hahahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:09 schreef coban het volgende:
Wat heb ik aan lange dagen
Ik wil korte dagen met 1-2 uur wakker zijn voor voedselinnames
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:11 schreef coban het volgende:
Hahahaha TWP we maken jou ook gelijk depressief! Daar gaat je blijheid alles
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:12 schreef coban het volgende:
Users als BBQ, TWP, Dalando, Boterbartje, pizza enzo zou ik nooit gekend hebben zonder udowu he
Nee, ik was bang voor een dagbagger, en daarom was ik er tegen. Zo werd dit ook genoemd in het begin. Als dat het ook was geworden, was ik hier nooit zo lang gebleven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:22 schreef coban het volgende:
OMG BBQ TWP EN SPOUWERRANGER SCHAAM JULLIE.
Jullie waren hartstikke tegen deze sc
En jullie posten er tovh veel
WAT IS DAT
Ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:23 schreef Patje1987 het volgende:
Lig nog wel in bed maar kan/wil niet meer slapen.
"Sorry Coban, ik had ongelijk en jij had gelijk. Coban heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik was bang voor een dagbagger, en daarom was ik er tegen. Zo werd dit ook genoemd in het begin. Als dat het ook was geworden, was ik hier nooit zo lang gebleven.
HMMMhmmmmMmmmmMmmmmMMMMMMMM oke excuses geaccpeteerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik was bang voor een dagbagger, en daarom was ik er tegen. Zo werd dit ook genoemd in het begin. Als dat het ook was geworden, was ik hier nooit zo lang gebleven.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"Sorry Coban, ik had ongelijk en jij had gelijk. Coban heeft altijd gelijk.![]()
Sorry Coban."
Mijn bed is ook lekker warm, en kat ligt tegen mijn benen aan :pquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ook
Mijn bed is zo lekker warm en roze en rood
Omg ik wil ook kat als kussen gebruikenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn bed is ook lekker warm, en kat ligt tegen mijn benen aan :p
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:25 schreef coban het volgende:
[..]
HMMMhmmmmMmmmmMmmmmMMMMMMMM oke excuses geaccpeteerd
Ik zeg alleen waarhedenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]nu breng je me in verlegenheid. QFT ook!
![]()
Nou als kussen zou ik hem niet gebruiken, dan krabt hij je gezicht openquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:28 schreef coban het volgende:
[..]
Omg ik wil ook kat als kussen gebruiken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |