Gelukkig ben ik niet vervelend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:38 schreef coban het volgende:
Ik eet liever vervelende meisjes en jongentjens op
omg ja we gaan trouwen en kinderen maken en dan opeten okquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:38 schreef coban het volgende:
Ik eet liever vervelende meisjes en jongentjens op
Ik heb gehoord van varkensvlees krijg je puistenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
sowieso vink schaap lekkerder dan varken jeweet
en dat geloof je dan ook meteen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van varkensvlees krijg je puisten
lolwatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Watquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha ja turkse vriendin van mij doet nooit schaap wel koe
Is goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
omg ja we gaan trouwen en kinderen maken en dan opeten ok
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vast niet bij iedereen zo, maar weet wel dat iemand puisten kreeg zodra die weer varkensvlees ging etenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en dat geloof je dan ook meteen?
van vet eten kun je puisten 'krijgen' als je al een hormonale disbalans hebt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
vast niet bij iedereen zo, maar weet wel dat iemand puisten kreeg zodra die weer varkensvlees ging eten
wat dus niet alleen in varkensvlees zitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
van vet eten kun je puisten 'krijgen' als je al een hormonale disbalans hebt.
Oh maar mensen die ik lief vind eet ik ook op om hun liefde in mijn buik te bewarenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet somswant dan maak ik nog kans op De Verschrikkelijke Tsjoban
alleen omdat jij moslim bent. anders was ik het met je eens geweestquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
check iedereen varkens verdedigen hahaha
mensen die varkens afkrakenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
check iedereen varkens verdedigen hahaha
Weenie het is wel te koop in turkijequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
kent de turkse keuken eigenlijk mayonaise?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:45 schreef coban het volgende:
[..]
Oh maar mensen die ik lief vind eet ik ook op om hun liefde in mijn buik te bewaren
Oke ik klink echt gestoordmensen niet denken dat ik gek ben oke? Ik ben volledig normaal, niks aan de hand loop maar door mensen rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |