Zo had ik het nog niet gezien. Maar omdat het wel eens gebeurd is, en niet dat het dan gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat zou ik uit de OP halen als je überhaupt een kans wilt maken.
Want ik zie het meer als chantage.
En dat is gewoon triest.
Vandaar dat ik ook zei, give it a chance.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk het wel.
zo ging het met de vorige onz-sc ook wel
Oh ja, er was allang een ONZ-SC die is afgekapt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk het wel.
zo ging het met de vorige onz-sc ook wel
Oh, zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat zou ik uit de OP halen als je überhaupt een kans wilt maken.
Want ik zie het meer als chantage.
En dat is gewoon triest.
Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, er was allang een ONZ-SC die is afgekapt.
Eerst hadden we toch ook nog UDOWU ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, er was allang een ONZ-SC die is afgekapt.
ik hou je ook niet tegen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook zei, give it a chance.
ONZ SC #15 waar GGMM heerstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ja daarom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hou je ook niet tegen.
ik word er niet anders van als er een SC zou komen
Geachte MarokkaanseKip,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beste,
Nee dan zie je het verkeerd.
Er is al eerder gesuggereerd dat we maar in andere SC's moeten zitten, vandaar.
Het is niet bedoeld als dreigement oid, maar eerder een reactie naar die suggestie toe.
Met Vriendelijke Groet,
MarokkaanseKip
Omdat volgens wetenschappelijk onderzoek de mens verstandiger en intelligenter wordt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
ONZ SC #15 waar GGMM heerst
Als die mensen al zoveel visie hadden en het lukte niet, waarom zou het jullie dan wel lukken?
Ja dan moet je afvragen waar je mee bezig bent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde ik het nietMaar sinds de vakantie sc dicht is worden steeds meer topics gekaapt .
Mooie tijdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef honkeytonk het volgende:
Ik had dit plan ook ooit, en toen gingen Lutte, Michhas en ik en nog een paar naar een andere SC toe en toen werd SwJ boos dat we geen SC mochten kapen en toen dreeg hij met een ban
Ik heb mijn reactie al ge-editquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dan moet je afvragen waar je mee bezig bent.
Want dat is gewoon mega-irritant. En als je denkt daarmee weg te komen heb je 't echt mis.
Derhalve vind ik de manier waarop dit "gevraagd" word nogal onhandig zegmaar.
Was jij daar bij? Dat iedereen een ban kreeg omdat we naar de GRTOJW SC gingen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef honkeytonk het volgende:
Ik had dit plan ook ooit, en toen gingen Lutte, Michhas en ik en nog een paar naar een andere SC toe en toen werd SwJ boos dat we geen SC mochten kapen en toen dreeg hij met een ban
Dat staat er los van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb mijn reactie al ge-edit
Ja Honkey en ik waren daar bijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was jij daar bij? Dat iedereen een ban kreeg omdat we naar de GRTOJW SC gingen?
Man man, wat een rellen. Ik heb nog steeds dat FB topic bij de bookmarks staan. Even opzoeken.quote:
Prachtigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Man man, wat een rellen. Ik heb nog steeds dat FB topic bij de bookmarks staan. Even opzoeken.
Ja waaronder KLB SC, en daar werden we ook niet echt met open armen ontvangen. Daarna kregen we UDOWU SC.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prachtig
We hadden zelfs eerst nog wat andere SC's geprobeerd voordat we daar uitkwamen
Beste,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geachte MarokkaanseKip,
Ik ben mij bewust van het feit dat U deze aanvulling als zijnde reactie naar de eerder gegeven suggesties heeft bedoeld. Echter blijf ik bij mijn standpunt, namelijk dat het "mee-posten", niet per definitie het "kapen" van een SC hoeft te betekenen.
Naar mijn mening zou het combineren van de zogenaamde "dagbagger", en de reeds bestaande SC's, geen enkel probleem zijn.
Hoogachtend,
BBQSausage
Dan moet er deze keer worden voorkomen dat er kliekjesvorming is, in de nachtbagger is dat toch ook niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Man man, wat een rellen. Ik heb nog steeds dat FB topic bij de bookmarks staan. Even opzoeken.
ONZ / Yvonne
Daarom vindt ik het zo lachwekkend dat nu een stel van die 'nieuwere' users een ONZ SC willenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja waaronder KLB SC, en daar werden we ook niet echt met open armen ontvangen. Daarna kregen we UDOWU SC.
Dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef coban het volgende:
Laat die sc maar zitten, er wordt zoveel gezeikt dat als hij ooit geopend wordt dat andere users gaan janken en ook dingen gaan willen. Vervolg: sc dicht.
Nice that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |