hoorde je maar bij mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:02 schreef coban het volgende:
[..]
Maar ik wil zo graag bij jullie horen
omdat 1 van de 2 vuilniszakken stinktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom zou je een vuilniszak in een vuilniszak doen?
neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:03 schreef coban het volgende:
Ik begin het te begrijpen.
Hoe meer ik hatelijk doe, hoe hartelozer ik doe hoe gemener ik ben hoe meer jullie van me houdn?
haha nee groetjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:03 schreef coban het volgende:
Ik begin het te begrijpen.
Hoe meer ik hatelijk doe, hoe hartelozer ik doe hoe gemener ik ben hoe meer jullie van me houdn?
Zodat je je niet hoeft te schamen. Grgrquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom zou je een vuilniszak in een vuilniszak doen?
meteen boosquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij is ook al een jaar oud. En wie postte er destijds niet zoveel? OJA Jij.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat 1 van de 2 vuilniszakken stinkt
Ik was destijds geliefd. En die liefde mis ik nu. Misschien maar eens kijken of ik kan stoppen met FOK!.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
meteen boos. ik was ook nog maar een breezertje toen. een simpele onzer
naaktpics anders nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef coban het volgende:
Ja hallo hoe dan wel?
HOE KAN IK JULLIE HARTJES VEROVEREN
liefde van wie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was destijds geliefd. En die liefde mis ik nu. Misschien maar eens kijken of ik kan stoppen met FOK!.
meer aandachtshoerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef coban het volgende:
Ja hallo hoe dan wel?
terecht. nationale rouwdag manquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef Intronic het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)-steve-jobs-dag.html
ok dit gaat te ver
Hoe kan iemand jouw hart veroveren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef coban het volgende:
Ja hallo hoe dan wel?
NEE! niet doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was destijds geliefd. En die liefde mis ik nu. Misschien maar eens kijken of ik kan stoppen met FOK!.
Zitten wel goeie posts tussen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand jouw hart veroveren?
ja ik hoorde het gister bij editie nl. 1 miljoen gebruikers die gewoon binnen een jaar dood zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:10 schreef 92Merel het volgende:
OMG gatverdamme
http://www.hln.be/hln/nl/(...)erovert-Europa.dhtml
en hoi iedereen
Hoiquote:
Ja maar ik snap het niet, als je huid gaat rotten erdoor, hoe haal je het dan in je hoofd om het te gebruiken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja ik hoorde het gister bij editie nl. 1 miljoen gebruikers die gewoon binnen een jaar dood zijn
Hoi Merelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:10 schreef 92Merel het volgende:
OMG gatverdamme
en hoi iedereen
Heyquote:
Toont maar weer hoe afhankelijk je bent als je eecht verslaaft bentquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ja maar ik snap het niet, als je huid gaat rotten erdoor, hoe haal je het dan in je hoofd om het te gebruiken?
Tering hé.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:10 schreef 92Merel het volgende:
OMG gatverdamme
en hoi iedereen
SVquote:
Ja inderdaad.. maar het is wel echt belachelijk bizar...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Toont maar weer hoe afhankelijk je bent als je eecht verslaaft bent
Ja toch echt ziek dat je gewoon een arm ziet wegrotten..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze blijven het gewoon gebruiken, je kan dus echt niet meer nadenken als je verslaafd bent.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2011 12:16:58 ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:16 schreef #ANONIEM het volgende:
De gevolgen van crystal meth.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze blijven het gewoon gebruiken, je kan dus echt niet meer nadenken als je verslaafd bent.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:16 schreef #ANONIEM het volgende:
De gevolgen van crystal meth.Dat vind ik minder erg dan dit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze blijven het gewoon gebruiken, je kan dus echt niet meer nadenken als je verslaafd bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:17 schreef coban het volgende:
Huh grapje ik zie van alles verkeerd ik ben domWasmachines leven langer met Calgon *ping*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |