussen gebruiken
quote:
Dan bijt ik zijn hoofd erafquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou als kussen zou ik hem niet gebruiken, dan krabt hij je gezicht open
Neem voor mij koffie mee ok?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:33 schreef Patje1987 het volgende:
Nou toch maar uit mijn warme bedje want ik moet nodig pissen
Ga ik meteen maar douchen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:33 schreef Patje1987 het volgende:
Nou toch maar uit mijn warme bedje want ik moet nodig pissen
Ga ik meteen maar douchen.
Dat zou verschrikkelijk zijn geweestquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]! Jij ook jwz
Zie je wel dat SwJ ongelijk had! Dit is veel meer dan "gewoon een SC". Zonder UDOWU waren wij nooit matties4life geworden, en was er nooit een SC met zoveel bazigheid geweest.
Idd, een groot gemis voor FOK!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:35 schreef coban het volgende:
[..]
Dat zou verschrikkelijk zijn geweest
Goed plan, is je bed nog warmer!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:35 schreef coban het volgende:
Ik moet ook supernodig naar de wc maar ik ga gewoon in bed plassen denk ik.
Haha ja, die eerste versie zonder patch nog kon je gewoon niets zien. Heel de graphics verneukt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:20 schreef Intronic het volgende:
Rage is echt de slechte port van console naar pc ooit
Je kent de status.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
Patje krijgt momenteel weer een oorgasme.
Martyrsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:36 schreef coban het volgende:
Weet iemand nog een goede komedie of horrorfilm?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:11 schreef coban het volgende:
Mijn broertje vraagt om 60 cent en het enige wat ik hem kan geven is 10 cent
beter leer je hem vis vangen! jeweetz.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:11 schreef coban het volgende:
Mijn broertje vraagt om 60 cent en het enige wat ik hem kan geven is 10 cent
Echt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 50 cent voor je als je wil :$:$:$$
ey die van mij was een oude wijsheid. een beetje respect voor dit wijze advies op de vroege zaterdagochtend aubquote:
Geef je mij ook 50 cent als ik mijn geschoren kontje laat zien?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 50 cent voor je als je wil :$:$:$$
voor 100 euro mag jij je geschoren kontje pm-en aan mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geef je mij ook 50 cent als ik mijn geschoren kontje laat zien?
nee daar wil ik geld voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geef je mij ook 50 cent als ik mijn geschoren kontje laat zien?
Jajajajaja oke danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey die van mij was een oude wijsheid. een beetje respect voor dit wijze advies op de vroege zaterdagochtend aub
waarom geloof ik dit ook nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:36 schreef coban het volgende:
Ik heb zin in slachtfeest dan ga ik koe slachten in badkamer en het vlees rauw opeten terwijl het bloed op mijn hele gezicht zit.
Maar lieve pz, kleine jongetjes mogen geen alcoholquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vergeten om gisteravond toen ik thuiskwam een liter water te drinkennu kaolo hoofdpijn
eten jullie koe met offerfeest?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:36 schreef coban het volgende:
Ik heb zin in slachtfeest dan ga ik koe slachten in badkamer en het vlees rauw opeten terwijl het bloed op mijn hele gezicht zit.
ik ben speciaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:36 schreef coban het volgende:
[..]
Maar lieve pz, kleine jongetjes mogen geen alcohol
is weer eens wat anders dan schaap tog je weetzquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eten jullie koe met offerfeest?
Weetikveelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eten jullie koe met offerfeest?
Gelukkig ben ik niet vervelend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:38 schreef coban het volgende:
Ik eet liever vervelende meisjes en jongentjens op
omg ja we gaan trouwen en kinderen maken en dan opeten okquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:38 schreef coban het volgende:
Ik eet liever vervelende meisjes en jongentjens op
Ik heb gehoord van varkensvlees krijg je puistenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
sowieso vink schaap lekkerder dan varken jeweet
en dat geloof je dan ook meteen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van varkensvlees krijg je puisten
lolwatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Watquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha ja turkse vriendin van mij doet nooit schaap wel koe
Is goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
omg ja we gaan trouwen en kinderen maken en dan opeten ok
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vast niet bij iedereen zo, maar weet wel dat iemand puisten kreeg zodra die weer varkensvlees ging etenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en dat geloof je dan ook meteen?
van vet eten kun je puisten 'krijgen' als je al een hormonale disbalans hebt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vast niet bij iedereen zo, maar weet wel dat iemand puisten kreeg zodra die weer varkensvlees ging eten
wat dus niet alleen in varkensvlees zitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
van vet eten kun je puisten 'krijgen' als je al een hormonale disbalans hebt.
Oh maar mensen die ik lief vind eet ik ook op om hun liefde in mijn buik te bewarenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet somswant dan maak ik nog kans op De Verschrikkelijke Tsjoban
alleen omdat jij moslim bent. anders was ik het met je eens geweestquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
check iedereen varkens verdedigen hahaha
mensen die varkens afkrakenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
check iedereen varkens verdedigen hahaha
Weenie het is wel te koop in turkijequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
kent de turkse keuken eigenlijk mayonaise?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:45 schreef coban het volgende:
[..]
Oh maar mensen die ik lief vind eet ik ook op om hun liefde in mijn buik te bewaren
Oke ik klink echt gestoordmensen niet denken dat ik gek ben oke? Ik ben volledig normaal, niks aan de hand loop maar door mensen rustig
Niet weten dat james bond mijn onderdaan isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]maar goed dat je zegt dat dat gestoord klinkt anders had ik een James Bond moeten inhuren om de wereld te redden.
wij zijn ook eenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik denk steeds dat Flippiee Intronic is
als je het niet weet zal het wel niet onderdeel zijn van de turkse keuken denk ik. zal ook meer olijfolie dressing achtige shizzle zijn gezien medi-terraans.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:46 schreef coban het volgende:
[..]
Weenie het is wel te koop in turkije
Mayo is kapotduur in turkije, 5 euro voor klein fles
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik denk steeds dat Flippiee Intronic is
mensen diequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]onmogelijk. Ik ben veel meer baas. En veel liever en leuker.
2 persoonlijkheden in 1 hoofd. dat moet een keer misgaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef Flippiee het volgende:
Mag ik mee ik wil ook winkelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ga winkelen met me moeder vandaag maar geen zin
Maar je UIquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef Flippiee het volgende:
Olijvenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het niet weet zal het wel niet onderdeel zijn van de turkse keuken denk ik. zal ook meer olijfolie dressing achtige shizzle zijn gezien medi-terraans.
als goede turkse moslim vrouw moet je wel kunnen koken he. anders wordt het uithuwelijken een probleem.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef coban het volgende:
[..]
Olijven
Ja mja ik weet nirt echt HEEEL veel af van turkse keuken
Hmm. Intronic biedt 50 cent, jij 100 euro. Iemand anders nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als goede turkse moslim vrouw moet je wel kunnen koken he. anders wordt het uithuwelijken een probleem.
ik bied alvast 100 euro ivm karakter.
kom we nemen dezelfde ui :$$$quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja als Intronic erin had gestaan dan het wel bij zijn/ons narcistische gedrag gepast.
INTRONIC HAD OOK ZO'N UI EEN PAAR DAGEN GELEDENquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja als Intronic erin had gestaan dan het wel bij zijn/ons narcistische gedrag gepast.
nee ik had dezenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
INTRONIC HAD OOK ZO'N UI EEN PAAR DAGEN GELEDEN
dat ging te makkelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:55 schreef coban het volgende:
Oke fkt ik trouw met jou niemand anders vindt me nog meer waard
Onmogelijk. Ik stond altijd bekend om deze unieke UIquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
INTRONIC HAD OOK ZO'N UI EEN PAAR DAGEN GELEDEN
jawel hoor, de pvda steunt dat je wordt uitgehuwelijkt!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:56 schreef coban het volgende:
NIEMAND DIE HET BEOIT DAT IK UITGEHUWELIJKY WORD
ik sta er verdomme niet eens tussenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik stond altijd bekend om deze unieke UI
dit is te easy. dan koop ik wel een iphone, daar moet je in de beginperiode altijd nog moeite voor doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:58 schreef coban het volgende:
Ik ben easy to get dat is toch wat hip is?
als ik de bruidegom maar niet benquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:56 schreef coban het volgende:
NIEMAND DIE HET BEOIT DAT IK UITGEHUWELIJKY WORD
ja, maar je bent niet hip togggquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:58 schreef coban het volgende:
Ik ben easy to get dat is toch wat hip is?
Hij is ook al een jaar oud. En wie postte er destijds niet zoveel? OJA Jij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik sta er verdomme niet eens tussen
kijk, nu begin je het te begrijpen !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:00 schreef coban het volgende:
Huwelijk is teruggetrokken ik wil niey meer
hoorde je maar bij mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:02 schreef coban het volgende:
[..]
Maar ik wil zo graag bij jullie horen
omdat 1 van de 2 vuilniszakken stinktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom zou je een vuilniszak in een vuilniszak doen?
neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:03 schreef coban het volgende:
Ik begin het te begrijpen.
Hoe meer ik hatelijk doe, hoe hartelozer ik doe hoe gemener ik ben hoe meer jullie van me houdn?
haha nee groetjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:03 schreef coban het volgende:
Ik begin het te begrijpen.
Hoe meer ik hatelijk doe, hoe hartelozer ik doe hoe gemener ik ben hoe meer jullie van me houdn?
Zodat je je niet hoeft te schamen. Grgrquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom zou je een vuilniszak in een vuilniszak doen?
meteen boosquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij is ook al een jaar oud. En wie postte er destijds niet zoveel? OJA Jij.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat 1 van de 2 vuilniszakken stinkt
Ik was destijds geliefd. En die liefde mis ik nu. Misschien maar eens kijken of ik kan stoppen met FOK!.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
meteen boos. ik was ook nog maar een breezertje toen. een simpele onzer
naaktpics anders nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef coban het volgende:
Ja hallo hoe dan wel?
HOE KAN IK JULLIE HARTJES VEROVEREN
liefde van wie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was destijds geliefd. En die liefde mis ik nu. Misschien maar eens kijken of ik kan stoppen met FOK!.
meer aandachtshoerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef coban het volgende:
Ja hallo hoe dan wel?
terecht. nationale rouwdag manquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef Intronic het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)-steve-jobs-dag.html
ok dit gaat te ver
Hoe kan iemand jouw hart veroveren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef coban het volgende:
Ja hallo hoe dan wel?
NEE! niet doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was destijds geliefd. En die liefde mis ik nu. Misschien maar eens kijken of ik kan stoppen met FOK!.
Zitten wel goeie posts tussen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand jouw hart veroveren?
ja ik hoorde het gister bij editie nl. 1 miljoen gebruikers die gewoon binnen een jaar dood zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:10 schreef 92Merel het volgende:
OMG gatverdamme
http://www.hln.be/hln/nl/(...)erovert-Europa.dhtml
en hoi iedereen
Hoiquote:
Ja maar ik snap het niet, als je huid gaat rotten erdoor, hoe haal je het dan in je hoofd om het te gebruiken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja ik hoorde het gister bij editie nl. 1 miljoen gebruikers die gewoon binnen een jaar dood zijn
Hoi Merelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:10 schreef 92Merel het volgende:
OMG gatverdamme
en hoi iedereen
Heyquote:
Toont maar weer hoe afhankelijk je bent als je eecht verslaaft bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ja maar ik snap het niet, als je huid gaat rotten erdoor, hoe haal je het dan in je hoofd om het te gebruiken?
Tering hé.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:10 schreef 92Merel het volgende:
OMG gatverdamme
en hoi iedereen
SVquote:
Ja inderdaad.. maar het is wel echt belachelijk bizar...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Toont maar weer hoe afhankelijk je bent als je eecht verslaaft bent
Ja toch echt ziek dat je gewoon een arm ziet wegrotten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze blijven het gewoon gebruiken, je kan dus echt niet meer nadenken als je verslaafd bent.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Omdat er vandaag ook mensen waren die vroeg moesten opstaan.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:16 schreef Rezania het volgende:
De gevolgen van crystal meth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze blijven het gewoon gebruiken, je kan dus echt niet meer nadenken als je verslaafd bent.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:16 schreef Rezania het volgende:
De gevolgen van crystal meth.Dat vind ik minder erg dan dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze blijven het gewoon gebruiken, je kan dus echt niet meer nadenken als je verslaafd bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:17 schreef coban het volgende:
Huh grapje ik zie van alles verkeerd ik ben domWasmachines leven langer met Calgon *ping*
Je geeft het toe!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:17 schreef coban het volgende:
Huh grapje ik zie van alles verkeerd ik ben dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |