Beste,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die laatste is echt een kut-aanvulling.Klinkt meer als een dreigement:
"Als wij geen SC krijgen, gaan we andere SC's wel kapen!"
Denk het niet, want dat is de Nachtbagger ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ik denk dat het toch weer een kliekjesvorming wordt
Vriendelijke en groet hoeven niet met hoofdletters hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beste,
Nee dan zie je het verkeerd.
Er is al eerder gesuggereerd dat we maar in andere SC's moeten zitten, vandaar.
Het is niet bedoeld als dreigement oid, maar eerder een reactie naar die suggestie toe.
Met Vriendelijke Groet,
MarokkaanseKip
Oke thanks.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vriendelijke en groet hoeven niet met hoofdletters hoor
Goh... Echt vervelend...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef Oerbeer het volgende:
Tussenstand is op dit moment niet zo best dames en heren..![]()
Tussenstand:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Er is een ONZ SC hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef honkeytonk het volgende:
Zo'n topic is er om de paar maanden, en het antwoord is altijd nee. Geen Onzin SC
Wat niet is kan nog komen. Misschien kan het deze keer wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef honkeytonk het volgende:
Zo'n topic is er om de paar maanden, en het antwoord is altijd nee. Geen Onzin SC
Dat zou ik uit de OP halen als je überhaupt een kans wilt maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Graag , dan hoeven we geen topics meer te kapen om er een sc van te maken
Nee, ARG bijvoorbeeld.quote:
Laten we hopen van niet. Dan wil ik ook bij die SC horen en dan wordt het veel te druk en dan voel ik mij buitengeslotenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen. Misschien kan het deze keer wel.
denk het wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Denk het niet, want dat is de Nachtbagger ook niet
Zo had ik het nog niet gezien. Maar omdat het wel eens gebeurd is, en niet dat het dan gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat zou ik uit de OP halen als je überhaupt een kans wilt maken.
Want ik zie het meer als chantage.
En dat is gewoon triest.
Vandaar dat ik ook zei, give it a chance.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk het wel.
zo ging het met de vorige onz-sc ook wel
Oh ja, er was allang een ONZ-SC die is afgekapt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk het wel.
zo ging het met de vorige onz-sc ook wel
Oh, zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat zou ik uit de OP halen als je überhaupt een kans wilt maken.
Want ik zie het meer als chantage.
En dat is gewoon triest.
Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, er was allang een ONZ-SC die is afgekapt.
Eerst hadden we toch ook nog UDOWU ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, er was allang een ONZ-SC die is afgekapt.
ik hou je ook niet tegen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook zei, give it a chance.
ONZ SC #15 waar GGMM heerstquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ja daarom.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hou je ook niet tegen.
ik word er niet anders van als er een SC zou komen
Geachte MarokkaanseKip,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beste,
Nee dan zie je het verkeerd.
Er is al eerder gesuggereerd dat we maar in andere SC's moeten zitten, vandaar.
Het is niet bedoeld als dreigement oid, maar eerder een reactie naar die suggestie toe.
Met Vriendelijke Groet,
MarokkaanseKip
Omdat volgens wetenschappelijk onderzoek de mens verstandiger en intelligenter wordt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
ONZ SC #15 waar GGMM heerst
Als die mensen al zoveel visie hadden en het lukte niet, waarom zou het jullie dan wel lukken?
Ja dan moet je afvragen waar je mee bezig bent.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde ik het nietMaar sinds de vakantie sc dicht is worden steeds meer topics gekaapt .
Mooie tijdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef honkeytonk het volgende:
Ik had dit plan ook ooit, en toen gingen Lutte, Michhas en ik en nog een paar naar een andere SC toe en toen werd SwJ boos dat we geen SC mochten kapen en toen dreeg hij met een ban
Ik heb mijn reactie al ge-editquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja dan moet je afvragen waar je mee bezig bent.
Want dat is gewoon mega-irritant. En als je denkt daarmee weg te komen heb je 't echt mis.
Derhalve vind ik de manier waarop dit "gevraagd" word nogal onhandig zegmaar.
Was jij daar bij? Dat iedereen een ban kreeg omdat we naar de GRTOJW SC gingen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef honkeytonk het volgende:
Ik had dit plan ook ooit, en toen gingen Lutte, Michhas en ik en nog een paar naar een andere SC toe en toen werd SwJ boos dat we geen SC mochten kapen en toen dreeg hij met een ban
Dat staat er los van.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb mijn reactie al ge-edit
Ja Honkey en ik waren daar bijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was jij daar bij? Dat iedereen een ban kreeg omdat we naar de GRTOJW SC gingen?
Man man, wat een rellen. Ik heb nog steeds dat FB topic bij de bookmarks staan. Even opzoeken.quote:
Prachtigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Man man, wat een rellen. Ik heb nog steeds dat FB topic bij de bookmarks staan. Even opzoeken.
Ja waaronder KLB SC, en daar werden we ook niet echt met open armen ontvangen. Daarna kregen we UDOWU SC.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prachtig
We hadden zelfs eerst nog wat andere SC's geprobeerd voordat we daar uitkwamen
Beste,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geachte MarokkaanseKip,
Ik ben mij bewust van het feit dat U deze aanvulling als zijnde reactie naar de eerder gegeven suggesties heeft bedoeld. Echter blijf ik bij mijn standpunt, namelijk dat het "mee-posten", niet per definitie het "kapen" van een SC hoeft te betekenen.
Naar mijn mening zou het combineren van de zogenaamde "dagbagger", en de reeds bestaande SC's, geen enkel probleem zijn.
Hoogachtend,
BBQSausage
Dan moet er deze keer worden voorkomen dat er kliekjesvorming is, in de nachtbagger is dat toch ook niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Man man, wat een rellen. Ik heb nog steeds dat FB topic bij de bookmarks staan. Even opzoeken.
ONZ / Yvonne
Daarom vindt ik het zo lachwekkend dat nu een stel van die 'nieuwere' users een ONZ SC willenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja waaronder KLB SC, en daar werden we ook niet echt met open armen ontvangen. Daarna kregen we UDOWU SC.
Dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:49 schreef coban het volgende:
Laat die sc maar zitten, er wordt zoveel gezeikt dat als hij ooit geopend wordt dat andere users gaan janken en ook dingen gaan willen. Vervolg: sc dicht.
Nice that.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:05 schreef remlof het volgende:
Omdat het niet om ONZ ging maar om een kliekje dat zich topics toe eigende voor posts die ze beter op msn of facebook zouden kunnen doen. Dit is een forum, open voor iedereen.
Waarom FB/msn? Ik houd FOK! en personal life het liefst gescheiden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk, remlof had de perfecte reden waarom er geen ONZ SC meer moet komen al gepost:
[..]
Dat zou nu voorkomen kunnen worden, en hele duidelijke vermelding in de OP dat zoiets niet de bedoeling is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
Kijk, remlof had de perfecte reden waarom er geen ONZ SC meer moet komen al gepost:
[..]
ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom FB/msn? Ik houd FOK! en personal life het liefst gescheiden.
Maak je een nieuwe msn aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
marokkaansekip@hotmail.comquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vat gewoon een skypeadres aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En wie zegt dat het om een soort van kliekje gaat? Gewoon een soort van DAGBAGGER.
Dit ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De vorige ONZ SC was ook geen kliekje. Andere users waren echt wel welkom. Maar toch ging hij dicht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En wie zegt dat het om een soort van kliekje gaat? Gewoon een soort van DAGBAGGER.
Kun je lekker met elkaar klessenbessen op skype en ook nog gezamelijk bingo spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, want er is geen groepje. De users die ik op msn wil heb ik ook op msn.
Wat was de reden dat ie dichtging?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De vorige ONZ SC was ook geen kliekje. Andere users waren echt wel welkom. Maar toch ging hij dicht.
Ik praat in het algemeen schat, of wil je een SC voor jezelf. Daaar hebben we de DM al voorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb ik ooit een topic helemaal verpest ? Nee, ik heb alleen op de andere users gereageerd.
Dat was precies de reden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat was de reden dat ie dichtging?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kun je lekker met elkaar klessenbessen op skype en ook nog gezamelijk bingo spelen.
-Edit: Andere users ook niet altijd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Daarbij zit ik ook niet steeds maar te SC'en in ONZ.
Ik zou zeggen, lees dit topic door.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat was de reden dat ie dichtging?
DMquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik praat in het algemeen schat, of wil je een SC voor jezelf. Daaar hebben we de DM al voor
De vorige ONZ SC was ook geen kliekje. Andere users waren echt wel welkom. Maar toch ging hij dicht.quote:
Dat gaat er nooit komen, serieus niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SC, bagger, wat is het verschil eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat gaat er nooit komen, serieus niet.
Dat is ook geen SC natuurlijk.
In de Nachtbagger wordt er vaak geSC hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat gaat er nooit komen, serieus niet.
Dat is ook geen SC natuurlijk.
Dus omdat het geen kliekje was ging ie dicht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef TWP het volgende:
[..]
De vorige ONZ SC was ook geen kliekje. Andere users waren echt wel welkom. Maar toch ging hij dicht.
Oh wacht, je wilt een SC of een nachtbagger maar je weet niet wat het verschil is?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
SC, bagger, wat is het verschil eigenlijk?
Veel plezier kinders, doe voorzichtig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef [url=http://forum.fok.nl
afbeelding ]
Welkom in GRTDEen leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben. Hieronder een kleine FAQ.
[b]Oké klinkt heel leuk, maar ben ik hier wel welkom?
UiteraardMits je maar gezellig meedoet. Deze SC is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Wie zijn de vaste slowchatters?
Ik noem geen namen, want we willen geen kliekjesvorming. Als je gezellig mee post, dan kom je er vanzelf wel achter wie hier altijd in de SC aanwezig is.
Oké ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen?
Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
LaPo?! De OP van deze SC is hier te vinden![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus omdat het geen kliekje was ging ie dicht?
Volgens de mod's en de (F)A's was het wel een kliekje en ging hij dicht. En omdat msn posts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus omdat het geen kliekje was ging ie dicht?
Hij ging dicht omdat mensen dingen als "oijsdaodas" gingen postenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, ik zie GEEN verschil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Oh wacht, je wilt een SC of een nachtbagger maar je weet niet wat het verschil is?
Dit ook onder andere.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef speedking het volgende:
[..]
mensen gebruikten topic om posts te scoren
ok lees edit ok gr grquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Speak up dan en doe niet zo vaag.
Hier kan ik mij niet in vinden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij ging dicht omdat mensen dingen als "oijsdaodas" gingen posten
Jawel. Maar de ONZ SC is gesloten en komt er gewoon niet meer. Probeer het over een paar jaar weer eens, als er andere mods zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:58 schreef coban het volgende:
Alsof alle andere sc geen kliekjes zijn.
En snij de internetkabel door in plaats van de polsen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Coban kom samen in een hoekje huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |