Heb je de post van murp wel gelezen?quote:
Hey ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja waarom niet? En sinds wanneer heeft dat jullie tegen gehouden. Jullie leven zowat op haat
Ws half. Even teruglezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je de post van murp wel gelezen?
Ik doelde op de vaste mensen die posten in ONZ en ook in dit topic. Dat kun je inderdaad als kliek zien, ja.quote:
Klopt, en waarom is wel een Nacht-SC (de Nachtbagger) als er geen overdagSC kan zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:24 schreef Oerbeer het volgende:
Snap niet waarom we dit gewoon niet een shot geven. Wat moeten we nou in al die andere SC's.
In ONZ past een SC gewoon...
Nou in de Vakantie-SC kwam er geen haat voor hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, jij wel en jij opent ook geen kuttopics
Ja, en ik wil het ook niet gaan kapen, daarvoor ben ik net op de vingers getikt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef coban het volgende:
In dat rokershoektopic wordt gewoon gepost.
Ik vind dat een vreemd idee om daar te slowchatten...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef coban het volgende:
In dat rokershoektopic wordt gewoon gepost.
dusdatquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en ik wil het ook niet gaan kapen, daarvoor ben ik net op de vingers getikt.
Ja dus? Daar heb ik het ook helemaal niet over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nou in de Vakantie-SC kwam er geen haat voor hoor.
In de Nachtbagger ook niet dan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus? Daar heb ik het ook helemaal niet over.
Idd. En ik rook niet want ik ben een goed moslimmeisjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en ik wil het ook niet gaan kapen, daarvoor ben ik net op de vingers getikt.
Goedzak!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Ik wil het nog wel eens overleggen.
Let dus op: ik beloof niets.
Aaaight.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Alvast bedankt voor de moeite.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef smegmanus het volgende:
Dat ook niet. Ik had het over het aansluiten van een bestaande SC. Toen begon TS over eventuele negatieve reacties van de oorspronkelijke users. Vandaar mijn 'jullie leven zowat op haat' opmerkingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In de Nachtbagger ook niet dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |