Niet weten dat james bond mijn onderdaan isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]maar goed dat je zegt dat dat gestoord klinkt anders had ik een James Bond moeten inhuren om de wereld te redden.
wij zijn ook eenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik denk steeds dat Flippiee Intronic is
als je het niet weet zal het wel niet onderdeel zijn van de turkse keuken denk ik. zal ook meer olijfolie dressing achtige shizzle zijn gezien medi-terraans.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:46 schreef coban het volgende:
[..]
Weenie het is wel te koop in turkije
Mayo is kapotduur in turkije, 5 euro voor klein fles
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik denk steeds dat Flippiee Intronic is
mensen diequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]onmogelijk. Ik ben veel meer baas. En veel liever en leuker.
2 persoonlijkheden in 1 hoofd. dat moet een keer misgaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef Flippiee het volgende:
Mag ik mee ik wil ook winkelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik ga winkelen met me moeder vandaag maar geen zin
Maar je UIquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef Flippiee het volgende:
Olijvenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het niet weet zal het wel niet onderdeel zijn van de turkse keuken denk ik. zal ook meer olijfolie dressing achtige shizzle zijn gezien medi-terraans.
als goede turkse moslim vrouw moet je wel kunnen koken he. anders wordt het uithuwelijken een probleem.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef coban het volgende:
[..]
Olijven
Ja mja ik weet nirt echt HEEEL veel af van turkse keuken
Hmm. Intronic biedt 50 cent, jij 100 euro. Iemand anders nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als goede turkse moslim vrouw moet je wel kunnen koken he. anders wordt het uithuwelijken een probleem.
ik bied alvast 100 euro ivm karakter.
kom we nemen dezelfde ui :$$$quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja als Intronic erin had gestaan dan het wel bij zijn/ons narcistische gedrag gepast.
INTRONIC HAD OOK ZO'N UI EEN PAAR DAGEN GELEDENquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja als Intronic erin had gestaan dan het wel bij zijn/ons narcistische gedrag gepast.
nee ik had dezenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
INTRONIC HAD OOK ZO'N UI EEN PAAR DAGEN GELEDEN
dat ging te makkelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:55 schreef coban het volgende:
Oke fkt ik trouw met jou niemand anders vindt me nog meer waard
Onmogelijk. Ik stond altijd bekend om deze unieke UIquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
INTRONIC HAD OOK ZO'N UI EEN PAAR DAGEN GELEDEN
jawel hoor, de pvda steunt dat je wordt uitgehuwelijkt!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:56 schreef coban het volgende:
NIEMAND DIE HET BEOIT DAT IK UITGEHUWELIJKY WORD
ik sta er verdomme niet eens tussenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik stond altijd bekend om deze unieke UI
dit is te easy. dan koop ik wel een iphone, daar moet je in de beginperiode altijd nog moeite voor doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:58 schreef coban het volgende:
Ik ben easy to get dat is toch wat hip is?
als ik de bruidegom maar niet benquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:56 schreef coban het volgende:
NIEMAND DIE HET BEOIT DAT IK UITGEHUWELIJKY WORD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |