Beste,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die laatste is echt een kut-aanvulling.Klinkt meer als een dreigement:
"Als wij geen SC krijgen, gaan we andere SC's wel kapen!"
Denk het niet, want dat is de Nachtbagger ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:35 schreef rulerofdeath het volgende:
ik denk dat het toch weer een kliekjesvorming wordt
Vriendelijke en groet hoeven niet met hoofdletters hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beste,
Nee dan zie je het verkeerd.
Er is al eerder gesuggereerd dat we maar in andere SC's moeten zitten, vandaar.
Het is niet bedoeld als dreigement oid, maar eerder een reactie naar die suggestie toe.
Met Vriendelijke Groet,
MarokkaanseKip
Oke thanks.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vriendelijke en groet hoeven niet met hoofdletters hoor
Goh... Echt vervelend...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef Oerbeer het volgende:
Tussenstand is op dit moment niet zo best dames en heren..![]()
Tussenstand:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Er is een ONZ SC hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef honkeytonk het volgende:
Zo'n topic is er om de paar maanden, en het antwoord is altijd nee. Geen Onzin SC
Wat niet is kan nog komen. Misschien kan het deze keer wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef honkeytonk het volgende:
Zo'n topic is er om de paar maanden, en het antwoord is altijd nee. Geen Onzin SC
Dat zou ik uit de OP halen als je überhaupt een kans wilt maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:11 schreef Plastic_zak het volgende:
Graag , dan hoeven we geen topics meer te kapen om er een sc van te maken
Nee, ARG bijvoorbeeld.quote:
Laten we hopen van niet. Dan wil ik ook bij die SC horen en dan wordt het veel te druk en dan voel ik mij buitengeslotenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen. Misschien kan het deze keer wel.
denk het wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Denk het niet, want dat is de Nachtbagger ook niet
Zo had ik het nog niet gezien. Maar omdat het wel eens gebeurd is, en niet dat het dan gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat zou ik uit de OP halen als je überhaupt een kans wilt maken.
Want ik zie het meer als chantage.
En dat is gewoon triest.
Vandaar dat ik ook zei, give it a chance.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk het wel.
zo ging het met de vorige onz-sc ook wel
Oh ja, er was allang een ONZ-SC die is afgekapt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk het wel.
zo ging het met de vorige onz-sc ook wel
Oh, zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat zou ik uit de OP halen als je überhaupt een kans wilt maken.
Want ik zie het meer als chantage.
En dat is gewoon triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |