kom we nemen dezelfde ui :$$$quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja als Intronic erin had gestaan dan het wel bij zijn/ons narcistische gedrag gepast.
INTRONIC HAD OOK ZO'N UI EEN PAAR DAGEN GELEDENquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja als Intronic erin had gestaan dan het wel bij zijn/ons narcistische gedrag gepast.
nee ik had dezenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
INTRONIC HAD OOK ZO'N UI EEN PAAR DAGEN GELEDEN
dat ging te makkelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:55 schreef coban het volgende:
Oke fkt ik trouw met jou niemand anders vindt me nog meer waard
Onmogelijk. Ik stond altijd bekend om deze unieke UIquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
INTRONIC HAD OOK ZO'N UI EEN PAAR DAGEN GELEDEN
jawel hoor, de pvda steunt dat je wordt uitgehuwelijkt!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:56 schreef coban het volgende:
NIEMAND DIE HET BEOIT DAT IK UITGEHUWELIJKY WORD
ik sta er verdomme niet eens tussenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik stond altijd bekend om deze unieke UI
dit is te easy. dan koop ik wel een iphone, daar moet je in de beginperiode altijd nog moeite voor doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:58 schreef coban het volgende:
Ik ben easy to get dat is toch wat hip is?
als ik de bruidegom maar niet benquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:56 schreef coban het volgende:
NIEMAND DIE HET BEOIT DAT IK UITGEHUWELIJKY WORD
ja, maar je bent niet hip togggquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:58 schreef coban het volgende:
Ik ben easy to get dat is toch wat hip is?
Hij is ook al een jaar oud. En wie postte er destijds niet zoveel? OJA Jij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik sta er verdomme niet eens tussen
kijk, nu begin je het te begrijpen !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:00 schreef coban het volgende:
Huwelijk is teruggetrokken ik wil niey meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |