quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:05 schreef remlof het volgende:
Omdat het niet om ONZ ging maar om een kliekje dat zich topics toe eigende voor posts die ze beter op msn of facebook zouden kunnen doen. Dit is een forum, open voor iedereen.
Waarom FB/msn? Ik houd FOK! en personal life het liefst gescheiden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk, remlof had de perfecte reden waarom er geen ONZ SC meer moet komen al gepost:
[..]
Dat zou nu voorkomen kunnen worden, en hele duidelijke vermelding in de OP dat zoiets niet de bedoeling is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk, remlof had de perfecte reden waarom er geen ONZ SC meer moet komen al gepost:
[..]
ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom FB/msn? Ik houd FOK! en personal life het liefst gescheiden.
Maak je een nieuwe msn aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
marokkaansekip@hotmail.comquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vat gewoon een skypeadres aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En wie zegt dat het om een soort van kliekje gaat? Gewoon een soort van DAGBAGGER.
Dit ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De vorige ONZ SC was ook geen kliekje. Andere users waren echt wel welkom. Maar toch ging hij dicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En wie zegt dat het om een soort van kliekje gaat? Gewoon een soort van DAGBAGGER.
Kun je lekker met elkaar klessenbessen op skype en ook nog gezamelijk bingo spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, want er is geen groepje. De users die ik op msn wil heb ik ook op msn.
Wat was de reden dat ie dichtging?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De vorige ONZ SC was ook geen kliekje. Andere users waren echt wel welkom. Maar toch ging hij dicht.
Ik praat in het algemeen schat, of wil je een SC voor jezelf. Daaar hebben we de DM al voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb ik ooit een topic helemaal verpest ? Nee, ik heb alleen op de andere users gereageerd.
Dat was precies de reden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat was de reden dat ie dichtging?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kun je lekker met elkaar klessenbessen op skype en ook nog gezamelijk bingo spelen.
-Edit: Andere users ook niet altijd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daarbij zit ik ook niet steeds maar te SC'en in ONZ.
Ik zou zeggen, lees dit topic door.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat was de reden dat ie dichtging?
DMquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik praat in het algemeen schat, of wil je een SC voor jezelf. Daaar hebben we de DM al voor
De vorige ONZ SC was ook geen kliekje. Andere users waren echt wel welkom. Maar toch ging hij dicht.quote:
Dat gaat er nooit komen, serieus niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SC, bagger, wat is het verschil eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat gaat er nooit komen, serieus niet.
Dat is ook geen SC natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |