Beetje jammer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil het nog wel eens overleggen.
Let dus op: ik beloof niets.
Maar hey het is ook leuk als jij mee komt slowchattenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus? Daar heb ik het ook helemaal niet over.
Oke, bij dezen haten we niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat ook niet. Ik had het over het aansluiten van een bestaande SC. Toen begon TS over eventuele negatieve reacties van de oorspronkelijke users. Vandaar mijn 'jullie leven zowat op haat' opmerking
Niet echt, ik vind het alleen overbodig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel een goede reden om tegen te zijn?
Bemoei je er niet mee. Het is niet jouw forum, ook niet dat van mij.quote:
Gun de anderen dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind het alleen overbodig.
Omdat ik een andere mening hierover heb, moet ik maar gewoon m'n mond houden. Oke, prima.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Het is niet jouw forum, ook niet dat van mij.
Derhalve vragen we het aan diegene die er wel over gaan. Snapt U dat?
Alsof dat niet op een andere manier op te lossen is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef coban het volgende:
KIJK DAN DE VOORDELEN:
- ik en MK (die veel praten) zullen nooit meer een topic vervuilen, PROFIT VOOR DE MODS want: zij hoeven minder werk te doen.
- opgeruimd staat netjes.
- we zullen lief doen tegen (ja echt) alle moderators.
Etc etc
Het is maar hoe je het wilt lezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening hierover heb, moet ik maar gewoon m'n mond houden. Oke, prima.
Nou oke, duidelijk toch... Je mag gewoon je mening geven hoor. Jeez.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet echt, ik vind het alleen overbodig.
Aanvulling:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:20 schreef coban het volgende:
KIJK DAN DE VOORDELEN:
- ik en MK (die veel praten) zullen nooit meer een topic vervuilen, PROFIT VOOR DE MODS want: zij hoeven minder werk te doen.
- opgeruimd staat netjes.
- we zullen lief doen tegen (ja echt) alle moderators.
Etc etc
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aanvulling:
- Zie het maar als een soort van Nachtbagger
- We willen de andere SC'S niet kapen
Waarom maak je dan een motherfucking poll aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Seriously.. De mensen die op 'tegen' stemmen.Als je er tegen bent kijk je er gewoon niet in?
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wel grappig dit topic. En ook duidelijk dat het vooral newbies zijn. Anders wisten ze allang dat Yvonne dit niet goed gaat keuren. Ze was er de laatste keer al heel erg tegen. Tenzij ze 180 graden is gedraaid zie ik geen doorgang.
Die laatste is echt een kut-aanvulling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aanvulling:
- Zie het maar als een soort van Nachtbagger
- We willen de andere SC'S niet kapen
ok. doei.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom maak je dan een motherfucking poll aanAls je niet wil weten hoeveel er voor en hoeveel er tegen zijn hoef je die poll niet te maken hoor, bespaar jezelf de moeite
[..]
Dit dus.
FYI, ER IS AL EEN SLOWCHAT IN ONZ, KIJK MAAR EVEN GOED IN HET LIJSTJE VAN MURP
Fucking mongolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |